MMS || 8. Bölüm - Kaza

650 17 6
                                    

•Emir'den•4 GÜN SONRA•

Memlekete gidip geldikten sonra, tatilimize başlamıştık sonunda. Antalya'ya geri döndüğümüzde gecikmeden hemen otelimize doğru yol almıştık.

"Feriha?"

Dedim park yerine doğru sürerken.

"Efendim aşkım?"

"Hamile olduğunu kimse bilmiyor değil mi?"

Dedim şüpheyle.

"Hayır bilmiyor, neden sordun ki?"

"Gönül halam imalı imalı konuştu da. Acaba biliyorlar mı diye şüphelendim. Ağzından kaçırmadın değil mi?"

"Yoo, sordu düşünmüyor musunuz diye, bende daha değil dedim."

"Allah Allah. Neyse.."

Dedim arabadan inerek. Feriha da indiğinde bana kızgınlıkla sordu;

"Sen niye hiç benim kapımı açmıyorsun ya!"

"Ne?"

Dedim şaşırmış gibi.

"Dizilerde filmlerde erkekler kadınların kapısını açar. Nezaketen. Sen hiç yapmadın."

"İşte bu yüzden istemiyorum dizi veya film izlemeni. Kötü örnek oluyorlar."

"Onlar kötü örnek olmuyorlar. Sen sadece fazla odunsun o kadar."

"Konu döndü dolaştı benim odunluğuma geldi yani?"

"Evet Emir senin odunluğuna geldi! Sen niye böylesin ya?"

"Ya Feriha yürü, tartışmayacağım bile."

"Sustur tabii sustur."

"Bak hamileliğine veriyorum."

Dedim ona dönerek. 'Lütfen' der gibi de baktım.

•2 HAFTA SONRA•

Tatilimiz henüz bitmemişti ama dönmek zorundaydık. Feriha da rahatsız hissediyordu zaten dün geceden sonra.

•FLASHBACK•

Gece kulübüne gelmiştik. Güzel bir lobi seçtik ve oraya oturduk.

"Feriha'm, sen otur, ben bir lavabo'ya gidip geleyim olur mu?"

"Tamam, ben buradayım."

Dedim ve gittim. O sırada Feriha'nın yanına biri geldi, ve hiç sormadan oturdu.

"Pardon beyefendi burası dolu."

Dedi Feriha. Ama nafile.

"Olsun fıstık, bize de yer vardır elbet."

Diye de iğrenç bir şekilde güldü ve Feriha'nın yanına oturdu. Ve onu kendine çekti tabii.

"Beyefendi ne yapıyorsunuz çekilir misiniz?! Eşim gelicek şimdi."

"Çekilmiyorum, çekilmeyeceğim. Gelirse gelsin. Seni istiyorum yavrum anlamıyor musun?!"

Dedi adam bu sefer Feriha'yı öpmeye çalışarak.

"Aaah, yardım edin!! Yardım edin Emir!! Emir!! Bırak şerefsiz!! Yapma!! Çekil yavşak!! Ya yardım edin!!!"

Diye bağırdı ama yüksek sesten ve çalan müzikten dolayı bu duyulmuyordu tabii. O sırada ben tekrar geldiğimde, bu manzarayı gördüm tabii. Efendime söyleyeyim benim şarteller attı. Feriha'nın çırpınışını gördüm. Vücudumdan bi sinir yükseldi. Adamı itmeye çalışıyordu ama adam nerdeyse onu burda..- saçmalama Emir! Adamı Ferihanın üstünden çektim önce.

O ses SENSİN! Mr. & Mrs. SarrafoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin