**ÖNSÖZ**
•Feriha'dan•
"Bize eşinizi ve evliliğinizi anlatın."
Feriha: "Emir, çok, aşırı derecede kıskanç bir yapıya sahip. Bu yönünü çok severim ama bazen aşırı'ya kaçıyor ve o da canımı sıkmıyor değil. Çok beceriksiz. Yakışıklı, genç kızların sevgilisi ama derler ya hani bir yumurta bile kıramaz diye. Emir de tam öyle bir tip. Bir yumurta dahi kıramıyor. Temizlik desem, hiç yardımı dokunmaz, çünkü yapamıyor. Elinden gelmiyor böyle şeyler. O koskoca dünya star'ı Emir Sarrafoğlu, tam bir türk erkeği. Ama tabii ki de iyi yönleri de var. Bahçe ile çok güzel ilgilenir. Her iki günde bir çimenleri keser, sular. Tavuklarımız var bizim, onlara 'kızlarım benim' der. Mesela musluk felan bozulduğunda hemen tamir eder, eli işe yatkındır. Çöpleri atar, misal eve ilk girdiğimizde, heryer'in daha boyanması lazımdı. Hiç boyacı felan çağırmadan, kimseden yardım felan istemeden, bütün evin duvarlarını boyadı, duvar kağıdı yaptı. Ve gerçekten muhteşem oldu. O konuda beceriklidir koca'm. Herşey çok güzel, evliliğimiz bu zamana kadar muhteşem geçti. İnşAllah böyle devam eder. Mutluyuz, huzurluyuz Allah'a çok şükür."
"Peki çocuk düşünüyormusunuz?"
Feriha: "Açık konuşmak gerekirse ben daha düşünmüyorum, daha erken çünkü."
"Evde en çok kimin borusu öter?"
Feriha: "Yer yer benim, yer yer onun. Ama daha fazla benim."
"Emir romantik biri mi?"
Feriha: "Pek sayılmaz. Yok, değil ya. Doğruyu söyleyeceğim. Özür dilerim Emirciğim, ama sen romantik değilsin!"
"Emir'in en sevmediğiniz huyu ne? En pis huyu?"
Feriha: "Çoraplarını kanepe'nin yanına atıyor, duş'a girince bir saate anca çıkıyor, araba kullanamıyor, yani çok hızlı kullanıyor."
"Peki en sevdiğiniz huyu ne?"
Feriha: "Emir disiplinlidir. Spor'unu aksatmaz, kahvaltısını aksatmaz, yemeğine, sağlığına düşkündür. Canı çok tatlıdır. Disiplinli olması çok hoşuma gidiyor."
"Sizi daha neler bekliyor peki? Evlenmeden öncesini okuduk, bir kaç tüyo alsak?"
Feriha: "Ser veririm de sır vermem! Okuyun öğrenin ;)"
"Peki, çok teşekkürler bu kısa konuşma için."
Feriha: "Ben teşekkür ederim :)"
"Şimdi eşiniz Emir Sarrafoğlu'na aynı soruları soracağız. Bakalım o nasıl cevaplar vericek. Sizi dışarı alalım Feriha hanım."
Feriha: "Tabii :)"
•Emir'den•
"Bize eşinizi ve evliliğinizi anlatın."
Emir: "Feriha çok becerikli bir kız. Elinden her iş gelir, dikiş yapar, evi süpürür, toz alır, perdeleri yıkatır takar, hiç bir zaman bana ütüsüz gömlek veya kumaş pantalon giydirmez. Ama kıskanç, ve aşırı derecede titiz. Kıskanç olması çok hoşuma gidiyor. Eli erkek işlerini yapmaya da yatkındır. Yani, hertürlü yemeği de yapar, çok da lezzetli olur. Evliliğimiz muhteşem bir evlilik. Hayalimdekinden daha da süper. Çok aşırı derecede mutluyuz. Allah bozmasın bu mutluluğumuzu. Valla bir gün nazar değecek diye çok korkuyorum. Ama Allahın izni ile böyle devam edecek."
"Çocuk düşünüyormusunuz?"
Emir: "Valla ben düşünüyorum, hemde 4-5 tane isterim valla ;)"
"Evde en çok kimin borusu öter?"
Emir: "Benim boru'm öter. Asarım keserim, böyle de bir adamım.. Ama çamaşır asar karpuz keserim :D Şaka bir yana Feriha beni dinler, sözümün üstüne söz etmez. Saygılıdır yani."
"Feriha'nın en sevmediğiniz huyu ne? En pis huyu?"
Emir: "En pis huyu... Valla pis bir huyu olsa onunla 1,5 senelik bir ilişkiden sonra evlenmezdim herhalde ve aynı evde mutlu mesut yaşamazdım herhalde. Feriha'mın pis bir huyu yoktur."
"Cevabınızı beğendik ;)"
Emir: "EyvAllah ;D"
"Peki en sevdiğiniz huyu nedir Feriha'nın?"
Emir: "Feriha dakik'tir. Bir randevu'ya asla geç kalmaz mesela, beni hiç bekletmez. Tamam arada oluyor tabii beni beklettiği ama 10 dakika'dan fazla değil. Birde çok titizdir. O huyunu da çok severim, dağınıklığa, bir yeri dağınık görmeye asla gelemez. Heryer herzaman temiz olması gerekir onun için."
"Emir-Feriha çiftini daha neler bekliyor peki? Evlenmeden önce neler yaşadığınızı okuduk. Sonrası için bir kaç tüyo alsak?"
Emir: "Sıkı talimat var, asla hiçbirşey söyleyemiyorum. Valla emir büyük yerden, özür dilerim. Okuyun, öğrenin :)"
"Madem öyle, çok teşekkürler ozaman bu kısa ama anlamlı konuşma için. Şeref duyduk sizi ve eşinizi ağırlamaktan."
Emir: "Biz çok teşekkür ederiz, onur duyduk burda olmaktan. :)"
##
Bununla idare edin artık yaz'a kadaaarrrr ;) Hepinizi çoook çook çok çok seviyorum, keyfiniz bol olsun bunu okurken ;) sizleri çok çok seviyorum birdaha söylüyorum bak, çoooooookkkk öpüldünüüüüüüzzz!!
Nur ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! Mr. & Mrs. Sarrafoğlu
Teen Fiction'Evli, mutlu ve çocuklu mu? Bize göre değil bu işler. Değil abi! Bana bir baksanıza, ben şarkıcı adam'ım, ne işim olur evlenmekle!' -Derdim, ama diyemiyorum. Niye mi diyemiyorum? Çünkü şu an evliyim.. Ben kim miyim? Ben Emir, Emir Sarrafoğlu. Bir...