Capitolul 9

89 7 0
                                    

Am ajuns acasa plina de sperante ca voi gasi ceva despre sora mea . Dar eram prea entuziasmata , pentru ca am gasit-o pe matusa beata. Daaa, putin ciudat sa-ti vezi singurul ajutor in situatia asta lesinata pe canapea cu 5 sau 6 sticle goale trantite pe jos .

-Ce naiba ai facut ? intreb furioasa .

-Nimic . Ce puteam sa fac ? zice pe un ton calm si balbait.

-A nu , scuza-ma , tu nicodata nu faci nimic ! Si ti se pare putin faptul ca ai golit barul si te-ai imbatat ca o ... ca o ...

-spune-o !

-VACA!

-A, haide , Farah ! Poti mai mult . Uite :ca o idioata , handicapata , mediocra , tampita  , ..

-Opreste-te !

-De ce? Pentru ca asa vrei tu ? pentru ca mica Farah sa nu fie ranita si sa nu aiba de suferit ?

-De ce spui asta ?

-Nu stiu ! Spune incercand sa se ridice . Pleaca pana nu mai spun si alte tampenii.

-Bine !

Urc scarile , apasand fiecare pas . Ma simteam asa incarcata emotional si nu stiam cum sa ma descarc . Aveam nevoie de ceva care sa imi distraga atentia . Asa ca am hotarat sa ma duc in biblioteca . 

Am deschis usa incet si am inchis-o la fel incercand sa nu o trantesc . Usa asta e asa de mare ca uneori ma intreb cum a incaput in casa , dar dupa imi vine raspunsul in minte :magie! Farah ! Ce idioata sunt uneori .

In fine! Imi las geanta pe un scaun si ma indrept spre raftul special cu carti . Nu stiu de ce ii spun special , asa mi-a venit pe moment , cum spuneam . Iau cartea despre arborele genealogic al familiei mele si incep sa citesc si sa citesc . Chiar nu imi amintesc ce am citit , stiu doar ca  dadeam paginile pana cand am vazut un simbol .

Nu stiu exact ce era , doar ca arata ca un arbore , iar crengile lui erau inconjurate de un fel de lant . Ce simboliza fiecare chestie  ......Am inchis pentru un moment ochii si am atins usor cartea . Era ....simbolul vietii , al eternitatii , iar lantul simboliza legatura stransa a familiei.

Am observat ca doua sau trei crengi aveau lantul rupt , dar o linie subtire inca le mai tinea legate . Brusc mi-a venit o imagine cu copacul in minte . Am deschis repede ochii  speriata , pentru ca stiam unde se afla copacul . Nu stiu de ce eram speriata . A da ca am descoperit un indiciu , dar un indiciu catre ce ?

Off ! Farah ! Logic ca un indiciu .Dar despre ce ?  Uneori ma intreb de ce imi pun atetea intrebari ! Vorbesc singura, doamne Farah , esti criminala !

Am iesit repede pe usa luand cu mine un carnetel si un creion , pentru ca trebuie sa notez , si mi-am luat si unul dintre aparatele foto . Doamne , te rog sa gasesc ceva , orice pentru ca situatia asta incepe sa se incurce si nu stiu pana unde poate ajunge .

Deci am traversat lacul repede , chiar a inceput sa imi placa chestia asta . Mergeam repede , cum merg eu , incercand sa nu irosesc nicio secunda . Simteam ca toate crengile mi se impotrivesc . De ce natura nu vroia sa ajung la acel copac . Ce naiba se petrece aici ?

Daca nu ma lasati sa trec  o sa ..o sa .. o sa ...

-Aaaaaa!

Fireste ca nu s-a intamplat nimic asa ca am luat-o pe sus . Nu mai zburasem deloc , exceptand faza cu tipul ala de  care nici nu trebuie sa mentionez . Era asa placut sa fii deasupra norilor !

-Yuuuuuuhuuuu! Sigur am inebunit ! prea multe chestii fantastice pentru mine .!

Am incercat sa cobor mai jos ca sa pot gasii copacul . Stiu ca il vazusem cand imi prezentase matusa padurea. Ca tot venii vorba de matusa : Ce a apucat-o nu stiu. Ea nu era asa , sau eu chiar nu stiu daca o cunosc cu adevarat.

Am gasit copacul : yeiii! Daaa , presimt ca fericirea se va duce repede .

Am coborat jos , langa copac , observand de data asta cat de mare este trunchiul si cat de imensa poate sa fie coaroana acestei chestii .

-Oau! Deci de unde incepem ? Corect : incepem cu inceputul . Stai eu de vorbesc singura ?

-Ca ca te pot auzi eu !

-Stai cine a spus asta ?

-Nu mai imi cunosti vocea ?

-Cred ca  ti-o cunosc dintr-o mie , dar nu prea imi place !

-Si pot sa stiu de ce ? Spune "Stefan" aratandu-si miraculoasa fata

-Uite ce e  : eu am ceva de facut mult mai important decat sa stau sa vad cum vrei tu sa ma cuceresti ! oK?

-OK . Deci cu ce te pot ajuta ?

-In momentul asta mai ajuta enorma daca ai pleca !

-Da , asta nu se poate !

-Si ma rog de ce?

-Pentru ca se vede pe chipul tau ca nu vrei sa plec !

-Ai nevoie urgenta de ochelari ! Spun intorcandu-ma si apropiindu-ma de trunchiul copacului si incercand sa fac o poza   unei parti care mi se parea mie putin ciudata .

-Ha ! Frumoasa replica , dar nu mai convins!

-Nu incerc sa te conving , ci incerc sa te trezesc la realitate !

Am observat ca o parte a trunchiului era arsa .

-De ce e arsa numai partea asta a copaculi ?

-Acum ai nevoie de mine?

-Raspunde !

-Bine . Acum 500 de ani a avut loc un razboi de care sigur stii . Atunci partea rea a razboiului  a vrut sa scape de acest copac , pentru ca partea buna isi tragea puterea din lumea oamenilor .

-Stai , razboiul nu a fost tinut pe lumea cealalta ?

-Ba da , dar atunci un tradator  a dat foc copacului , din fericire razboinica si conducatoarea armatei a aflat si a reusit sa stinga focul .

-Dar de ce a ars partea nordica ?

-Pai nu multa lume stie , dar in parte aceea , in copac erau ascunse arme care puteau distruge tot tinutul Newfoundland .

-Numai arme erau ?

-Nu . Era o carte care putea spune viitorul , dar ii se deschidea doar celui mai pur suflet.Plus alte harti care aratau unde se aflau galerele , sau ascunzatorile spiritelor.

-Le-au distrus pe toate ?

-Nu stiu . Nu multa lume are curajul sa deschida usita din spatele copacului si sa vada ce mai este acolo .

-De ce ?

-Copacul emite o putere mare , asa ca te poate omori daca incerci .

-Multumesc . Chiar aveam nevoie sa stiu chestiile astea . Si ce este inscriptia de pe partea sudica ?

-Stai ce inscriptie?......

imi pare rau ca nu am mai scris de mult timp. Incerc sa mai scriu cate un capitol , dar va rog sa imi dati idei pt titlu si comentati daca va place sau nu ! Pwp :)))))))

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now