Capitolul 34

28 4 2
                                    

Simteam cum simturile incep sa se trezeasca dupa o hibernare profunda. Gatul mi-a fost invadat de un lichid oribil de culoare verde.  Mirosea ingrozitor si faptul ca se scurgea usor pe gat imi provoca greata. M-am foit , incercand sa o opresc pe Claire mi-l indesa pe gura cu orice pret.

-Off! Te-ai trezit ! spune lasand  bolul cu acel lichid ingrozitor in el.

-Ai fi preferat sa nu o fac! ii dau replica enervata de 'oful ' pe care l-a pus anterior.

Eram mai mult decat obosita si as fi cazut inapoi intre pernele pufoase daca papilele mele gustative nu ar fi fost invadate de o chestie oribila care nu poate fi digerata plus ca enervanta de Claire e langa mine.

-Nu am vrut sa sune asa, dar am lucruri grave de rezolvat ! spune ridicandu-se in picioare.

-Cum ar fi...

-Stii cine te-a adus in stadiul asta ? intreba bagandu-si mana prin par , ingrijorandu-ma , pentru ca de fiecare data cand o face inseamna ca e ceva grav.

-Oh, Doamne ! Cat de grav e ? intreb ridicandu-ma in picioare.

-Pai , sa spunem ca pe o scara de la 1 la 10 noi suntem undeva pe la 99. spune , dand un exemplu simplu , dar ciudat pentru mine.

-Ok....Deci pe cine am enervat , cine ma uraste , cum am ajuns sa distrug ceva si e atat de grav incat a murit cineva ? spun asa de repede ca nu pot tine pasul cu mine.

-Ce? Farah, vorbeste mai incet , nu am inteles nimic. exact ce spuneam.

-Nici eu nu mi-am dat seama ce am spus. Continua. ii fac semn cu mana , iar ea inceoe sa se plimbe prin camera.

-Cum am spus e grav. Ai fost tinta sagetilor astea. spune si se apropie de mine aratandu-mi niste chestii mici dintr-un lemn nou cu un semn pe ele  , iar la varf avand o usoara urma de sange.

-Sunt doua ! Oh! Doamne ! Sarah, e bine ? intreb ingrijorata realizand ce prietena oribila sunt.

-Ea e bine. Se reface. Kelly e cu ea. spune bagand acele sageti intr-o mica cutie din lemn.

-Stai, Kelly? Adica vampirul? intreb facand relatia dintre ziua in care am intalnit doua tipe : Kelly si Jessica.

-Da , ea. Lasand asta la o parte trebuie sa aflam niste chestii care nu tin de puterile noastre.  spune asezandu-se pe marginea patului dupa ce a parcurs jumatate din dormitor.

-Si... de la cine vom lua noi acele 'chestii'? Banuiesc ca trebuie sa le scoatem de la cineva. spun eu incruntandu-ma

-Da , aici...persoana asta va trebui sa o intalnesti si sa o diseci   tu. spune foindu-se pe locul ei.

-Claire, ce trebuie sa fac.? intreb uitandu-ma urat la ea.

***

-Nu pot sa cred ca am acceptat asta ? spun furioasa tragand de fusta in jos.

-Pai asta ori ieseai moarta de acolo. Oricum nu sunt asa de sigura ca va merge. spune coborand din masina.

-Poftim ?! spun socata. Clar nu o sa ies vie de acolo. spun trecandu-mi mana prin par.

-O sa fie bine !Nu uita sa scoti cat mai mult de la el si sa tii pieptul in fata. spune aratand spre bustul meu.

-Ce sora am ! Ar trebui sa ma fereasca nu sa imi dea sfaturi!

Intru in cladirea imensa lasand-o pe Claire in spatele meu. Acum era acum ! Daca nu eram cat mai irezistibila nu aveam nicio sansa sa castig .

Am ciocanit la usa masiva incercand sa ma abtin sa injur. Eram intr-un fel de palat al vampirilor care e foarte mare si luxos . Doamne ! Cat isi permit oamenii astia sau sa zic vampirii astia. Dupa ce mi-am tras camasa mai in jos si fusta mai in sus usa s-a deschis si am dat de un birou spatios plin de tablouri de valoare si o biblioteca impresionanta.

Am pasit tematoare , dar cu un aer de curaj inspirata de tinuta mea. Incercam sa ma misc cat mai incet posibil si sa par ca nu o fac intentionat. Mi-am lasat geanta pe un scaun si am pasit gratioasa prin imensa incapere.

-Nu credeam ca o sa-ti faci aparitia .spune cu o voce groasa facandu-ma sa tremur.

-Nici eu, dar o data si o data tot trebuia sa o fac, nu? intreb lasandu-mi mana sa alunece peste lemnul masiv din biblioteca. Impresionanta colectie: Tolstoi, Dumas, Goethe, Dostoievski, Jane Austen , Dickens si multi atii. spun uitandu-ma atenta printre carti.

-Frumoasa si desteapta! Cine te-a trimis? intreaba rece.

Pufnesc usor si ma indrept spre biroul lui pozitionandu-ma in fata acestuia.

-As putea sa te intreb acelasi lucru  . spun clar si incet lasandu-mi decolteul la vedere.

Sangele imi pulsa in vene si ma lasam purtata de adrenalina. Nu stiam daca as putea face ceva bine , dar  continuam pana la capat.

-Daca ai de gand sa ma innebunesti cu privirile tale sa stii ca ai facut-o deja. spune ridicandu-se si aplecandu-se peste birou ajungand la nivelul meu. Ochii lui albastrii imi trimiteau fiori pe tot corpul ,iar parul negru care cadea pe fruntea sa in combinatie cu zambetul pervers afisat pe buze te trimitea in alt plan.

-Stii , inca nu ti-am retinut numele. spun rindicandu-ma la normalitate si privindu-l curioasa.

-Credeam ca ma tii minte de la aceea seara in PUB. Ne-am cunoscut destul de bine atunci. spune acesta asezandu-se inapoi pe scaunul imens si nelandu-si privirea de pe mine .

Curioasa incerc sa-mi aduc aminte de ceea ce el spunea. Realizand ca el era acel nenorocit din seara aceea , ma indrept repede spre el cu o privire ucigtoare.

-Nemernic ! spun stand dreapta in fata boroului mare.

-Nu cred ca ma cheama asa , dar avand in vedere privirea ta cred ca ti-ai adus aminte cine sunt. spune afisand un zambet pervers .

-Mda...Din pacate mi-am adus aminte , dar nu de asta am venit aici ! spun asezandu-ma pe scaun picior peste picior accentuand fusta scurta.

-Stiu asta . Te ascult. ! spune asezandu-si cravata neagra si subtire.

L-am privit cat de seducator am putut eu si mi-am potrivit vocea. Trebuia sa fiu cat mai irezistibila ,pentru ca este un barbat pe cat de frumos pe atat de destept si credeti-ma arata al naibii de bine.

-Ar trebui sa incep cu inceputul , dar mi-e nu-mi plac monotoniile . Asa ca : stii ca va veti alia cu noi in acest stupid razboi. Dar inca nu stiu scopul vostru asa ca vreau sa stiu ce tratat vom face. spun incercand sa ma concentrez pe cuvintele mele , nedorind sa iasa vreo prostie mai mare ca mine.

-Ai dreptate. Am discutat cu consiliul meu si stiu exact de ce va ajutam.  Daca noi vom castiga razboiul si o vom face , voi va trebui sa nu va bagati in treburile noastre , pentru ca sunt sigur ca 'ai' face-o. spune punandu-si bratele pe birou si fixandu-ma cu privirea.

-Nu te cred. spun scurt. Vrei ceva mai mult. Ce? intreb la fel de scurt, fixandu-l la randul meu cu privirea.

-Ha, nu am gresit cand am spus ca esti desteapta. spune zambind. Stii ca de partea cealalta vor fi hibrizii , nu?

-Dar ei nu mai erau. ma uit suspicioasa.

-Asta asa e. Dar vor fi creati. spune uitandu-se serios la mine.

-Cand se va intoarce Lu ...

____________________

Pre Ajun de Craciun fericit. !!!

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now