Capitolul 5

96 9 0
                                    

-Uite!

Spune in timp ce pune mana pe niste carti si trage de una neagra din biblioteca . Logic ar fi ca in spatele bibliotecii sa se afle un tunel . Ei bine nu e asa . Camera s-a transformat intr-o sala de antrenamente veche!

Erau foarte multe arme din metal , dar si un fel de teren de antrenament . Erau niste roti imense , cu ghimpi si saci umpluti cu nisip si sabii si chestii pe care nu cred ca as putea sa le descriu in cuvinte.

-Esti gata ?

-Nu prea stiu pentru ce sa fiu gata !

-Eh ! Haide nu e asa periculos ! Doar ca orice secunda de neaentie iti poate reteza capul !

-Poftim ??!!!

-Am glumit !

-Uhhh , ce bine !

-Da , nu chiar !

Spune , iar eu maresc ochii ingrozita .

-Daca n-ai incredere in tine , nu vei putea niciodata sa te lupti cu chestiile alea. Trebuie sa-ti limpezesti mintea de tot si de toate.

-Aha ! M-ai lamurit !

-Nu asa !

-Explica-mi!

Spun , iar ea invarte de o maneta si eu ma asteptam ca aceasta draga (infecta ) camera sa se transforme in alte chestie frumoasa (ciudata ).Dar ca sa vezi apare un culoar din piatra in spatele peretelui . Mereu ma surprinde , mereu!

-De ce nu-mi explici mai intai cum functioneaza toate astea ?

-Pentru ca tot ce vrei sa stii se afla in tine .

-Chiar tot ?

-Da , tot !

-Cum e posibil ? Sunt un fel de enciclopedie ?

-Dupa accident ai fost foarte tacuta . Practic te-ai inchis in tine . Nu ai vrut sa mai auzi nimic sau sa vezi timp de sase luni . Apoi ai avut o criza puternica .

-De ce ?

-Au venit la tine !

-Cum ?

-Atunci nici eu nu am inteles, dar mai tarziu mi-am dat seama ca au prins foarte multa putere si au putut sa treaca din lumea lor in lumea noastra .

-Nu inteleg!

-Dupa razboi au prins putere , dar eu impreuna cu ceilalti i-am oprit . Atunci ti-ai pierdut memoria

-Cum de nu-mi amintesc ?

-Ti-ai pierdut memoria! Nu ti-am spus dupa accident !

-A da , scuze .Dar daca vreau pot sa-mi amintesc tot?

-Exact ! Nu toata lumea poate face asta .Tu poti fiindca esti.... speciala . Si nu trebuie doar sa vrei ci si sa crezi in tine .

-De ce-mi spui in continuare ca sunt speciala ?

-Nu stiu exact !Mereu imi vine cuvantul in cap si alaturi imaginea ta . E ciuat! Chiar nu stiu .

-Ok! Haide sa incheiem subiectul !

-Bun . Am ajuns !

Spune in timp ce deschide o usa mare si veche .

-Oau !

Exclam , cand vad ca sunt intr-un fel de turn si priveliste este uimitoare . Se vedeau muntii si rauri si mai ales paduri intinse si dese . Aerul era asa curat si cerul asa de limpede , dar brusc mi-am dat seama .

-De unde au aparut munti in Londra !

-Nu suntem in Londra !

-...

-Suntem in tinutul bataliilor !

-Aha ! Am inteles tot !

-Aici a avut loc ultima batalie. De fapt aici se tin toate luptele . Iar padurea este asa pentru ca s-a refacut . Acum 5 ani era aproape arsa .

-Si cum se numeste ?!

-Fiecare ii spune cum vrea !

-Si noi cum ii spunem ?

-Newfoundland!

-Nu e o insula ?

-Ba da , dar insula aceea a fost numita asa dupa noi . Asa ca ne-au copiat .

-Dar de unde stiau ?

-Haide! Nu mai pune multe intrebari!

-En fine !

-Aseaza-te aici !

-Poftim !

-Doar fa cum ti-am spus !

Si-mi arata un cerc desenat pe podea , prafuit .

-Ok! Cu toate ca e ciudat !

-O sa-te obisnuiesti ! In principiu tu esti cea mai ciudata aici !

-Zice femeia cu probleme mari de sifilism!

-Farah!

-Bine . Am inteles! spun asezandu-ma in chestia aia.

-Ok. Acum pune-te in pozitie turceasca si inchide ochii.

Zis si facut . Mi-a spus sa ma relaxez si sa ma concentrez asupra amintirilor , asupra mea si aceea ce sunt eu .

-Ai incredere in mine!Nu-ti fie frica !

Am dat din cap si m-am concetrat asupra mea si a familiei , dar m-am concentrat si asupra locului astuia.

-Nu pierde contactul cu lumea reala , pentru ca vei intra in lumea aceea si nu vei mai iesi ! Nu-ti fie frica !

De data asta cuvintele ei m-au bagat in ceata . Tineam ochii si nu vedeam nimic , dar imi spunea in continuare sa nu-mi fie frica.

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now