9

2.9K 12 0
                                    


Tolga kimliğimi almaya gitti. Ben de bu sırada kıyafetimi değiştirdim. Damla bana hüzünlü hüzünlü bakıyordu.

"Damla bu iyiliğinizi hiçbir zaman unutmayacağım"
"Hiştt deme öyle her şey güzel olacak abim ve Liva sana emanet"

"Damla abin yakalanmadan gelir de.."
"Duymamış olayım polis o işinin ehli oo kendi bulmuş gibi alır. Kendi telefonu bizim evde kalmış masanın üstünde onu da alıp gelecek sen merak etme"

"Tamam Damla benim sana bir şey acil bir şey demem lazım"
"Söyle kuzum"
"Abin abin beni sevdiğini söyledi"

"Bak Emel abimin evliliği rızası dışında olan bir evlilikti ben abimin hiçbir kızı sevgilim diye tanıttığını görmedim eğer sana böyle bir şey dediyse gerçekten senden hoşlanmıştır"

Olabilir miydi ki böyle bir şey.

"Abim geliyor mutlu ol nasıl mutlu olacaksan o hayatı yaşa"

"Damla sen onlara yanlış ipucunu ver buradan git tamam mı muhattap olma o adamlarla annemin yanına yazlığa geç"
"Tamam abim Emeli üzme yoksa ben de seni çok çok üzerim"
"Tamam ben onu asla bilerek üzmem kırmam"

Yolculuk başlamıştı. İlk başta radyo açtı şarkı dinledik güneş doğmaya başladı. Livanın bezini değiştirmek için iki kere mola verdik. Bana değiştirtmedi kendi değiştirdi. Ben de iyi dinlenmiştim.

Arabaya geri oturdu ben de öne geçtim.
Liva mışıl mışıl uyuyordu beş aylıktı bu aya göre kilo ve boyu normaldi.

"Emel ağrın var mı varsa torpido da ilaç var bak bir de ıslak mendil var mı aç da bak başka yok çünkü bebek çantasında"

Torpidonun kapağını açtığımda ilaç var diye sevindim aldım. Islak mendil daha arka taraftaydı. Alırken yere ertesi gün hapı ve prezervatif düştü.

Tolga ile göz göze geldik. Gerçek evlilik yapmadığına göre başka birileriyle her yerde seks yapıyordu ki bunlar burada.

"Bak Emel sana karşı açık olucam ben evlenince çok küçüktü bana dokunma diye bana yalvardı. Ben izinsiz rızasız dokunmazdım ona çok zayıf cılız eziyet görmüş biriydi. Onu koruyup kolladım evliliğimiz boyunca ama cinsel doyuma ulaşmam için başka birileri ile birlikte oldum o da biliyor zaten

Ben ona okula gitmesi için ikna ettim gezmesi tozması için. Çocukluğunu yaşasın diye. Oyunacak bebekle oyun oynayacağı yedi yaşında okula gideceği yaşta amcasının çocuklarına bakmış.

Evden çıkarmamışlar hiç sürekli dayak tokatlar hasta olduğunda duş aldırdım. Her tarafında yara izi vardı. Bazısı diş bazısı yanık, kemer izleri vardı en çok da amcası sinirini ondan çıkarıyormuş.

"Annesi ölmüş mü babası nerede"

"Annesinin dilini kesmişler gözünün önünde döverek öldürmüşler. Babası içki içiyormuş şehir dışına çıkıp çıkıp geri geliyormuş"

"Keşke böyle olmasaydı"

"Evet keşke o çocukluğunu yaşasın diye parka götürdüm daha dün öğrendim benimle evlenince reşit bile değilmiş"

"Nasıl siz resmi nikah kıymadınız mı"

"Hayır ben istemedim daha çok küçük başka birini sever diye kendime sadece bana ait kılmak istemedim"

"Liva Liva nasıl oldu peki"

"Kendi akrabaları falan sen kadın değil hiçbir şey olmaz senden girememişsin kocanın koynuna falan demiş"

"Sen istemedin mi hiç"

"Bak Emel yalan yok birçok kadın ile birlikteliğim oldu ama o farklı bir olay karım diye bilinen bir kadınla ilişkim olsa dışarıda kendime eğlence arayıp durmam asla"

"Biz evlenirsek de mi nikah yok"

"Sana olan duygularım farklı Emel çok farklı kendim anlamlandıramıyorum ki sana söylesem ilk defa hissediyorum bu duyguları"

"Ben şuan sana hayranım aşk gibi bir duyguya şuan emin olamam"

"Hayranım derken"

"Sen şuan beni cehennemden kurtardın kahramanımsın Tolga baksana halime dün resmen tecavüze uğradım"

"Ne senin içine tam olarak girdi mi o şerefsiz ben ben öyle düşünmedim seni zorladı dövdü sandım"

"Niye illa bakire biriyle mi evli olman lazım benle evlemez misin"

Sert bakışlarıyla baktı bana direksiyonu sıktığında damarları belli oldu.

"Ben böyle bir adam mıyım senin göz.."

"Hayır hayır ben iki üç günden beri ne yaşadığımı bilmiyorum özür dilerim"

"Tamam tamam"

"Tolga evlenelim babam abim peşimi bırakmaz oğluna bakarım temizlik de yaparım istersen seni nl ya t a ğ"

"Emel ben senin rızan olmadan sana asla dokunmam tamam geçmişim ile bu söylediğim sana çelişiyor gibi gelebilir"

"Hayır hayır senin bana öyle zorla bana dokunmayacağını biliyorum"

"O zaman evleniyoruz ben asla pişman olmayacağıma eminim"

Beni sevdiğini her fırsatta dile getiriyor.

"Tolga ben evlenmek istiyorum seninle düğün falan istemiyorum sade nikah iki bir de Liva üçümüz olalım"

"Emin misin sonradan pişman olma sen en iyisine layıksın babanın evinden de seni telli duvaklı çıkmak istiyorsan herkesi ikna ederim"

"Hayır hiç kimseyi istemiyorum"

"Sana bir şey diyeceğim benim yani şey Livanım annesinin adı da Emel"

"Ne böyle tesadüf olmaz ama"

"Her neyse geçmişi bırakalım"

"Benim geçmişim o şehirde kaldı senin geçmişin gideceğimiz yerde geleceğin de orada"

"Geleceğimiz orada bizim geleceğimiz bana takıntılı bir kız var ama ona asla umut vermedim"

Liva ağladı konuşmamız yarım kaldı. Bir mola daha verdik. Livayı sevmek için ona doğru eğildim. Tolga göğsüme doğru bakmamak için yana döndü.

"Yaa sabır hadi gidiyoruz evimize az kaldı sen ben ve Liva"

Ev deniz kenarındaydı. İki katlı bir ev.

"Yeni ev bu yeni aldım. Eşyaları sen ben yani birlikte seçeriz fazla eşya yok hafta dolmadan tamamlarız ama"

"Benim için değiştirdiysen gerek yoktu"

"Sadece senin için değil bizim için yeni ev yeni başlangıçlar"

Saçımı kokladı ve öptü. Eve girdik Tolga yemek söyledi. Ben duş aldım Livayı da yıkadım. Beraber yemek yedik.

Mutfak eşyaları vardı sadece her şey güzeldi mutfakta hiçbir eşyayı ikimizde ortak kararla değiştirmeyecektik.

"Alt katta bir yatak odası var bir de çalışma odası ama ikimizde evde çalı.."

"Ben şey bir süre çalışmak istemiyorum para param var yani birikmiş"

"Para sıkıntı değil ama sen nasıl isters ama çalışman daha iyi olmaz mı kafan dağılır zaman geçer hem ama senin kararın"

"Hayır çok yoruldum senelerdir. Baş hekim az çok yaşadıklarımı biliyor. Beni kovmuş olarak gösterip tazminatı al kaç demişti bana oradan yana bir sıkıntım olmaz"

"Hayır öyle yapmasın ben konuşurum sonra ileride CV kötü madde olmasın para sıkıntı değil tamam mı"

"Tamam teşekkür ederim her şey için ama her şey için"
"Tamam teşekkür etme artık yeter"

"Livaya bir daha bakayım ben"
"Ben taşırım sen çantasını al üst kata eşya seçelim hadi"

"Bu Livanın odası olsun alt katta küçük olan çalışma odasını oyun yaparız altta sadece oyuncakları olur bu odada kitap ve geliştirici oyuncakları olur"
"Güzel fikir dekorasyon sana kalmış sen seç ben de ayarlayayım"
"Tamam Liva beyin odası bende"

"Bu oda bizim odamız o zaman"
"Bizim derken"

Seni BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin