Capitolul 40

13 2 2
                                    

Am pus capul pe perna incercand sa adorm macar pentru doua ore , dar e imposibil. E galagie in casa si sincer nu-mi aud nici gandurile , nu ca ar fi frumoase. Imi bag din nou capul intre perne ,sperand ca o sa diminuez zgomotul.

-Ai vorbit cu Ian ? Avem programata sedinta finala peste o saptamana , iar tu trebuie sa vorbesti cu el in privat si sa incercam sa gasim mai multe date despre chestiile alea si apropo ar trebui sa-ti faci un dus. spune draga mea sora , intrand fara sa bata si speriindu-ma de moarte .

-Vreau sa dorm si bate si tu inainte! raspund morocanoasa.

-Scuze , dar sunt mega ocupata, iar Sarah habar nu am pe unde umbla, plus ca stii tu cine a aparut si trebuie sa ma ocup si de ea . Stii cumva pe unde umbla iubitelul tau ? intreaba enervanta.

-Nu stiu unde e ! Probabil cu neajutorata de Maya! spun artagoasa.

-Cineva e geloasa....

-Nu sunt! Doar ca ma enerveaza ca nu-mi spune. spun ridicandu-ma in picioare.

-Daca vrei cafea e in bucatarie , eu trebuie sa prepar o potiune pentru Lu, acum ca s-a intors trebuie sa-si refaca puterile. Stii nu m-as supara daca in crearea  hibrizilor ar folosi o pe ea . spune incet

-Te-am auzit , draga mea ,dar nu ai norocul asta. De altfel , daca ne jucam bine cartile , nu vor mai fi hibrizi de data asta. spune 'draguta 'de Lu , aparand de nicaieri.

-Semanati foarte mult si nu numai la aspect. Mereu puse pe planuri 'ingenioase'. spune Claire indepartandu-se.

-Stii , nu inteleg de ce esti asa cu mine ? ma intreaba clona.

-Asa cum? Sunt clona ta , normal ca nu ma simt bine. Nu am de ce sa stau si sa-ti dau niste explicatii stupide. spun parasind camera, indreptandu-ma spre bucatarie.

-Stii ca nu ai sa poti fugi pe veci , nu ? spune urmandu-ma , eu realizand ce sediu a devenit casa mea, fiind plina de spirite si vampiri.

-Despre ce vorbesti ? intreb confuza.

-Haide,Farah,chiar nu ai frica de nimic. ?  Stiu ca esti speriata cu gandul ca nu vei reusi sa dobori acele chestii.

-Nu cred ca trebuie sa discut cu tine despre problemele mele. spun luand o gura de cafea.

-Ai dreptate, dar ca de la razboinica la razboinica tot ce ai de facut e sa gasesti ce cauta sufletul tau si sa te incarci cu putere. Cea mai buna varianta e sa iubesti. Niciodata nu va castiga raul. spune indepartandu-se, eu devenind din ce in ce mai ganditoare la cuintele ei.

Am vazut cum pleaca ,dar nu am reactionat. Cuvintele ei erau adevarate, mult prea adevarate. Mintea mea era tulbure , mai ales ca acum am si mai multe pe cap  . Sunt disperata ca nu voi putea reusi , iar Lu tocmai a confirmat un gand din capul meu. Dar cine e raul ,pentru ca nu ii vad pe ei un asa mare rau , mai mult decat ma vad pe mine. Mi-ar placea sa pot gasi raspunsuri la intrebarile puse, ar fi mult mai usor. Nu a spus nimeni ca razboiul va fi usor, ci dimpotriva , va fi mai greu decat ne-am inchipuit.Stiam ca daca m-ai stau mult aici gandurile mele vor prinde un contur mai mare. Mi-am terminat cafeaua si am urcat sus pentru a a schimba si a incepe sa elaborez un plan in distrugerea lor cat mai rapid posibil. Nu-mi permit sa fiu blanda , asa ca teroarea a inceput, dar nu imi e clar pe cine o sa terorizez.

~~~~~~~~~

~Sarah's pov~

Sunt in cautare de prosti , asa cum spune Farah, dar parca fug de mine , pentru ca nu am reusit sa dau de niciun vampir. Merg de doua ore prin orasul asta si ai fi crezut ca sunt mai raspanditi.

-Poate nu cauti unde trebuie. aud un glas foarte cunoscut , si ma intorc , regrerand apoi miscarea facuta. Era Mike.

-Ce vrei ? intreb scurt , vazand ca de data asta nu mai are tot machiajul ala pe fata si isi ascunde cicatricea sub o gluga de la pelerina sa lunga.

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now