Capitolul 28

31 4 2
                                    

M-am trezit din cauza razelor care intrau prin draperia trasa. Eram asa de amortita si cu siguranta nu as fi vrut sa ma trezesc de acolo, dar o voce asa de enervanta si cunoscuta striga:

-Farah, trezeste-te. E zece dimineata ai dormit destul. Coboara din patul ala , pentru ca nu am dispozitie buna. spune surioara mea draga.

-Fa-ma ! spun incet si apasat.

-O, tu, Farah Stewart , esti ca si moarta! spune amenintator indreptandu-se spre mine.

A sarit in pat peste mine si a inceput sa ma gadile. Eu radeam tare si ma zvarcoleam incercand sa o dau de pe mine.

-Nu, lasa-ma.  Nu mai pot ! spun printre rasete.

-Te scoli din pat ? ma intreaba uitandu-se lung la mine.

-Niciodata ! spun apasat, iar ea incepe sa ma gadile mai tare. Radeam asa de tare ca toata casa rasuna de rasetele pline ale noastre.

-Gata, ma predau! Ma dau batuta. Nu mai pot !

-Acum te dai jos din pat ? intreaba din nou .

-Pe cuvant de cercetas! spun punand mana pe inima .

-Tu nu esti cercetas ! spune ofensata.

-Esti sigura? intreb dand din sprancene.

-Esti o mincinoasa , Farah Stewart! spune dandu-se jos de pe mine. Acum , hai la masa. Am facut clatite !

-Mmm! Stai! Unde e Josh ? intreb sarind ca arsa din pat.

-A plecat cand tu inca dormeai . Apropo, ce i-ai facut? intreaba punandu-si mainile la piept.

-De ce crezi ca mereu eu sunt de vina?

-Pentru ca mereu e asa! spune uitandu-se lung la mine.

-Bine, ai dreptate. Aseara dupa ce ai adormit , a vrut sa bea un pahar cu apa , dar nu mai stia drumul. Eu l-am ajutat , dar a sfarsit prin a-mi spune ca ma place . Ne-am sarutat , iar eu i-am spus ca nu simt nimic pentru el. spun lasand capul in jos.

-Offf! Doamne, Farah, ce i-ai facut baiatului. Adica, tu chiar nu simti nimic pentru el? ma intreaba

-Nu, imi pare rau!

-Asta e ! spune plecand.

De ce numai mie mi se putea intampla ? Sunt asa de frustata ca am cauzat toate astea .

Am coborat jos pentru a lua micul dejun. Eram obosita si durerea de cap inca persista. Am deschis frigiderul , m-am uitat in el si vazand ca este gol l-am inchis la loc.

-Claire !

-Daaa! o aud tipand din living.

-Nu mai e nimic in frigider. Ma duc sa fac cateva cumparaturi. spun urcand scarile

-Bineee!

Deschid dulapul din camera mea si aleg o pereche de pantaloni negribsi un tricou cu una din trupele mele favorite.

-Claire , eu plec! spun intrand in living.

-Pune si benzina. spune lasand cartea jos.

-Am inteles. Pa.

-Pa.

***

-Deci trebuie sa iau ciocolata cu menta sau neagra ? ma intreb singura de parca eu chiar as fi avut o problema cu ciocolata.

-Ha!

Aud un raset si imi intorc privirea dand de o fata blonda. Ma uit la ea ciudat si ma stramb.

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now