Capitolul 13

54 6 0
                                    

Deci am plecat inainte , fara sa intorc capul inapoi . Chiar ziua asta nu putea fi mai rea!

"-Hey! Vad ca inca nu ai progresat !"

- Da , multumesc de observatie ! spun destul de enervata.

"-Si ma rog de ce nu esti in toane asa bune ? A , stai frumuselul ala , te-a mintit , nu ? "

-Ce as vrea sa te pocnesc , daca te-as vedea! spun eu gandindu-ma ca in momentul ala vorbesc cu partea mea malefica . Yuhuuu, nu !

"- Uite ce e ,nu am venit sa ma cert cu tine desi imi cam place cand o fac . Vreau doar sa te avertizez ca daca Claire nu va aparea in scurt timp tu nu vei mai avea ce face. "

-Daca ai uitat ,Claire e moarta ! spun ,lacrimi incepand sa se adune in coltul ochiilor .

"-Hm ! Tu chiar crezi asta ?"

-Poftim ? spun destul de surprinsa de raspunsul ei .

"-O , haide ! Stii foarte bine ca si mine ca Claire inca mai traieste . Tu trebuie sa aflii doar unde in acest oras , care incepe sa ma enerveze. "

-Daca nu ai auzit bine , a facut un accident de masina . Si a murit. Boom !

"- Nici tu nu crezi ce spui !"

- Si ce ar trebui sa fac ? Sa o caut in continuare ?

"-Exact !"

-Ai nu mai spune ! O sa caut o persoana moarta ! M- ai dat gata ! spun ironica .

"- Si eu eram cea rea .!  Daca nu ma asculti sa stii ca pun stapanire pe tine in urmatoarele trei zile . ! Atat ai la dispozitie ."

-Da ,ma rog ! Nu prea imi pasa , pa ! La revedere ! cum vrei tu . Stii mi-am pierdut de mult intereseul de mult sa gastig batalia asta ! spun dand din maini si gesticuland  dandu- mi seama ca eram singura .

"-Da , nu esti singura ! "

-Ce !? Te -ai intors ? Nu pot sa cred , ai ma , pe bune ?

"- Nu mai nimerit ! " spune o voce calda

-E minunat ! Am inceput sa vorbesc cu fantomele !Nu ca as fi fost stresata sau ceva de genul.

"-Ai inceput sa vorbesti ca ea " spune acea voce si simt cum o briza usoara trece pe langa mine aducandu- mi aminte de un miros oarecum cunoscut

-Mama ?!

"- Da , Farah ! Chiar eu ! As fi spus in carne si oase , dar dupa cum vezi nu prea ...

- Nu pot sa cred ! De ce ai venit ?

"-Pai, puiutul meu , a inceput sa o ia razna si nu aveam de gand sa o lasa asa !"

-Mama, uite chiar nu mai pot suporta toata situatia asta .!

"- Stiu , dar trebuie sa faci un efort . Magia nu a fost niciodata usoara . "

-Viata nu e usoara ! spun protestand

"- De parca sa fii mort e usor ! " spune cu usoara aroganta in voce .

-Dar cum e sa fii mort  ? intreb curioasa .

"- Nu devia de la subiect , in momentul asta trebuie sa fii puternica . Nu te poti oprii acum dupa care au fost . A inceput adevarata ta provocare ! Ai incredere in mine . Vei vedea ca ai sa reusesti . " spune si ma mangaie dulce pe obraz .

-Mama , mi- a fost dor de tine ! Si chiar nu pot nici sa incerc sa fac asta . Am nevoie de ceva sau cineva care sa ma ajute ,dar nu il gasesc !

"-Stii ca te-am vegheat tot timpul?"

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now