Az elmúlt több, mint három hónapban őszintén teljes gőzzel ráálltam a dalírásra, és január közepére vagy húsz számot összeraktam, de még mindig nem voltam elégedett. Nem volt egy egész albumnyi használható dalom, Mason és a csapat pedig egyre jobban rágta a fülemet, úgyhogy muszáj volt cselekednem.
Ma koncertem van Manchester-ben, én viszont már vagy két hete itt vagyok, és próbálok mindentől elvonatkoztatni. Szinte semmit nem zenéltem az elmúlt napokban, csakis a kötelező hangbeállásokat intéztem el. Futni jártam, egyszerű városnézéseket tartottam, plázáztam, minden reggel elmentem ugyanabba a kávézóba, és meghívtam Harry anyukáját a közelgő koncertemre.
Igen, pontosan ezt tettem, miután összefutottam vele az egyik sétálgatásom során, és olyan jól elbeszélgettünk, hogy kicsúszott a számon. Nem mondom, hogy megbántam, de köztudott, hogy a fiával mostanság nem a legfényesebb a kapcsolatom. Anne ezt szóba is hozta, s bár azokban a pillanatokban legszívesebben elsüllyedtem volna, most, a ruhámat igazgatva, tíz perccel a koncert előtt, teljesen megértem amiket mondott, és azt is, hogy miért mondta.
Harry nem lesz rosszabb ember attól, hogy Porsha-val jár. Viszont Porsha sem lesz jobb attól, hogy Harry a pasija.
Minden egyes alkalommal ezt mondogatom magamnak, amikor meglátok róluk egy képet, vagy egy videót. Akkor is, amikor Barry, a tesóim vagy apuék felemlegetik. Mert a családom előszeretettel panaszkodik a dologról. Mondjuk ebben az esetben két tábor van. Az egyik, amelyik nem érti, hogy Harry mégis miért jár Porsha-val, a másik pedig, amelyik valóságos bűnnek tartja ezt az egészet, és szúrós szemeket villant minden egyes alkalommal, amikor meghallja Harry vagy Porsha nevét.
- Kicsim! Egy percre! - kiált anyu, ezért megtorpanok a folyosó közepén. - Láttam Mrs. Twist-et.
- Ez szuper anya, de most mennem kell. Csatlakozz hozzá a koncerten. Szerintem nagyon jól kijönnél vele - mosolygok rá, aztán adok egy gyors puszit az arcára.
- Nem volt egyedül - folytatja.
- Mondtam neki, hogy hozzon magával valakit nyugodtan - vonok vállat, aztán tovább indulok, mert lassan jelenésem van. - Jó szórakozást! Add át Catalina-nak is!
- Toto!
- Tory, egy perc - szól a fülemre Mason.
- Muszáj mennem anyu - intek magam mögé. - Koncert után beszélünk - rohanok a színpad irányába.
Bánt, hogy nem tudom végighallgatni anyát, de nem késhetek, mert akkor borul minden, az pedig nem rám vallana.
Így hát aztán kénytelen vagyok otthagyni őt, hogy az utolsó pillanatban felkapjam a gitáromat, és a helyemre állva, játszani kezdjek rajta.
A mai dallista a Back to You-val indít, úgyhogy hosszú idő után ismét a debütáló dalommal kezdünk. Talán több, mint egy másfél éve volt utóljára, hogy ezt írtam volna legelőre, amikor tervezgettük a koncert menetét, de valamiért úgy éreztem, hogy most így kell lennie. Szóval ma nosztalgiázunk kicsit a csapattal, és a rajongókkal is.
Took you like a shot
Thought that I could chase you with a cold evenin'
Let a couple years water down how I'm feelin' about you
And everytime we talk
Every single word builds up to this moment
And I gotta convince myself
أنت تقرأ
it's about us ⁽ʰˢ⁾ ✔
أدب الهواةharry styles fanfiction victoria serrano fényes csillagként tört fel egészen az egekig 2014-ben. amikor jelenlegi menedzsere meghallotta őt a lány nagybátyja pubjában zenélni, azonnal a szárnyai alá akarta venni. felismerte victoria tehetségét és, h...