Capitolul 1

690 15 0
                                    

Scurt prolog

" Fugeam de prea mult timp de acele creaturi . Eram obosita si simteam cum stomacul ma injunghie . Alergam de mult timp incat nu mai imi simteam picioarele. Doar frica care era prezenta in fiecare parte din corpul meu imi dadea adrenalina si forta de a putea continua.Eram singura. Eram abandonata. Singura imagine care imi venea in minte era imaginea unor ochi verzi ce ma incalzeau. Nu imi puteam da seama a cui sunt , dar imi creau o senzatie placuta.

Simteam padurea , natura impotriva mea. Ma mai lega ceva de ea , dar in momentul asta era contra mea.Cuvintele " In tine este puterea . Tu esti puterea. Depaseste-ti barierele. Crede in tine ,pentru ca tu esti singura care poate opri si porni totul. De tine depinde raul si binele . Fii tu insati ." imi rasunau in minte. De as putea sa imi aduc aminte cine mi le-a spus.

Nu imi aminteam nimic. Toate amintirile pe care credeam pe care le-am avut. Pierduta in gandurile mele , m-am impiedicat de o radacina si am cazut cu fata de pamantul rece.Tremuram toata , dar m-am intors si am observat creaturile acelea in jurul meu , razand de mine.Mi-am adunat tot curajul si toata energia ramasa si m-am ridicat in picioare , am inchis ochii si am..."

~Cu trei luni in urma~

Viata mea e complicata si rau! Nu am pe nimeni in afara de matusa mea , care niciodata nu-mi spune nimic despre trecutul meu . Adevarat! Nu-mi stiu trecutul si am inceput sa cred ca nu am unul .Viata mea pe cat de plictisitoare e pe atat de ciudata.

Locuiesc in Hounslow . Un mic orasel aproape de Londra.Nu am niciun prieten , desi imi amintesc foarte putin , vocea unei fete care plange si imi spune " Farah, nu pleca , nu , stai , am nevoie de tine esti...". Atat si nimic mai mult . Nu stiu nici acum de ce s-a oprit tocmai acolo .Lumea se uita la tine si-ti spune " Ciudat-o , du-te la un psiholog "?Pentru mine a devenit ceva normal.

Acum 5 ani am avut un accident de masina. Eram eu , parintii mei si sora mea . Am fost busiti de un camion care nu avea sofer. Au declarat ca era defect . Parintii mei au murit , iar sora mea mai mare a fost data disparuta . Am fost singura care a dupravietuit .Matusa evita subiectul acesta pentru ca o doare , dar nu stie ca pe mine ma doare mai tare stiind ca am o sora si nu stiu absolut nimic despre ea .

Din ziua accidentului nu port decat negru , si tot de atunci am inceput sa vad oameni . Nu ,nu ma refer la oameni vii , ma refer la cei morti . Vad ca si cum ar fi o fantoma . Acestea stau mereu pe langa un om , urmarindu-l mereu.As vrea sa stiu de ce pot vedea chestiilea astea . Am cumva o putere ?Viata mea s-a schimbat cand am plecat pentru toata vara in Londra . Am plecat pentru trei luni , dar nu stiam ca aveam sa nu ma mai intorc. Atunci am descoperit cine sau mai bine ce sunt eu .

Oricine poate fi oriceWhere stories live. Discover now