𝆺𝅥 Ⓗ 𝆺𝅥
- ".....és mikor századjára is megnéztük a videót, hogy ezerszázalékig biztosak legyünk a dologban, leültünk, hogy megírjuk a világnak azt, amit valószínűleg már mindenki tud: Harry Styles igenis szerepel abban a klipben, amit Victoria Serrano, londoni idő szerint, tegnap, éjfél előtt öt perccel megosztott a rajongóival....."
Zsong a fejem. Nem túlzok, ha azt mondom, hogy már negyed órája itt ülök, és azt hallgatom, ahogy Jeff különböző cikkekből idéz, amik az elmúlt fél napban hódítják az internetet. Még nem engedett szóhoz jutni, és azt hiszem jobb is, hogy csendben vagyok. Mostmár csak neki kellene abbahagynia a beszédet, és elengedni végre ezt a témát. Őszintén nem érdekelnek ezek az írások, sem az ő véleménye.
Vic klipje egyébként csodálatos lett. Elképesztő, hogy a végső simítások, a különböző effektek és animációk után micsoda mestermű lett belőle. Melissa megígérte a lánynak, hogy egy fenomenális felvételt dobhat majd fel az internetre, de azt hiszem erre még ő maga sem számított. Több, mint jó lett.
Hogy a menedzserem miért is van annyira kiakadva, hogy megpróbálja netes cikkekkel átmosni az agyam, és bebeszélni nekem, hogy amit csináltam az rossz? Hát. Lehet, hogy elfelejtettem neki megemlíteni, hogy mire készülök...
Hülyeség!
Eszem ágában sem volt beleavatni, hogy szerepelni fogok Vic videóklipjében - még akkor sem, ha csak a kezemről és a cipőimről van szó -, mert tudtam, hogy pontosan ez lesz a vége. Így legalább kicsit meg tudtam kímélni magamat a szentbeszédtől. Mondanám, hogy legalább volt időm felkészülni, de ha Jeff dühös, és valami nem úgy történik, ahogy ő azt eltervezte, akkor egy fél élet sem lenne elég arra, hogy felkészüljön az ember.
Előrelátó voltam a mai napommal kapcsolatban. Amikor megcsörrent a telefonom, és megláttam, hogy ki hív, már tudtam, hogy nem jöhetek üres kézzel, mert jó ideig bent kell majd lennem az irodában. Úgyhogy elraktam magamnak egy kis túlélőcsomagot.
- "....EMBEREK!!!! Ha ti is arra keltetek, hogy a Thumbs videóklipjében megláttátok Harry Styles kereszttetoválását, akkor biztosítalak titeket arról, hogy nem csak a fáradtságtól képzeltétek be. Harry Kibaszott Styles ugyanis tényleg benne van Tory új videójában, és azt hiszem a mai napot jó sokan azzal fogják tölteni, hogy beleássák magukat a dolgokba, és mögöttes jelentést keresnek a jelenetben, mert egyszerűen nincs olyan, hogy ez a pár másodperc ne szimbolizáljon valami igazán fontosat!!!!!!! Írjatok, ha találtatok valamit, és beszéljük meg együtt, hogy vajon igaz-e vagy sem...."
Kinyitom a táskámat, aztán előveszek belőle egy kisebb zacskót, majd elkezdem bontogatni a tartalmát. Jeff annyira bele van merülve az olvasásba, hogy észre sem veszi mit csinálok, úgyhogy mindenféle szívbaj nélkül, folytatom amit elkezdtem.
- ".....Victoria Serrano egy zseni, ami az új klipet illeti. Az első másodperctől kezdve a képernyőre szegezi a tekintetet, a bridge-nél ad egy jókora gyomrost, aztán a hátralévő időben hagyja, hogy szépen megemészd amit láttál, mert-" Mi a fasz Harry? Te most tényleg zabálsz? Komoly dolgokról beszélek!
Abbahagyom a rágást egy pillanatra, aztán felnézek rá, s bár igazán nem vagyok kíváncsi a vérben forgó szemeire, összekapcsolom a tekintetemet az övével, aztán zavartalanul folytatom az evést.
- Hahó! Megsüketültél? Szóljál, mert akkor számolnom kell azzal, hogy ugrott a karriered. - Igazán idegesítő amikor pofákat vág a mondandójához. Néha legszívesebben csak beleverném a képét az asztalba, de az igazán nem rám vallana.
أنت تقرأ
it's about us ⁽ʰˢ⁾ ✔
Fanfictionharry styles fanfiction victoria serrano fényes csillagként tört fel egészen az egekig 2014-ben. amikor jelenlegi menedzsere meghallotta őt a lány nagybátyja pubjában zenélni, azonnal a szárnyai alá akarta venni. felismerte victoria tehetségét és, h...