28

2.2K 10 0
                                    


Gözlerimin içine bakarak kurmuştu son cümlelerini yanına gittim. Alkol kokuyo hep benim yüzündendi. Arabaya kadar taşımama yardım etti abim eve gidecek ve konuşmamız lazım dedim.

"Damla iyi bir fikir değil"
"Abi lütfen bu benim ilişkim"
"Bir şey demiyorum ikidir ama bu son olsun lütfen Damla ben sizi sürekli bu halde mi görücem kendinize gelin eğer yapamıyorsanız birbirinize zarar ge.."
"Hayır abi lütfen sizi de üzdük ama ne olur konuşalım bir"

Eve geldik abim Merti koltuğa bıraktı.

"Abi tamam ben hallederim gerisini"
"Hayır tek bırakamam sizi"
"Tolga iyiyim ben hem Emel ve Liva tek evde onlar yalnız kalmasın"
"Aradım Liva uyumuş zaten Eme.."
"Olmaz öyle hadi gidin siz"

"Siz derken ben burdayım"
"Yapma Damla birbirimize zarar verdik düşünelim öfkemiz geçince konuşalım"
"Ben sen gel deyince gelip git deyince gidecek miyim Mert"
"Damla sakin ol bi tanem bak Mert şuan konuşacak halde değil sen eve git"
"Ama abi ben gitmek istemiyorum"
"Sabah gelirsin ama biz biraz dertleşip konuşalım aranıza girmek gibi niyetim yok tamam mı hadi"

Evden çıktım Mert ağlamaktan gözleri kızarmıştı. İçim acıdı ama sarılmadan çıktım evden. Abim kahve yapıyordu.

"Lan it ben sana ne diyeyim şimdi kızın peşinden koş desem o benim kardeşim sana ne dedi tam anlamadım doğruları söylemiştir ama ağrına gitti desem seni hiç bu halde görmedim ne oldu anlat"
"Doğrular doğruları bir kere daha net bir şekilde gördüm. Senle sevgilimle ile ilgili dertlerimi anlatmayacağım"
"Gerizekalı bana anlatmayıp kime an.."
"Yok senden başka kimsem de yok ki ama bu konuda dertleşemeyiz Tolga"

"Şair mi kesildin başıma anlatsana"
"Haklıymış dedikleri doğru çıkar diye korkuyordum ama yanılmadı"
"Kim ulan kim ne dedi söylesene"

Koltuğa uzandım ve uyumaya başladım kimseyle konuşasım yoktu. Şuan kadın ile kalıp vakit geçirsem mi dedim ısrar etmeden geri dönmüştü Damla. Ne oldu ne yapacaktı ki abisinin dediğini yaptı.
Ben yine kendim yine ben kaldım.

Mert çok kötüydü Fuatı aradım onun eşi fazla hoşlanmıyordu Mertten. İzin vermezdi gelmesine sonra kapı çaldı bir daha bir baktım Damla. Gidemedim abi dedi arabanın anahtarını uzattı.

Sarıldı abim bana senin kalbini kıracak sen onun birbirinizi üzmeyin lütfen. O da sen de çok değerlisin benim için bak söz ver bana ileri gitme şu anda kafası yerinde değil kendine gelsin önce.

"Tamam abim seni de üzdüm ben özür dilerim senden de"
"Öyle şey olur mu Damlamsın benim ben senin her zaman yanındayım"
"Teşekkür ederim abi"

İçeri girdim Mert uyuyordu yanına kıvrılmaya çalıştım Damla diye seslendi daha doğrusu sayıklıyordu. Burdayım senin yanındayım dedim üstüne doğru uzandırdı beni. Sakallarını okşayarak uykuya daldım.

Uyandığımda başım çok ağrıyordu ve üstümde bir ağırlık vardı. Baktım ki Damla saçlarını okşadım yatırdım geri uykusu çok ağırdı. Duş almaya çıktım Damla dün gitmemiş miydi başımın ağrısına duramıyordum da. Duş aldım kıyafetlerimi giydim Damla içeri geldi.

"Ben özür dilerim Mert"
"Amacın kalbimi kırmaksa başardın gerçekten bravo"
"Hayır hayır yani ben bir anda evlilik bebek konusunu açınca korktum"
"Neden korktun ben yıllarca istedim seni sen de beni seviyorsun hem aynı evde yaşıyoruz bir imza bir bebek fikri seni neden korkuttu bu kadar"
"Gördüğüm çiftler arasında hiç iyi biri yok çünkü korktum ben de"

"Damla bana söylediğin şeyler normal mi sence Livayı neden yalandan sevim"
"Özür dilerim gerçekten ben birden ne oldu anlamadım içimde ne var ne yok döktüm hepsini"
"Rahatladın mı bari daha söyleyeceğin bir şey varsa söyle"
"Hayır hayır seni o halde görünce çok kötü oldum kalbim sancılandı"
"...be."

"Mert bir şey söyle ben seni seviyorum her şeyi geride bırakalım seni bir daha kırmayacağım söz veriyorum"
"Beni kırıp kırmaman değil tek mesele sen gerçekten beni istiyor musun"
"Evet tabiki de evet"

Tolganın yanına gittim dudaklarını bir anda öpmeye başladım. Şu an değil şu an değil dese de. Erkekliğine götürdüm elimi seni seviyorum Mert birlikteyiz artık daha da uzak kalmayalım.

"Ben senden uzak kalmak istemiyorum zaten ama lütfen bana kızacaksan da bunu evimizde yap"
"Seni abimden kıskanacağım aklıma hiç gelmezdi Mert"
"Ha ha komik tamam"
"Barıştık de mi ben senle küs kalmaya dayanamıyorum hem bence bu arkadaş da öyle öyle değil mi"

Aletimi sıkıyordu inledim dudaklarını öpmeye başladım. Ellerimle kafasını tuttum hızıma yetişmeye çalışıyordu. Sağ elimle göğsünü sıktım acıyla kasıldı tişörtünü çıkardım. Birbirimizin üstünü soyduk kucağıma alıp duvara yasladım amını okşadım ıslanmıştı.

Senin için her zaman hazırım orası hep ıslak hadi kavuş yuvana derdim yemek yemek yememiz lazım dedim. Gözleri büyüdü şaka yaptığımı sandı.

"Aşkım saçmalama bu halde mi kalacak hadi gel iki dakika"
"İki dakika mı erken mi boşalıyorsun alkol uzatmıyor mu seninkini"
"Sen gel gösterecem ben sana"
"Açsın Mert çok da alkol tüketmişsin bir şeyler söyledim yiyelim söz istediğin de bırakacaz ne kadar uzun istersen"
"Sen in geliyorum ben"

Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim Emel ve Tolga gelmişti şansımı sikeyim. Tolga bana baktı sarıldım o kadar içme daha korktum dedi o geceki gibi. Korkma her şeyi düzelteceğim dedim. Yapma daha o kadar içme o anları yaşamak istemem.

Kahvaltıya oturduk birkaç bir şey yeyip kalktım masadan uyumam gerektiğini söyleyip odaya gittim.

......

Eniştem bu hafta sonu yine alacaktı ben ne zaman tuvalete gitsem yanıma gelir banyo yaparken beni seyreder. Yıkarım seni deyip vücuduma dokunurdu.

Oynarken masanın bacağını kırmıştım.
Beni geri gönderme diye yalvardım.

"Geç odaya cezanı çekmeye kabul et"
"Tamam yollama beni yurda"

Cinsel organını dışarı çıkardı yatağa oturdu gel diz çök dedi. Gittim yanına diz çöktüm boyun kısa daha dedi ve yatağa uzandı. Gel yala ısırırsan dilini keserim dedi. Yapmam olmaz dedim kalktı ayağa odaya gitti. Halamı kemerle dövmeye başladı senin yeğenin yaptı bunu ha rahat mısın dedi. Halamın sesi çıkmıyordu konuşamazdı. Bayılana kadar dövdü. Tamam dur artık ölecek ne istersen yapacam dedim.

Yalamaya başladım git gide büyüyordu senin ki de böyle olacak sonra bir ama sokup sikeceksin dedi.
"Enişte yetmez mi"
"Döllerim bir aksın dur"

Sıvılar geldi ucundan ağzımı geri çekip gelen sıvıların bitmesini bekledim. Bir peçeteyle temizledi elini beni de banyo yapalım hadi diye banyoya taşıdı. Göt deliğime dokundu ilerde burayı sen de siktirirsin para alırsın.

"Hayır istemiyorum hoşlanmadım"
"Öyle deme güzel para var sen bir de kız olsan ben seni hiç yurda bırakmam hep yanımda tutardım ama bu organ"
"Sıkma acıdı benimkisi ne zaman bu kadar büyüyecek"
"Ergenlikte biraz daha büyü sonra göt deliğini siktirip para kazanacağız"
"İstemem hayır olmaz"
"Sana soran mı var her istediğimi yap yoksa halanı işkence yaparım"
"Hayır yapma halama dokunma"

......

Rüyamda sürekli eski yaşadıklarımı görüyordum. O geceyi hatırlamak da istemiyordum.

"Mert iyi misin bağırdın"
"İyiyim hadi gezmeye gidelim abine söyle birkaç gün kafa dinleyeceğiz de aramasınlar bizi"
"Hıı gel de sen söyle"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seni BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin