İLK ADIM

427 33 13
                                    



Aklın anlamadığını yürek anlarmış, benim kalbim onun korumasına değil yanımda olmasıyla tanıdı. yürek tanır mıydı sevdiği kişiyi?

gözlerimi yanımda birlikte yürüyen tahire çevirdiğimde bana baktı. " kuzey "dediğinde durdum. o da durdu.

"tahir bundan emin miyiz"dediğimde bana kaşlarını çatarak baktı. "niye emin olmayacak mıyız ?"diye sorduğunda onun gözlerine baktım.

"bilmiyorum bence vazgeçelim "dediğimde elimi tutu. "o serhat itinin kazanmasına izin verecek değilim "dediğinde onun gözlerine bakıyordum. 

"ha ben seninle evlenmek istemiyorum dersen o başka "dediğinde başımı iki yana salladım.

"hayır hayır onun için değil "dediğimde bana altan gülümseyerek baktığında anlamıştım. hayıflanır bir tavırla "çocuk musun sen tahir "dedim. elimi tutup sıktı.

"o serhat itini çıldırtmak istiyorsak bunu yapmalıyız. o çıldırdığında bir açık verecek bize tam da o anda ben onun ensesine çökeceğim "dediğinde ona bakıyordum.

"serhat zeki biridir tahir "dediğimde kaşlarını havalandırdı. "bizde bir söz vardır bilir misin akıl akıldan üstündür kuzey karasu "dediğinde güldüm.

bana gülümseyerek baktı."hadi şu işlemi bitirelim düğünümüz var da "dediğinde gülümseyerek ona baktım. birlikte belediye binasına girerek hazırladığımız evrakları verdikten sonra yarına nikah randevusu aldığımızda birlikte belediye binasından çıktık.

arabaya bindiğimizde "önce çarşıya çıkalım sana bir kaç parça kıyafet ve ihtiyaçlarını alalım "dediğinde ona baktım." buna gerek yok "dediğimde bana yalandan kaşlarını çattı.

"gerek var sen benim müstakbel eşimsin "dediğinde içim bir hoş oldu söyledikleri ile. derin bir nefes aldım.

çarşıya geldiğimizde arabadan inerek tahir ile birlikte bir kaç mağazaya girip bir kaç parça kıyafet aldığımızda biraz utanıyordum.

çarşıda işimiz bittiğinde akşam olmuştu. tahir yayladaki eve doğru değil başka bir yere doğru sürüyordu.

"eve gitmiyor muyuz "dediğimde bana baktı. "eve gidiyoruz işte ana evine "dediğinde ona şaşkınca baktım.

"tahir "dediğimde bana baktı."bence oraya gitmeyelim tatsızlık çıkmasın "dedim. tahir bana baktı.

"eğer bunun için çıkarsa çıksın benim himayemde olan insana bunu yapıyorsa ailemdeki insanlar, büyük tatsızlık çıksın "dediğinde sustum. biraz sonra araba iki katlı evin önünde durduğunda arabadan indiğimde tahir elimi tutu.

"benim için bunu yapma tahir "dediğimde bana yalandan kaşlarını çattı. "senin için ya da başkası için ne fark ederek kuzey Allahın misafirini zulüm görmüş bir canı kapından kovar mısın sen olsan "dediğinde gözlerimi yere indirerek başımı iki yana salladım.

"hayır "dedim.  elimi sıktı. gözlerimi ona çevirdim. "bunun için başını eğme başını dik tut en çok sen hak ediyorsun "dediğinde birlikte kapının önüne geldiğimizde kapıyı açan genç bir kadın önce bana sonra da tahire baktı.

"selamünaleyküm yenge "dedi tahir genç kadına. "ve aleykümselam tahir "dediğinde bize yol verdiğinde içeri girmiştik. ayakkabılarımızı girişte çıkartmıştık.

mutfak ve oturma odasının iç içe olduğu büyük yemek masasının olduğu alana girdiğimizde merdivenlerden aşağı inen idris abiyi gördüm.

"tahir "diye bana ve tahire çatık kaşları ile bakan idris abi birleşen ellerimize baktığında "onu niye buraya getirdin sen ne yapmaya çalışıyorsun tahir "dediğinde sesi sert geliyordu.

arkamızdan çıkan tahirin yengesi idris abinin kaşısına bizim önüme geçti.

"ne olmuş idris onu buraya getirmişse "dediğinde idris abi karısına bakıyordu. 

"sen karışma aliye "dediğinde aliye yenge ellerini beline koydu. " nasıl karışmayayım idris çocukcağızı vicdansızın eline mi verelim bu kadar mı merhametsiz biz "dediğinde gözlerimi yere indirdim. verdiğim rahatsızlıktan dolayı vicdan azabı çekiyordum.

"merak etme yenge zaten onu yaptı idris abiye koymaz o "dedi tahir. gözlerimi tahire çevirdiğimde bana baktı.

"ne idris! sen ne yaptın ne yaptın "dedi aliye yenge. idris abi derin bir nefes alarak "aliye gözünü seveyim sen çekil şuradan seninle uğraşamam "dedi. aliye yenge bana baktı. sonra da idris abiye. 

"sen nasıl  yaparsın bunu idris bu çocuk Allahın mazlumu sen nasıl bunu yaparsın "dediğinde sesi öfkeli ve kızgın çıkıyordu.

"aliye "dediğinde aliye yenge ona kınayan bir bakış attı." ben senin merhametini sevdim evlendim sen hangi ara bu kadar merhametsiz oldun idris "dediğinde idris abi karısını öylece bakarken aliye yenge bize döndü.

"siz geçin yengem biraz dinlenin "dediğinde tahir elimi tutup sıktı.

"biz yarın evleniyoruz "dediğinde nerden geldiğini bilmediğim tahirden küçük olan ikizler "ne dediklerinde "ne diyorsun ula "diye bağırdı idris abi. tahir abisine kararlı bir şekilde baktı.

"dediğimi duydun abi biz yarın kuzey ile evleniyoruz "dediğinde ona bakıyordum.

"oy uşağım çok tebrik ederim "dedi bana gülümseyerek bakan aliye yengeye utanarak baktım.

"tahir ağzından çıkan kulağın duyuyor mu "dediğinde tahire kaşlarını çatarak bakıyordu. tahir derin bir nefes aldı.

"ben ne dediğimi biliyorum abi eğer müsadeniz olursa yukarı çıkacağız biraz yorgunuz yarın nikahımız var da "dediğinde aliye yenge gülümseyerek bize bakıyordu.

"geçin yengen geçin siz dinlenin bende yarın için hazırlıklar yapayım acaba yarın hangi elbiseyi giysem "dedi aliye yenge. tahir ile birlikte idris abinin yanından geçerek  yukarı çıktığımızda biraz ttedirgindim.

üst katta dört tane kapısı kapalı oda vardı. sondaki odanın içine girdiğimizde "sen burada kalırsın benim odam hemen yan tarafta bir şey olursa yanıma gelirsin"dediğinde başımı salladım.

"tamam o zaman ben birazdan arabadaki  eşyaları getiririm "dediğinde ona başımı sallayarak baktım.

"tamam "dedim. tahir bana doğru yaklaştığında ona bakıyordum elini yanağıma koydu. "abimin dediklerini aldırma zamanla bize alışacaktır "dediğinde gözlerimi kaçırdım.

"kuzey "diyen tahire baktım. "ben kimse ne der diye takmıyorum ben seninle istediğim diye evleniyorum diğerleri benim umurumda değil "dedi.

"biliyorum "dedim. yanağımı okşadıktan sonra elini indirdi. "sen dinlen o zaman "dediğinde başımı salladım.

tahir kapıyı kapatarak çıktığında yatağa oturdum. nasıl olacaktı bu iş hiç bilmiyordum ama serhatın bir şey yapmasından korkuyordum. o manyak her şey yapabilirdi.


****************************************************************************************

BÖLÜM NASIL OLMUŞ BOL YORUM BEKLİYPRUM O KADAR YAZIYORUM BİR ZAHMET.

DELİ TAHİR-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin