7: fülbemászó

130 9 13
                                    

@PorshaaT épp most tweetelte:
Túl sok pletykát hallok arról, hogy @TorySerrano írta az Earthly Heaven-t még évekkel ezelőtt. Tudjátok, hogy én is ilyenekben utazom, nem szégyellem. Azt gondoltam elül majd ez a hülyeség, de úgy látszik egyre nagyobb feneket kerítetek neki
@PorhsaaT válaszolt:
Eltudjátok képzelni, hogy ő ilyeneket írna? Tory tipikusan az a sztár aki a dalaiban fejezi ki magát. Semmi köze ahhoz a fanfiction-höz
@PorshaaT válaszolt:
Az Earthly Heaven-t még én írtam 2012-ben, az akkori kezdezleges, álnéven futó fiókommal, ezért elég személyesnek érzem azt, hogy másnak tulajdonítjátok a történetet
@PorshaaT válaszolt:
Kérlek benneteket, hogy hagyjátok el ezt a témát. Úgy vélem Tory-nak épp elég baja van enélkül is, ne zaklassátok olyannal amihez köze sincs. Köszönöm/köszönjük

A telefonomat a fotelba dobom, aztán a hajamba túrva feltépem a stúdiószoba ajtaját. Megkönnyebbültnek kellene lennem attól, hogy Porsha magára vállalta a könyvet, de közben tisztában vagyok azzal, hogy ez nem ilyen egyszerű. A pletykák nem fognak egyik percről a másikra megszűnni, ráadásul elég kifogásolható számomra a fogalmazási, valamint közlési módja, de azt hiszem be kell érnem ezzel. Bízom abban, hogy az emberek majd hisznek neki és beletörődnek abba, hogy tévedtek. Vagyis nem tévedtek, de erről jobb, ha nem tudnak.

Felhelyezem a fejhallgatót, aztán beállok a mikrofon mögé és veszek egy hatalmas levegőt. Azért jöttem le, hogy felénekeljem az egyik dalomat, de mostmár inkább érzem azt, hogy egyszerűen csak ki kell énekelnem magamból azt amit érzek. A baj már csak az, hogy fogalmam sincs pontosan mit is érzek. Kissé feszült vagyok és fáradt, de közben mélyen érzem a feldobottságot is.

Lehunyom a szemem, visszagondolok arra, hogy mi volt másfél órája, az ajkaim pedig automatikus mosolyra húzódnak. Harry üzenete megmelengette a szívemet és egyszerűen képtelen vagyok kiverni a fejemből.

"Anya napok óta az Exhale-t hallgatja. Elég fülbemászó. Szerintem megfertőzött - H"

Somewhere in the world

There is a father and a mother

And the father is a son who has a mother

And the mother has a daughter

Who gets married to

The brother of a mother

And they all just tryna multiply with one another

Igazából senki nem tud még erről a számról. Akkor terveztem megmutatni Mason-nek amikor befejeztem, úgyhogy egy kicsit még várat magára. Nem sietek vele. Mindent a maga idejében. Hagyom, hogy a dal szépen felépüljön a saját kis tempójában. Egy elkapkodott nóta sosem jó. Én igényes vagyok. Nem adok ki a kezeim közül olyat ami nincs kész kétszáz százalékban. Ez a minimum.

'Cause that's just the way of the world

It never ends till the end then you start again

That's just the way of the world

That's just the way of the world

Holnap villásreggelire vagyok hivatalos, bár a mostani hozzáállásommal inkább maradnék itthon. Nem sok kedvem van hozzá, de már fixen elígérkeztem és nem mondhatom vissza. Abban reménykedem, hogy a nap folyamán valami isteni csoda történik és elpárolog ez a semmilyen hangulatom. Rossz ez így. Szerintem egy zsák krumpli jobban érzi magát, mint én.

it's about us ⁽ʰˢ⁾ ✔Where stories live. Discover now