Capitolul 10

68 6 0
                                    

-Ce  inscriptie ?

-Pai, aici scrie …..nu stiu ce scrie !

-Stai cum ?

-Pai sunt niste  litere , dar nu pot sa le inteleg !

-Lasa-ma  sa vad .

-Uite aici!

-Asa! Pai e alfabetul chirilic .

-Si ce scrie ?

-Ca…aici este totul .

-Cum ?

-Pe bune ??! Tu chiar vrei sa-ti repet ?

-Da adica nu . Adica am inteles . Dar cum poate pomul asta  sa contina tot ? Spun rezemandu-se de trunchiul copacului.

“-Pot si nu te rezema de mine caci nu am facut scoala de sprijin .“

-Stai ce ? Cine a spus asta ?

-Ce sa spuna ?

“-NU ii spune ca ma auzi . Sunt copacul . Incearca sa comunici cu mine prin ganduri . Poti , ai mai facut asta de multe ori .”

“-Ok. Am inteles . dar poti sa imi explicit mai in detaliat ?”

“-Uite, in spatele meu  se afla o usa , sub iarba . Tu trebuie sa spui o vraja care sa deslege lacatul . Vraja este destul de puternica , asa ca trebuie sa te pregatesti .”

“-Cum ?”

“-Provoaca-te  pe tine insuti si vei afla  ce putere detii .”

“-Stai , cu-

-Imi  raspunzi , te rog ?

-A , da sigur! Scuze , doar ca  sunt confuza si ca nu prea  stiu ce trebuie sa fac cu adevarat !

-Pai , stii pot sa te ajut eu . spune apropiindu-se si incercand  sa se apropie incet de mine , lundu-ma in brate .

-Stai , ce ? Da-te la o parte .

-Dar ce am facut ?

-A , da , sigur , nu ai facut nimic !

-Corect . Deci ma pot intoarce . ?

-Nu !

-Ok .

-Bine , trebuie sa  plec .

-A , vin si eu cu tine .

-Da, nu prea cred . Stai mai bine unde stai .Pa .

-Pe curand !

-Cum spui tu .

Am intrat in padure si ma grabeam caci ce inoptase si vroiam sa vad cum se simte  matusa . Eu chiar eram  ingrijorata in privinta ei si a mea .

Am auzit pasi in urma mea si m-am cam speriat . Am incercat sa vad  ceva , dar era intuneric . Cu toate ca aveam puteri si alte chestii ceva mi-a spus ca ce va aparea nu va fi asa ..urat .

Am simtit cumm cineva ma ia in brate  si ma saruta . Sincer , eram confunza si nu stiam ce sa cred ,  dar mi-a placut . Era o senzatie care  imi umplea tot corpul cu  ….molii. Ma indragostisem de sarut .

Brusc  aceea persoana  a disparut .Pe moment  nu am vrut sa  vad  cine  a fost , am vrut sa pastrez  acest secret . Simteam ca cine a fost  va aparea in curand si  va fi mai frumos . Nu stiu , dar intr-un fel  ma bucuram , dar eram si   putin indignata , cel care a fost imi va plati sarutul la momentul potrivit .

M-am intors cu spatele si m-am cufundat in padure si am plecat lasand   misterul in padure .

scuze ca am scris asa de tarziu , dar testari si f. ff.  mult de repetat si invatat. Sper sa va placa . pwp:))))))

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now