*>*

87 8 1
  • Dedicated to Cristinutza Crys
                                    

P.S :Ascultati melodia

Am scris capitolul asta ca sa ma descarc . Nu este continuarea povestii.Am simtit nevoia sa scriu . A fost un impuls . Asa cum sunt toate chestiile pe care le fac .

De ce ma simt penibil ? De ce imi tot pun intrebari stupide ? Si de ce nu-mi revin odata .? Ma sufoc in propiile ganduri . As vrea sa ma trezesc si eu intr-o dimineata si sa nu ma gandesc ca azi il voi vedea sau nu .

Ma simt ciudat cand ma priveste si il privesc si-n acelasi timp ma simt ciudat cand nu-i intalnesc ochii. Ma panichez ? Nu . Eu niciodata nu m-am panicat din cauza asta . De ce acum e diferit ?

As vrea sa nu ma mai simt pierduta . Ce se intampla cu vechea "eu"? Nu vroiam sa o pierd , dar am pierdut-o . Si cate chestii nu am pierdut . Am pierdut prieteni cu care vorbeam ore in sir , am pierdut increderea lor doar pt ca eu sunt prea pierduta printre atatea minciuni, fete si ....priviri goale care nu-mi dau de inteles nimic.

Cine sunt mai exact eu ? O adiere adusa de pe tarmul marii , un capat de drum uitat de toti , o frunza luata de vant si dusa departe.....departe de mine .

Cel mai negru cosmar al meu sunt eu . Cum de s-a intamplat ? Eu am o vorba : Trebuie sa-ti fie frica de ce poate face cel de langa tine , dar mai frica de ceea ce poti face tu .

Pacat . Mi-as fi dorit sa nu stiu pana unde as putea merge . Cel mai trist lucru insa este ca inca ma mint singura .Sunt singura persoana pe care am mintit-o atat de mult si inca mai continui.

De ce nu pot sa ma opresc din a mai face cea ce fac? Poate pentru ca ma defineste .

Mi-as dori sa aflu cine sunt eu cu adevarat . Pana la sfarsitul vietii am datoria sa aflam acest lucru . Pana la sfarsit am putea sa iertam, sa iubim , sa respectam , sa ajutam si sa fim fericiti, dar noi nu . Noi uram , gresim, nu respectam , distugem si traim nefericiti tot restul vietii , doar pentru ca nu am avut curajul sa  facem si noi ceva bun .

In viata nu e vorba numai de noi. E vorba de toti . Sa nu ne mai prefacem  si sa aratam lumii de ce suntem noi in stare . Eu vorbesc , dar nici nu cred ca ma ascult . Dau sfaturi , incurajez , dar nu am devotamentul sa  ascult macar ce zic.

Ma simt dezamagita de lumea in care traim , dar mai dezamagita de mine .!

______________________________________________________________________________________________

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now