Yüreğimdeki Günahsın

991 53 35
                                    

   Bazen kuralları çiğnemek eğlencelidir her ne kadar hoşlanmazsam da, Ablam'la vakit geçirmek, sabahlamak çok güzeldi. Dün gece bana telefonu nasıl kullanacağımı öğretmişti biraz karışıktı neyse. Ve Müzik dinlemiştik aşırı güzel şarkılar vardı bayılmıştım. Annem çocukken müzik dinlemenin haram olduğunu söylerdi müzik kanalarını açtırmazdı ama Ablam hep sözünü dinlemeyip açardı. Ve hep söylediği kuralı şuydu; Müzik ruhun dostudur zor zamanında yanında olan gerçek arkadaşındır unutma.

Sanırım haklıydı. Müzik çok güzeldi. İnsanı rahatlatan yanı olmasından, yanı sıra Acı veriyordu. Dinlediğim bir kaç Slow şarkı da Ilgın hapis olmuştu zihnimde sanki boş bırakıyormuş gibi!

"Nisa'm nereye daldın?" Sormalıydım artık evet daha fazla merak zihnimi meşgul etmemeliydi.

Yatağına yönelip köşesine oturdum merakla bakan gözlerine çevirdim bakışlarımı. Yutkunurken zihnimden geçirdim sözlerimi ne söylemem gerekiyordu !

"Ne kıvranıyorsun sen bakalım"

"Abla sen komşu kızıyla ne konuştun da el salladın samimi misiniz?" ikimiz aynı anda konuştuğumuzda o güldü ben dudağımı ısırıp cevap beklerken ellerimle cebeleşiyordum.

"Ya bunu mu merak etin kuzum sorsana yahu. Ilgın ya liseden arkadaşım benim üniye gittiğim zaman buraya taşınmışlar görünce çok mutlu oldum. Sen kapıyı açana kadar onu da Annesi çağırdı gitmek zorunda kaldı." Liseden.. Ablam Liseyi en iyi dereceyle kazanmış Ailemizin aksine çok daha iyi bir okula yazılmıştı o zamanlarda ev okula uzak olduğu için Teyzem de kalıyordu o da Avukattı yalnız yaşayan bir Genç kadın ne eğlenceli Ama..

"Hatta bugün buluşacağız sende gelsene!"

"Ne hayır gelemem" Ani çıkışımla heyecana bulanan yüzü kasılmıştı anlamıştı benden nefret edecekti Allah'ım ben istemedim yemin ederim istemedim kalbimin çarpmasını çok tövbe ettim affet diye çok dua ettim ya Nolur affet beni

"Annem sana onunla görüşme dedi? Seni bu kadar kısıtlayamaz ya" Yataktan kalktığında koluna yapıştım sinirli yüzü bana döndüğünde Sakince gözünü yumdu ve derin bir nefes çekti içine geri yerine otururken.

"Tamam bakma öyle ürkek bir serçe gibi.. Ben seni kimsenin eline bırakmam anlıyor musun?" Göğüsüne sokuldum hemen. Küçükken korktuğumda Ablamın kollarında ağlar sakinleşirdim. Beni bu günaha rağmen hala sever miydi?

"Ve bugün benimle geliyorsun" itiraz etmeme kalmadan geri çekildiğimde sırtımdan destekleyip beni tekrar olduğum yere yasladı.

**
"Biz çıkıyoruz." Ablam beni kolumdan tutup yanına çekiştirirken arkasında kalmıştım. Annemin adım sesleri yankılandığında gözlerimi yumdum işte şimdi başlıyordu kavga.

"Sen istediğin yere git ama kızımı götüremezsin" Sert iğneleyici sözleri içime korku salarken, Her an Ablama vuracak diye korkuyla titriyordum. Bir daha o anları yaşamak istemiyordum.

"O benim kız kardeşim? Ablasıyla dışarı çıkması size laf getirmez merak etme Anneciğim"

"Hadi nisam" kapıyı açıp beni dışarı çıkardığında Annem içeriye gitmişti. Ablam da dışarı çıktığında kapıyı sertçe kapatıp bana döndü.

"Korkma. Ben gittikten sonra sana bir şey yapamazlar tek dertleri benim. Eğer üstüne gelirlerse seni zorlandığımı söyle. Olmadı beni ara onları arar azarlarım tamam mı?" Yumuşak sesi yanağımda gezen şefkat dolu dokunuşu.. ona sahip olduğum için çok şanslıydım.

Acı veren kalpsizlerden olamazdın                                          |GxG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin