16: túl sok alkohol

132 8 38
                                    

Hatalmasakat nevetve állok fel ismét a boxból, hogy kikérjek egy újabb felest, de minden egyes alkalommal nehezebben jutok el a pultig. Kissé forog körülöttem a világ, vagy az is lehet, hogy én forgok a világ körül, nem tudom igazán, de az biztos, hogy beletelik kis időbe, mire a márványlapra könyökölve, rámosolygok a srácra, és az ujjaimon mutogatva kikérek három adagot. Nem sokkal később már elém is teszi őket, én pedig felmarkolva a pohárkákat, minden idegszálammal arra fókuszálok, hogy visszaérjek Harry-ékig anélkül, hogy egy cseppet is kiburítanék az alkoholból.

Elég késő van, nem is tudom hány órája vagyunk már itt, de a legendás hetesünk mostanra legendás hármassá vált, mert a többiek fáradtságra, vagy munkára hivatkozva már leléptek. Lehet nekem is haza kellett volna mennem, hogy Barry-vel lehessek, és lecsekkoljam, hogy egyben van-e még, de túl jól érzem magam ahhoz, hogy elmenjek.

- Tessék fiúk - teszem le a kelleténél kicsit erősebben a feleseket, aminek következtében mindegyikből kilöttyen valamennyi, s bár ez még nem vészes, nekem azonnal lekonyul a szám. - A francba - vágódok be Harry mellé.

- Most hívtam a sofőröm, de ezt még lehúzom, ha már kikérted - nyúl el Louis a saját adagjáért.

- Elmész? - tátom el a számat. - Nemár.

- Muszáj. Holnap délután még dolgom van, és aludni is kellene - magyarázza, mire összevonom a szemöldököm.

- De ma már vasárnap van Lou - sandít oldalra az említettre.

- Na faszom. Akkor főleg mennem kell - emeli meg a poharát, így mi is a kezünkbe fogjuk a sajátunkat, aztán összekoccintjuk őket a magasban, csak ezután húzzuk le a tartalmát. - Fapofával megittad? - döbben meg, mutatóujjával felém bök közben.

- Azt hiszem...? - A kijelentésem sokkal inkább hangzik kérdésnek, és még a fejemet is oldalra biccentem közben, így nem lehetek túl meggyőző a fiúk számára. Talán ezért nevet fel mindkettő, miközben én visszahelyezem az asztalra az üres poharamat.

- Kemény fából faragott nő vagy - biccent elismerően, aztán feltápászkodik az asztaltól. - Na jól van fiatalok. Jó éjszakát nektek - búcsúzkodik.

- Kikísérlek - áll fel Harry is, majd a haverja mellé lép. - Vic? - pillant vissza rám. - Te jössz?

- Várj egy másodpercet - hunyom le a szemeimet, közben pedig veszek egy mély levegőt. - Oké, mehetünk - tántorgok el a srácokig. - Bár nem szívesen kísérlek ki úgy, hogy tudom nem jössz vissza - mutatok Louis felé.

- Bocsi - húzza el a száját. - Majd legközelebb is csinálunk ilyet - ígéri meg miközben felnéz Harry-re is.

- Szavadon foglak - bólogatok, de ez nem bizonyul valami jó ötletnek, ugyanis eddig is szédültem, de most aztán meg végképp. - Hu, fogj meg - nyúlok Harry felé, aki azonnal átkarol, hogy megtartson.

- Jól vagy? - torpan meg néhány pillanatra, miközben közelebb hajol hozzám.

- Aha, persze. Kicsit megszédültem. Nincs gáz - nyugtatgatom. - Mehetünk tovább - mosolygok rájuk, s bár Harry megindul, a biztonság kedvéért inkább nem ereszt el. Ennek örülök, mert legalább biztos nem esek el, ha netán megbotlok valamiben. Mondjuk a saját lábamban. Arra még úgyis képes vagyok, hogy nem vagyok részeg.

Nem megyünk ki Louis-val, csak az ajtóig kísérjük el, ahol aztán egy kicsit hosszabbra nyúlt búcsút veszünk tőle, majd Harry-vel, mostmár kettesben, visszatámolygunk a beltérbe. Nemrég azt mondtam, hogy a kisujjamból kirázom a magassarkúban való táncolást, most viszont, hogy az alkohol már a fejembe szállt, azért elgondolkodok azon, hogy le kellene vennem magamról. Hirtelen torpanok meg, Harry szinte észre sem veszi, hogy lehagyott, mert csak akkor fordul vissza amikor megszólalok.

it's about us ⁽ʰˢ⁾ ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora