23: három, kettő, egy, felvétel!

119 6 25
                                    

Elképedve nézek a bátyámra. - Ezt most nem mondod komolyan....

- Azt mondtad úgy kell csinálnunk, mintha családi vacsit tartanánk. Gondoltam legyen hiteles - vonogatja a vállát, aztán ledobja a konyharuhát a válláról.

- De nem mondtam, hogy főzz harminc emberre is elegendő kaját. Rendelhettél volna, én pedig úgyis kifizettem volna - magyarázom miközben a hatalmas mennyiségű ételre pillantok az asztalon.

- Az nem én lettem volna - legyint egyet, majd leporolja a kezét, mint aki jól végezte dolgát. Végülis. Valóban jól végezte. - Szóval akkor fél óra múlva jön mindenki, plusz még pár emberke, és csinálunk egy meghitt kajálást, amit aztán az emberkék felvesznek - veszi át hangosan a menetrendet.

- Valahogy így - bólintok. - Ne lepődj meg, ha nem lesz jó elsőre - figyelmeztetem. - Sőt. Igazából furcsa lenne, ha jó lenne elsőre.

- És öhm... Biztos, hogy mindenkinek ilyen fura, kirívó rucikat kell felvennie? - vonja fel a szemöldökét. - Mármint. Nekem semmi bajom vele, de nem tudom, hogy Madison-t rátudod-e venni arra, hogy kamera elé üljön egy ilyenben - húzza el a száját.

- Szerintem nem lesz kifogása ellene. Szép ruhát választottam neki - biztosítom. - Flitteres, neon sárga. Imádni fogja - kacsintok felé. - A tiéd pedig rózsaszín, ahogy kérted - vigyorgok fel rá.

- Éljen - bokszol a levegőbe diadalmasan. - Remélem Shannon rikító zöldet kap!

- Nem, az Ava-é - kuncogok. - Shann fodrosban fog parádézni.

- És Barry? - néz rám izgatottan. - Mondd, hogy neki valami nagyon botrányosat szántál.

- Keo narancssárga és fehér kombóban lesz. Feszülős szerkó - harapok az ajkamra. - Harry segített összeállítani neki valami olyat, amit biztos soha a büdös életben nem venne fel, de most kötelező lesz neki - nevetek hangosan. - Biztos vagyok benne, hogy el fog átkozni, de azt hiszem a látvány kárpótolni fog.

- Isstenem, ez lesz életem legjobb napja - dörzsöli össze a tenyereit ördögien. - Na és a többiek? Ugye ők is valami ultraszínes, csicsás akármiben lesznek?

- Persze! Anyu és apu is csipkés felsőket kapnak, csak az egyikőjük lilát, a másikójuk pirosat. Kit-nek napsárgát hoztam, a pasid szerkója pedig még titok - mosolygok felé bájosan.

- Na és a tiéd? - pillant rám a szeme sarkából miközben megigazítja az egyik villát, ami egy centiméterrel odébb került, mint a többi.

- Az enyém? Nos. Semmi extra - rántok vállat.

- Mivan? - nyög fel döbbenten. - Mit értesz ezalatt?

- Pontosan azt amit mondtam.

- Beöltözteted a családodat a szivárvány összes színébe, flittereket, csipkéket meg a tököm tudja még miket aggatsz ránk, és te felveszel valami snassz ruhát? - pislog értetlenül. - Hol fair ez?

- Ez lesz a lényeg Frankie - indulok meg a nappaliba. - Én leszek a fekete bárány.

- Ahhha... Fontos ez?

- Igen.

- Akkor nem kötekszem - hagyja rám a dolgokat.

- Helyes, köszi - mosolygok felé. - Nos, megyek és felöltözöm. Ha valaki megjön, és nem stábtag, akkor mondd meg neki, hogy keresse meg azt a ruhászsákot amin a neve van, aztán húzza magára.

- Értettem főnökasszony - szalutál, mire nevetve felnyalábolom a saját szerelésem, és a vendégszoba fürdőjébe zárkózom, hogy összerakjam magam a klipre.

it's about us ⁽ʰˢ⁾ ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant