Capitolul 18

33 4 0
                                    

-Tu...

Nu pot sa cred. In fata mea , statea sora mea disparuta.

-Ce cauti aici si cum m-ai descoperit? a intrebat fata din fata mea.

Eu eram asa de blocata . Nu stiam cum sa reactionez . Nu am mai fost niciodata asa de socata si surprinsa.

-Daca nu vorbesti s-ar putea sa nu mai ai ocazia asta. a spus dur apropiindu-se de mine .

M-a tras cu mana inauntru si a inchis usa.

-Deci ? a intrebat accentuand cuvantul .

Eram socata . Nu mai puteam  sa pronunt nimic. Ma simteam asa de prinsa. Am incercat sa imi gasesc vocea.

-Tu ...estii..Claire ? am intrebat incep , sperand ca nu m-a auzit.

-Cine esti ? Cine te-a trimis ? a intrebat cu aceeasi voce dura .

Nu imi era frica de ea , dar faptul ca ma tinea " inchisa " aici ma incomoda.

-Eu sunt Farah ,  sora ta ! am spus incet si tare , incercand sa accentuez cat mai tare cuvintele.

Am observat fata socata pe care o avea. A marit ochii si s-a apropiat de mine parca sa imi observe mai bine trasaturile. Ma luat in brate si m-a strans tare.

-Tu...imposibil! Nu are cum ! Am vazut masina rasturnata si tu erai moarta la fel ca ei. a spus incet fara sa mai aiba duritatea in voce si fata.

Am putut sa observ ca ochii ei numai erau asa de negrii.

-Cand spui "ei" te referi la parintii nostrii? nu a raspuns , dar si-a mutat privirea pe umarul meu .

-S-a mai completat? a spus referindu-se la tatuaj.

-De unde stii ca trebuie sa se completeze ? am intrebat confuza. 

-Nu ti-ai amintit tot , nu ? a intrebat cu acelasi calm in voce.

-Imi amintesc in fiecare zi . Nu stiu tot , dar stiu destule .

-A pus stapanire pe tine ?

-De ce ma intrebari asa de multe chestii? am privit-o curioasa.

-A trecut multa vreme de cand nu te-am vazut. Mi-a fost extrem de dor de tine si nu stii cat de mult ma rugam sa apari ca sa putem duce razboiul la capat.

-Ai stiut ca o sa vin?

-Presimteam ceva . Oricum , Alice m-ai traieste , banuiesc ca ea te-a invatat tot ?

-Da , e afara ! Era in spatele meu, dar stii tu ..

-Da, sunt asa de stricta , pentru ca nu imi permit sa ma descopere cineva.

-Tu formezi o rezistenta  , nu ?

-Sa spunem ca eu apar ce mai e bun   . Cum m-ai gasit ?

- Nu stiu. Prima data cand am venit aici am observat niste umbre care au "activat" partea mea malefica si apoi am venit cu Alice sperand ca nu vor mai aparea.

-Stai , ce umbre ? a intrebat vazand panica in ochii ei.

-Erau pe peretii , se invarteau si imi strigau numele.

-Ai aflat despre copac si vrajitoare?

-Da, stiu ca o sa mor ! am spus pe un ton trist.

- Atunci trebuie sa stii ca acele umbre sunt stramosii tai si se pare ca au venit mai devreme decat credeam .

-Asta ce inseamna ? am intrebat curioasa .

-Ca razboiul e aproape.

_____________________________

 

scuze ca am intarziat , dar vreau sa va spun ca povestea nu mai are mult.  Nu stiu cand voi mai posta ,dar pana incepe scoala sper sa o termin.

Si la cealalta carte nu stiu daca in timpul anului voi mai putea posta , avand in vedere ca incep pregatirea .

Multumesc mult , pentru ca imi cititi povestea .

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now