Évek óta otthon töltöm a Szentestét, a másnapot pedig a nagycsaláddal a szülői házban, de az idei karácsonyom már most egészen másnak ígérkezik. Miközben a hóesésben Harry lakása felé vezetek, nem tudom letörölni a vigyort a képemről. Ha most valaki látna, biztosan azt hinné meghibbantam, de szerencsémre a kalaptartón lévő dobozban pihenő mézeskalácsok nem tudnak sértegetni, úgyhogy tovább éneklem a rádióból szóló dallamokat, aztán lekanyarodok a benzinkútra.
Míg a soromra várok, küldök egy rövidke videót Harry-nek, amiben az All I Want for Christmas Is You-ra nyomok egy kisebb bulit a kocsiban. Miután gyorsan megtankolok és visszaszállok a kormány mögé, addigra már lemegy a dal, és Grimshaw hangja tölti meg a teret. Nem tudom miről beszél, mert az elejéről lemaradtam, de van egy olyan érzésem, hogy az ünnepekhez van köze. Lázban ég, már vagy húsz fotót posztolt az instára rosszabbnál rosszabb karácsonyi csúnyapulcsikban.
- Nem véletlenül mondom, hogy imádom a karácsonyt. Most kaptam egy üzenetet egy barátomtól, és mivel ez a szeretet ünnepe, ezért muszáj felolvasnom nektek. Ugyan ez nem a kívánságműsor ideje, úgy érzem ma mégis tehetünk egy-egy kivételt. Az iromány feladója egy bizonyos Henry. "Nick, teljesen megértem az ünnep iránti rajongásod, de csak most fogtam fel igazán azt, hogy nekem mit is jelent ez az egész. Az idei karácsonyom eltér az eddigiektől. Sokkal szebbnek és sokkal jobbnak ígérkezik. Hogy miért? Azért, mert megtaláltam azt a valakit, aki miatt így vélekedhetek. Megtanított arra, hogy minden jóra fog fordulni, és megéri várni a csodákra. Mert csodák vannak. Ő is az, ezzel együtt pedig a legnagyobb ajándékom." Vivianne, ez neked szólt! Úgy hiszem megtaláltuk a legnagyobb rajongód. Az irtó cuki szerelmeslevél mellé pedig szóljon Justin Bieber-től a Mistletoe - hangzik az utolsó mondata mielőtt elindítaná a dalt.
Ennél édesebb vallomást nem hinném, hogy valaha is hallottam volna. Mosolyogva hallgatom Justin számát és bele-bele énekelek miközben egyre igyekszem Harry felé. A sütisdobozok hátul zötykölődnek, és a Styles-féle sült kacsa gondolatára megkordul a gyomrom.
- Ayy love, don't you buy me nothing - lassítok le a piroshoz közeledve. - 'Cause I am feeling one thing, your lips on my lips - dobolok a kormányon. - That's a merry, merry Christmas!
A telefonom megcsörren, úgyhogy gyorsan rábökök a fogadás gombra, és kihangosítom a hívást, még azelőtt, hogy zöldre váltana a lámpa.
- It's the most beautiful time of the year - éneklem köszönés helyett, a vonal másik felén pedig felharsan a nevetés. - Lights fill the streets, spreading so much cheer!
- I should be playing in the winter snow - folytatja a dalt. - But I'ma be under the mistletoe.
- Szia - kuncogok, aztán gázt adok, majd kirakom az indexet és lekanyarodok a következő sarkon. - Negyedóra és ott vagyok.
- Jól van Kicsi. Remélem nem zavarok nagyon. Figyelj az útra!
- Figyelek, ne aggódj - nyugtatom azonnal.
- Hallottad Grimmy-t az előbb, ugye? - kérdezi.
- Aham. Nagyon cuki volt Henry-től - mosolyodok el megint, visszagondolva az üzenetre.
- Nagy mázlista lehet, ha ilyeneket mond a lányról.
- Inkább a csaj nagy mázlista, ha ilyeneket mondanak róla - váltok sebességet.
- Vagy mindketten azok.
- Uhum, igazad lehet - bólintok helyeslően. Nem mintha látná, de önkéntelen reakció volt.
- Te mázlistának érzed magad?
- Igen - vágom rá rögtön. Az életem része, persze, hogy annak érzem magam.
KAMU SEDANG MEMBACA
it's about us ⁽ʰˢ⁾ ✔
Fiksi Penggemarharry styles fanfiction victoria serrano fényes csillagként tört fel egészen az egekig 2014-ben. amikor jelenlegi menedzsere meghallotta őt a lány nagybátyja pubjában zenélni, azonnal a szárnyai alá akarta venni. felismerte victoria tehetségét és, h...