Capitolul 23

38 4 0
                                    

Cele trei zile au trecut oribil de greu. Nu credeam ca va fi asa de greu sa trec peste si sa imi continui viata.

E ca si cum o parte din mine a disparut. E la fel ca acum cinci ani. Cineva moare din cauza....chestiilor alea.

Am vorbit cu Claire si mi-a explicat ca nu eu am omorat-o ci ca in acelasi timp cu strigoii a plecat si sufletul matusii. M-am mai linistit , dar tot sunt furioasa pe chestiile alea. Singura mea ruda in viata e sora mea. Ea singura mea familie acum.

-Farah, vii azi? ma intreaba Sarah. E o tipa de treaba daca nu te pui cu ea. Chiar ne-a ajutat mult pe mine si pe Claire zilele astea.

-Da , imediat ! strig tare incat sa ma auda.

Am plecat toate trei la noua baza . E intr-o pestera in apropierea lacului , dar pe partea cealalta.

Toti erau acolo mai putin el. Nu au vrut sa imi spuna de ce nu m-ai vine , asa ca am ales sa investighez mai tarziu singura.

Am pierdut multe ore de antrenamente asa ca Claire a ddcis sa ma pregatesc cu ceilalti numai ca la un nivel mai inalt.

**Dupa sase ore**

-Claire, nu crezi ca as merita si eu o pauza? intreb facand ochii de catelusi si punand buza.

-Nu,nu cred ! spune scurt si repede. Acum haide , trebuie sa ajungem undeva.

-Macar lasa-ma cu Sarah! spun eu hotarata.

-Crede-ma nu ti-ai dori sa te antrenezi cu ea.

-Mie mi se pare de treaba.spun simplu

-Ea chiar este cand nu antreneaza. La ea nu ai pauza decat daca nu iti mai functioneaza vreun organ sau numai poti sa respiri.

-Wow. Chiar seamana cu tine .

-Ha ha . Ce amuzanta esti! spune ironica.

-Te rog. Chiar am nevoie de o pauza. Creierul meu se incinge si nu stiu daca va mai suporta alte sase ore petrecute cu tine.

-Cine a spus ca te vei antrena in continuare cu mine? spune zambindu-mi.

-Stai ce ? intreb panicata.

-Tu vei petrece sase ore intr-o padure deasa care nu are semnal . Vei incerca sa supravietuiesti . Vor fii cateva animale care iti vor da batai de cap , dar esti puternica si nu vei murii. Sper. spune incet ultimul cuvant.

Eu am holbat ochii la ea , raspunzandu-mi printr-un zambet mic.

-Tu glumesti?

-Ai vrea tu. Acum trebuie sa te calmezi. Vor fii multe pericole si nu e neaparat sa folosesti magia. Trebuie sa fii desteapta si asa actionezi repede. Concentreaza-te. spune uitandu-se in ochii mei . Si mai ales , ai incredere in tine. spune , deschizand o usa si impingandu-ma inauntru.

-Vei avea parte de o surpriza acolo.Fii tare. spune inchizand usa.

Am incercat sa o deschid , dar cand am pus mana pe clanta aceasta a disparut.

-Perfect ! Nu se putea mai bine .

Tebuia doar sa supravietuiesc .Asa ca am inceput sa strabat padurea sa vad daca pot gasi apa sau ceva comestibil , pentru ca sora mea a avut grija sa ma trimita aici flamanda.

Dupa doua ore de mers ,pur si simplu simteam cum picioarele mele se incolaceau in mers si imi era extrem de sete.

Am mai mers putin si am dat de un izvor. Eram secata de putere si am baut apa pana mi s-a umflat burta.

Eram asa de calma si prinsesem destul de multa energie ca sa pot continua , dar stomacul meu bu era de acord.

Am cautat timp de jumatate de ora ceva de mancare. La un moment dat mi-am dat seama ca ma invart in cerc , asa ca m-am catarat in primul copac care mi s-a parut mai mare. Ajungand in varf am observat padurea deasa. Nu se putea vedea nimic , nicaieri .

Am mai aruncat o ultima privire si am observat fum. Era o dara usoara de fum in aer. Venea de la jumatate de ora de mers inspre Nord. M-am dat jos curioasa pana peste cap de aceea aveam sa gasesc acolo.

______________________

_____xoxo

Imi pare rau ca am postat asa de greu si asa de tarziu, dar scoala ma omoara. Stiu ca e scurt ,dar promit ca ma revansez la urmatorul. Scuze pentru greseli.

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now