MMS || 22. Bölüm - Yıllar sonra tekrar Beyaz Show

488 9 3
                                    

•Emir'den•5 GÜN SONRA•

"Hadi Feriha geç kalıyoruz!"

Dedim aynanın karşısında kravat'ımı düzeltirken. Yine çok ciks olmuştum be, valla yıkılıyorum ha kendimi övmek gibi olmasın da :D. Yıllar sonra ilk defa canlı yayına çıkacaktık bugün. Yıllar sonra ilk defa tekrar Beyazıt Öztürk ağırlayacaktı bizi programında.

"Geldim hayatım, geldim!"

Dedi, ve Sanem anne'yle birlikte çocukları yatırıp indiler. Oha, ama ben buna OHA derim. Resmen karım olay'ın dibi olmuştu ve ilk defa açık birşey giymeyip tam istediğim gibi giyinmişti. Resmen şuan açık birşey giymeyip yine de tarz olunur dermişcesine bir kombin yapmıştı!

"Anne uyanırlarsa yapacağını biliyorsun. Tamam? Bak reklam aralarında hep arayacağım tamam mı? Ters birşey olursa mesaj at. Mutfakta sütleri var, acıkırlarsa verirsin. Kalkarlarsa tuvalete götürürsün, biliyorsun çoktandır bez takmıyorlardı ama artık geceleri de alıştırmaya karar verdim o yüzden ara sıra bak olur mu? Ha unutmadan bak anne bazen uyanıyorlar korkarlarsa-"

Feriha böyle saydırırken bende sadece gülmek ile yetindim.

"Feriha, annem bana mı öğretiyorsun? Hadi aklın kalmasın burda. Hadi gidin geç kalacaksınız."

Dedi Sanem anne. Kadın haklı, kime neyi anlatıyor Feriha da, öyle değil mi?

"Feriha'm hadi! Geç kalacağız ama ya!"

Dedim tekrar aynanın karşısından. Bekletilmeyi ve geç kalmayı asla sevmem biliyorsunuz.

"Hadi kızım bak kocanı bekletme, burayı da merak etme herşey kontrolüm altında. Güvenmiyor musun annene yoksa?"

"Hayır anne güveniyorum da, anla işte ya."

Dedi yeşilim de annesini iki yanağından da öperek.

"Hadi şans dile!"

Dedi birde, duydum.

"Bol şans annem, sakın heyecanlanma tamam mı? Bu senin ilk canlı yayının değil ne de olsa."

Sanem hanım kızını rahatlatmaya çalışıyordu. Gittim yanlarına.

"Hazır mısın?"

Diye sordum güzeller güzeli karıma.

"Sanırım evet."

Diye cevap verdi bana.

"İyi, çıkalım ozaman."

Dedim bende ve Levent abi'nin yanına ilerledim.

"Levent abi, görüşürüz."

Dedim Levent abi'yle tokalaşarak.

"Keyfini çıkarın, sizi izleyeceğiz."

Dedi o da. Güldüm.

"EyvAllah. Keyfinize bakın, kendi evinizmiş gibi."

"Merak etmeyin burayı. Herşey kontrolümüz altında. Hadi gidin artık."

Dedi o da gülerek. Bende güldüm ve;

"EyvAllah, hadi görüşürüz. Anne, dikkat edin."

Dedim, ve sonunda çıktık. Feriha arabaya binerken bana baktı.

"Heyecan var mı?"

Diye de sordu.

"Yoo, ne alaka?"

Dedim bende. Bu benim alışık olduğum bir durumdu sonuçta. Ne heyecanı?

"Ne bileyim, yıllar sonra ilk canlı yayın ya. Heyecanlanmışsındır diye düşündüm."

O ses SENSİN! Mr. & Mrs. SarrafoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin