Capitolul 16

36 3 0
                                    

Ziua de ieri a fost mai ciudata de cat credeam ca putea fi . Aseara cand am ajuns acasa , matusa mi-a facut morala ca as putea pati ceva daca mai umblu asa .

Nu prea am ascultat-o , pentru ca eram asa de confuza de ce s-a intamplat aseara.  Nu inteleg de cum a putut sa ma vada . Eram invizibila , stiu asta , dar cum m-a putut vedea si de ce ma urmarea?

Inttebari peste intrebari care nu imi dau decat batai de cap . Uneori ma plictisesc de cuvantul asta.

Acum sunt in barlog si sincer nu stiu ce as putea sa fac in legatura cu sora mea , cu arborele ala nenorocit , cu vampirii aia si mai ales cu moartea mea.

Offf!!! Prea multa presiune si nu stiu de care sa ma apuc . In momentul asta as fi fost foarte fericita sa fiu la liceu si sa am prietene si sa ma gandesc la baieti si  la ce sa port.

Dar nu , eu m-am ales cu viata asta de rahat ,care implica multa responsabilitate si pe care o urasc.

Gandurile mi - au fost intrerupte de un mesaj .Era de la Josh.

"Buna ! Sunt Josh!"

"Hey! Stiu cine esti ! "

"Te deranjez !? "

"Nu, deloc ! "

"Aaa...Ai vrea sa iesim in seara asta ? "

"Sigur! Mi-ar face placere! "

"Super , ne intalnim ca data trecuta pe la 18:00. ? "

"Ok. Ne vedem atunci "

Deci aveam o intalnire. In sfarsit ceva normal !! Aleluia ! Deci ...cu ce ma imbrac ?

Ok. Asta a sunat foarte ciudat pentru cineva ca mine ,dar era 15:43 min si nu aveam ceva mai bun de facut .

M-am dus la mine in camera si am inceput sa probez niste fuste negre , si am realizat ca nu aveam nicio rochita .

Ba , aveam una , simpla,  neagra , pe care am folosit-o ultima oara la inmormantarea parintilor . Chiar nu aveam cu ce sa ma imbrac .

M-am enervat si am luat cheile de la masina , aruncand niste bani in poseta si telefonul .

Matusa se uita la un film horror si era asa de captivata incat am vrut sa o sperii , dar cand am spus Boo! a aruncat un cutit in perete si m-am speriat .

Doamne , cat de sadica e femeia asta.

-Scuze , nu te-am vazut ! a zis punand pauza la film

-Da , aproape ma omarai , dar e ok. zic eu sarcastica

-Unde te duci ? spune serioasa.

-La mall! Am o intalnire in seara asta si am realizat ca nu am nicio rochie .

-Ok , dute . Ai grija !

- O sa am ! Pa !

-Stai , sa imi iei inghetata !

-De care ?

- Menta si ciocolata !! spunem la unison . Cat de mult semanam .

Am inceput sa radem si am plecat zambind. 

Am ajuns repede la masina . Dar cand am vrut sa intru in ea cineva si a pus mana pe usa si m-a oprit inainte sa o pot deschide.

-Care e pr-

Nici nu m-am putut intoarce ca  si simt cum niste buze sunt apasate peste ale mele. Am recunoscut imediat mirosul de menta . Era Stefan .

Jur , cateodata ma enerveaza asa de tare tipul asta ca l-as lasa legat de un copac.

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now