Am ajuns acasa ,dupa un drum destul de lung . Cum am deschis usa am vazut-o matusa mea coborand scarile cu o privire dura. Era imbracata cu o pereche de blugi albi , un tricou negru cu Nirvana si o pereche de tenisi albi . Parul ei, blond era dat pe spate si avea niste umbre pe pleoape. Jur , femeia asta arata chiar bine.
-Farah Elizabeth Stewart , pentru numele lui Dumnezeu, unde ai fost!? Stii cate griji mi-am facut pentru tine?
-Da , imi inchipui ! spun cu o voce micuta .
-Si de ce naiba mi-ai luat masina!? Farah , zi-mi adevarul , unde ai fost ?
Stiam ca daca o minteam , oricum va afla adevarul. Ce aveam de pierdut daca ii spuneam undeam fost ? Aaaa, chiar nu stiu! Asa ca de ce sa nu ii spun . E o femeie puternica, va rezista.
-Pai , am fost sa o caut pe Claire! Si uite stiu ca pare ciudat si ca nu am toate mintile pentru ca caut o persoana moarta , dar e adevarat . Ea inca traieste si o sa ti-o dovedesc!
-Ai facut ce ? ma intreaba gogonand ochii la mine si cu o voce ridicata.
-Daca iti mai repet o data s-ar putea sa imi dai una ,asa ca sunt destul de sigura ca ai auzit de prima data. spun repede cu o voce mica.
-Farah, ai inebunit!? ma intreaba inca in pozitia ciudata pe care o avea.
-Da, s-ar putea spune si asta. spun destul de sigura pe mine.
-Unde ai cautat-o mai exact !? ma intreaba punandu-si mainile in sold .
-Paaaii ,am cautat-o in fabrica abandonata de la marginea orasului.
-Poftim ?! Si cum ti-a venit stralucita idee sa o cauti acolo fara sa imi spui? intreaba din ce in ce ridicand vocea.
-Pai , scuza-ma ca nu cred ca sora mea a a murit intr-un accident stupid de masina. Hai sa fim seriosi !
-Ce crezi? intreaba mai calma.
-Pai , in primul rand masina aia nu se ridica dintr-un anumit motiv si doi sora mea e puternica , din cate stiu eu inca are puteri nu !? spun punandu-mi mainile in san
-Da, dar ..chiar nu stiu ce sa spun !Ma rog, ai gasit ceva acolo!?
-Nu, doar mobila veche si prafuita. spun asezandu-ma pe canapea in living.
Chiar nu vroiam sa stie ca acele umbre mi-au facut ce mi-au facut. Nu vreau sa o alarmez pentru ca stiu ca nu as mai iesi din casa pana la razboi.
Si chiar si asa , nu are vreo importanta toata chestia de azi. Pot sa ma descurc si singura cu toate astea. cred.
-En fine ! Eu cred ca ma duc sus. Daca ai nevoie de mine stii unde ma gasesti . spun ridicandu-ma si indreptandu-ma spre scari.
-Bine, dar nu mai pleci fara sa anunti . spune cu o voce destul de autoritara.
Am urcat sus , dar nu m-am dus in camera mea ci in barlog sau biblioteca, uneori imi vine sa le combim si cred ca ar iesi "barlioteca".
Am deschis usa cu foarte mare atentie incercand sa nu fac zgomot. Chiar nu stiu , dar incerc sa ma feresc de ea,pentru ca stiu cum ar reactiona si chiar nu vreau sa am parte de o scena in momentul asta.
M-am asezat pe fotoliul din coltul camerei , nu inainte sa scot hartia de la spatele pantalonilor.
Am despaturit-o si am observat ca era scris cu litere chirilice. O , Doamne cat de mult ma enerveaza alfabetul asta. Dar ceva mi-a atras atentia. Un fel de emblema era desenata in coltul hartiei. Mai vazusem undeva capul de leu inconjurat de un sarpe si niste maracini,dar nu imi aduceam aminte.
YOU ARE READING
Oricine poate fi orice
AléatoireViata mea nu perfecta pentru ca oamenii dragi au disparut si prieteni adevarati nu cred ca am avut. Ma simt singura pe tot acelst glob mare si uneori ma gandesc daca mai are vreun rost sa ajut daca nimeni nu vrea sa ma ajute pe mine cu .......s...