28: helytelen döntések

83 5 28
                                    

𝆺𝅥 Ⓗ 𝆺𝅥

Ahogy a menedzserem irodájában a hajamba túrok, muszáj visszagondolnom az elmúlt három hétre.. Ennyi idő telt el azóta, hogy Vic nálam aludt. Ebben az időszakban Jeffrey gyanúsan meghúzta magát. Ezt a három hetet mondhatnánk akár a vihar előtti csendnek is... Mert most a vihar lecsapott a férfi személyében, és eléggé tombol...

- Én ezt nem csinálom Jeff - rázom a fejemet hevesen, s bár igyekszem nyugodt maradni, érzem, hogy minél tovább kell itt lennem, annál jobban el fog fogyni a türelmem. - Nem veszel rá megint.

Ahogy végignézem, hogy a férfi vesz egy mély levegőt, aztán szépen lassan feltápászkodik a székéből, majd az asztalát megkerülve elém áll és mélyen a szemeimbe néz, elgondolkodom, hogy jobb lett volna, ha otthon maradok. Nem kellett volna ide jönnöm, és akkor most nem okozna fejfájást az a helyzet amiben vagyunk. Úgy érzem magam, mint akinek a nyakába szakadt a fél világ.

- Harry - kezdi óvatosan, kimérten. - Nem tudom mennyire sikerült felfognod ezzel a szép kis buksiddal - bök a halántékomra. - De ez nem holmi jófej felajánlás volt a részemről. Ez valami olyan, amit meg fogsz csinálni - emeli ki a 'fogsz' szócskát. - Lehetőleg még azelőtt mielőtt mégnagyobb szarba kevernéd magadat. Érthető voltam?

Elhúzom a számat. Abszolút nem tetszik az, ahogyan beszél, az meg pláne nem amit mond. Nem akarom ezt csinálni. Képtelen vagyok rá. Képtelen vagyok újra adni a szépet a külvilág felé, szédíteni a rajongókat valami hazugsággal, eljátszani valami olyat, amit a legkevésbé sem akarok, csak azért, mert Jeff azt mondja, hogy ezzel megtarthatom az imidzsem. Azt a fajta imidzset, amit igazán nem akarok megtartani.

- Megkérdezem mégegyszer. Érthető voltam? - ismétli el, amikor hosszú percek után még mindig nem nyögtem ki neki egy árva szót sem.

- Több szempontból sem tetszik amit mondasz - felelem, s talán meg kellene bánnom, hogy ezt kimondtam, mégsem teszem.

- Ó, valóban? - szalad fel a szemöldöke a homloka közepéig. - És mondd csak..úgy nézek én ki, mint akit ez érdekel? - mutat végig magán. - Kész tények elé állítalak, nincsenek opciók.

- Első: - kezdem el a sorolást, teljesen figyelmen kívül hagyva azt, amit az előbb mondott. - Már megint bazári majmot akarsz csinálni belőlem. - A mutatóujjamat kinyújtva, számolni kezdem a szempontjaimat. - Második: Elvárod tőlem, hogy hazudjak azoknak az embereknek, akiknek tulajdonképpen a világot köszönhetem, és te is a megélhetésed nagy részét. - A másik kezemmel most a középsőujjamra bökök. - Harmadik: El akarod hitetni rengeteg rajongóval, hogy őrülten szerelmes vagyok valaki olyanba, akinek igazából csak a nevét tudom. - A gyűrűsujjamra mutatok. - Negyedik: Tudod jól, hogy ezzel mekkora gyomrost adnék Vic-nek, ezért te annál jobban akarod. - Kihajtom a kisujjamat is. - És ötödik: Tisztában vagy azzal, hogy ez teljesen a padlóra küldené a kapcsolatomat a lánnyal. - Végül a hüvelykujjamra bökök. - Te már mindent elrendeztél. Aláírattál egy rakat papírt, leszerveztél egy csomó kamu dolgot, minimum fél évre előre megírtad a naptáramat, és már csak azért hívtál be, hogy képen törölj a hülyeségeiddel - fonom össze magam előtt a karjaimat. - Nem fogom ezt csinálni. Nem hagyom, hogy megint úgy rángass, ahogy kedved tartja.

- Nem tudom mennyire vagy képben a dolgokkal, de lehet jobb lesz, ha felvilágosítalak - csúsztatja lazán a zsebébe a kezeit. - Ha nemet mondasz, abból nem nekem lesz bajom, és igazából nem is neked. Biztos ismerősen cseng, ha azt mondom, hogy Victoria Serrano Harry Styles-szal csalja a pasiját, Barry Keoghan-t - billenti oldalra a fejét. - Nem az én lelkemnek fog fájni, ha netán kiderül, hogy igazuk van.

it's about us ⁽ʰˢ⁾ ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang