Capitolul 20

37 4 0
                                    

Ok. Mai intai de toate vreau sa clarific oarecum povestea , pentru ca stiu ca induce in eroare si ca unele chestii nu sunt ca la inceput.

Deci : Farah este cel mai puternic spirit ( spirit= fiinta ce are forma umana si puteri , dar nu pronunta vraji , pot fi invizibili , pot zbura si pot vedea fantomele mortilor)

Ea este deasemenea si vrajitoare ,pentru ca a primit puterea Rebekai ( vrajitoarea originala ) . Ea are doua parti : una buna si una rea. Cand cea rea pune stapanire pe ea nu mai poare fi oprita .

Cand au murit parintii ei s-a dat penultima batalie ( razboiul a inceput acum cinci ani cu trei batalii: una castigata de strigoi , alta de spirite ) .

Strigoii sunt dusmanii spiritelor si a vrajitorilor . Strigoi = fantoma ce bantuie pamantul cautand sa faca rau , cu puteri , nu au forma umana . Strigoii sunt asemanatori spiritelor, si de aceea vor sa se bata pentru cine va conduce lumea.

Multumesc mult. Daca m-ai aveti nelamuriri scrieti-mi.

Lectura placuta xo

Eram asa amortita , parca ma trezeam dintr-un somn adanc .

Nu stiam unde ma aflu sau daca mai sunt vie . Dar am simtit o lumina puternica cum imi invadeaza fata si am deschis ochii instantaneu.

Am observat ca sunt intr-o cabana din lemn. Era destul de mult praf , iar camera, inafara de patul pe care cred ca am dormit mai era o masa cu doua scaune si o biblioteca.

Am observat ca britanicilor le plac foarte mult bibliotecile , dar nu i-am vazut sau auzit mai deloc citind. Ciudata rasa...din care si eu fac parte.

M-am ridicat in sezut si mi-am frecat ochii cu dosul palmelor. Puteam sa observ mai bine camera prafuita care avea si un mini covor foarte murdar .

Pe bune ? Chestia asta nu poate fi mai murdara de atat.

Cand mi-am adus aminte ce se intamplase cu mine , am simtit un gol in stomac.

Unde ma aflam ? Sau cine ma adus aici? Sau ce psihopat m-o fi atins?

Nu imi simteam vocea , iar ochii mei umblau pe peretii incontinuu. Nu stiam ce sa fac ?

-Heyy! am reusit sa strig.

-Heyy, e cineva aici ? Alooo! tipam tare , sperand sa ma auda cineva .

Am inghetat la propiu cand usa s-a deschis , dar imediat ce am vazut figura cunoscuta frica s-a transformat in furie.

-Uite psihopatul! Ce cauti aici ? am intrebat scrasnind din dinti si ridicandu-ma in picioare.

-Uite, Farah ! Vreau sa iti explic ! spune si se apropie de mine .

-Nu am nevoie de nicio explicatie ! Mi-e destul de clar ce ai facut. spun repede si fac un pas in spate.

-Nu iti este si am nevoie sa stii ca..

-Ca ce ? Ca ti - ai batut joc de mine si ca m-ai mintit? Ca te-ai jucat cu mine in fiecare secunda si eu ca proasta ti-am permis ? Stii am destula putere sa te omor ? Sii totusi nu o fac , nu stiu de ce , dar nu o fac . Ar trebuii sa fii bucuros de chestia asta , pentru ca daca ar fi fost altcineva l-as fi omorat in chinuri! spun dur si incet , incercand sa il fac sa inteleaga , dar nici eu nu stiu ce.

-Ai dreptate , ai mare dreptate , dar ..

-Niciun dar , am simtit pe propia piele ce inseamna cuvintele tale. Vreau sa plec. Unde ma aflu?

-Nu iti spun pana nu ma asculti! spune apropiindu-se mai mult de mine.

-Daca nu te dai la o parte o sa te bat pana o nu o sa mai poti vorbi. spun uitandu-ma in ochii.

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now