(La inceput lasa de dorit , dar pe parcus o sa fie mult mai bine . Promit pe cuvant de cercetas )
Viata e asa cum trebuie sa fie , nu ?Nici eu nu stiu si nici nu ma voi chinui sa aflu , e prea mult sa ma gandesc cum ar tebui sa fie daca eu vad numai parti rele in ea .En fine ! Am plecat cu matusa mea in Londra , pentru toata vara . Are o casa pe un lac si mi-a spus ca imi va prinde bine sa ma relaxez putin , putin mai mult .Mi-am facut bagajele , punand tot ce are legatura cu mine . Am indesat tot sifonierul intr-o valiza mare , si am incarcat alta valiza mai mica cu carti , un caiet , pixuri de toate culorile , accesorii si nu in ultimul rand 3 aparate de fotografiat . E una din pasiunile mele si cred ca si singura care ma face si pe mine sa zambesc .Pe drum, matusa mi-a tot povestit despre lac si despre imprejurimi , dar eram prea obosita sa o mai ascult . In momentul acela simteam ca plecarea mea la Londra , in special la casa matusii de pe lac imi va schimba viata .
*
Am ajuns acolo . Am observat cum lacul limpede punea in valoare casa gri si ponosita creand impreuna cu padurea un peisaj fantastic si infiorator .Casa era in mijlocul lacului si nu puteam ajunge decat cu o barca .Am observat , pentru prima oara cat de puternica era matusa .
Cand a deschis usa din lemn , s-a auzit un scartait puternic . Eram fascinata de acel loc . Casa era prafuita si plina de case de paianjeni . Imi placea foarte mult sa vad cum antichitatile matusii erau parcuse de mici ganganii .Era mare . Avea cinci dormitoare si trei bai , iar livingul si bucataria cat jumate de stadion . M-am facut comoda in noul meu dormitor si am observat ca matusa mea avea o camera incuiata cu un lacat . Am intrebat-o ce e acolo , dar a ezitat sa-mi raspunda si am devenit suspicioasa .
Dupa cateva ore m-a intrebat daca vreau sa mananc , dar i-am raspuns ca nu . M-am dus sa ma spal desi era devreme . M-am imbracat in pijamalele mele preferate si m-am bagat in pat . Am inchis ochii , dar un zgomot puternic s-a auzit de jos si am coborat imediat scarile .
Era o vaza veche sparta pe jos si un miros de fum si atunci am observat ca pereti erau acoperiti de semne ciudate care sclipeau si luminau incaperea . Eram inconjurata de ... niste pietre ce pluteau in aer . Totul parea ireal . Eram foarte speriata . Nu stiam daca e realitate sau fictiune.
. Cand m-a vazut a marit ochii si a inceput sa se balbaie
-Ceee cee fa facii aici ?
Am marit ochii .
-Ce se intampla?
-....
-Raspunde-mi ! Cine esti ? atunci lacrimi mi-au cuprins ochii si am inceput sa strig tare . Eram confuza si nu parea a fi un vis. Ce se intampla in momentul ala nu pot descrie. Era ca si cum mi-as fi privit sfarsitul cu propii ochi. Nu intelegeam daca ce se petrece era ceva bun sau rau .
-Ce esti ? M-ai mintit ! Cine esti ? Raspunde-mi ! Am inceput sa ma las in jos incercand sa inteleg ce se-ntampla . Stateam jos si plangeam . Am simtit cum niste brate imi ating umeri . M-am speriat brusc si am fugit incuindu-ma in camera mea.Speram ca totul sa fi fost o iluzie.
*
Dimineata m-am trezit cu o senzatie de voma . Nu stiu , dar imaginea de aseara mi se tot repeta in minte . Ce cauta matusa acolo? si ce facea mai exact ? Chiar era adevarat? Adica , ce era ea mai exact ? Facea chestiile alea cu buna stiinta ? Nu am reizat foarte bine ce se intampla in clipele alea, dar stiu doar ca nu era normal.
M -a chemat jos pentru micul dejun . M-am imbracat repede si am coborat . Nu vroiam sa o intreb ce s-a intamplat aseara , eram oricum speriata . Era mai linistita ca aseara . Dupa ce am mancat m-a intrebat daca vreau sa merg cu ea sa-mi arate imprejurimile . Am acceptat bucuroasa ca voi cunoaste locuri noi . Nu aveam de gand sa-mi fac vreun prieten .
Am plecat bucuroase ca vom petrece timp impreuna . Am luat-o pe poteca cea mai ingusta . Mi-a prezentat un vechi amfiteatru si mi-a povestit ca dupa fiecare spectacol , protagonistul se urca in pod si se spanzura . Am cam tremurat , dar eram uimita ca stia asta. Am vazut o biserica alba cu flori colorate si pasari ce roiau de fericire in jurul acesteia . Toata padurea era pustie si infricosatoare , dar numai partea acesteia era asa de .......minunata .
YOU ARE READING
Oricine poate fi orice
RandomViata mea nu perfecta pentru ca oamenii dragi au disparut si prieteni adevarati nu cred ca am avut. Ma simt singura pe tot acelst glob mare si uneori ma gandesc daca mai are vreun rost sa ajut daca nimeni nu vrea sa ma ajute pe mine cu .......s...