43: baráti beszélgetés

97 5 10
                                    

- Szex szagod van.

- Te meg faszságokat beszélsz. - Igen, neked is szia drága barátosném.

- Most mi van? - vonja fel a szemöldökét. - Pont úgy festesz, mint aki ezzel kezdte a reggelt.

- Nem feküdtem le senkivel Cat... - forgatom meg a szemeimet.

Végülis nem hazudok. Tényleg nem feküdtünk le Harry-vel.

- Kivel voltál? - méreget, aztán közelebb hajol, hogy megint megszaglásszon. - Férfi parfümöt érzek.

- Ne játszd a hülyét - sóhajtok fel, aztán a tortánkkal a kezemben a konyhájába megyek.

- Mi? Én nem játszom a hülyét - indul meg utánam nagy léptekkel.

- Nem? Tényleg? - dőlök a pultnak, majd összefonom magam előtt a kezeimet. - Tudom, hogy tudod, hogy kivel voltam. Te mondtad meg neki, hogy egyedül akarok lenni.

- Nem mondtam senkinek semmit - csóválja a fejét. Catalina elég rosszul hazudik, ami azt illeti.. Engem legalábbis még sosem sikerült átvernie.

- Ugyanmár Cat. Ne feledd, hogy 24 éve ismerlek - mosolyodok el. - Átlátok a szitán.

- A picsába - mormogja. - Honnan jöttél rá?

- Nem kellett rájönnöm. Kérdeztem, Harry pedig válaszolt - vonok vállat egyszerűen.

Oké, igazából lehet, hogy azért sikerült csak ilyen könnyen kiszednem belőle ezt az infót, mert éppen a markomban tartottam, de ez nem számít...

- Az áruló - puffogja. - Megígérte, hogy nem köp be - húzza a száját, aztán kirántja az egyik fiókot, majd előkap belőle két villát. - Erre muszáj ennem egy kis édeset.

Felnevetek, mert szerintem el sem hiszi, hogy igazából talán élete egyik legjobb döntése volt az, hogy szóljon Harry-nek a terveimről.

- Héka - lépek mellé, majd a másik villáért nyúlok. - Köszi - lököm meg a csípőmmel.

- Szóval tényleg megdugott! - bök felém, tortával teli szájjal.

- Mondom, hogy nem feküdtünk leee - nyújtom el a végét kicsit szenvedősen. - Hagyhatnánk végre ezt a témát? Ami nálam történt, az nálam is marad.

- Akkor orális szex volt, értem - biccent könnyedén, de nekem majd kiesnek a szemeim a helyükről. Hogy tényleg nem tudja befogni egy percre sem a száját.... - Oké, látom mindjárt elájulsz, szóval viccet félretéve, örülök nektek.

- Örülök, hogy örülsz, de tartsd magadban, rendben? - nézek rá komoly tekintettel. - Senki sem tudhatja meg, hogy bármi is van közöttünk. Az embereknek mi csak barátok vagyunk, és Harry még Porsha-val van.

- Nem akarna megpukkanni már az a ribi? - vájja bele erőszakosan a villáját a tortába.

Vajon most fejben éppen leszúrta a csajt?

- Szerződés köti őket - húzom el a számat. - Nem mehetnek csak úgy ellene. Na meg hiányzik a fenének, hogy Porsha elmondja az igazságot a könyvemről - borzongok meg a gondolatra.

- Jajjjj, a minap beleolvastam! - kiált fel, aztán ledobja az evőeszközét, néhányszor összecsapja a tenyereit, majd felugrik a pultra, és onnan pillant le rám. - Olyan régen olvastam, kicsit felfrissítettem az emlékeimet.

Ó te jó isten, csak ezt ne...

- Elolvastam azt a részt, amikor Harry meg te az éjszaka közepén Párizsban álltok a Point Zero-nál, és először csókolóztok nyilvánosan - vigyorog felém, mint a vadalma. - Annnnnyira cuki az a rész!!!

it's about us ⁽ʰˢ⁾ ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora