"Nisaaa" Ilgın?
Bakışlarımı sesinin geldiği yöne çevirdim duraktaydı otobüsten iniyordu haftalardır birlikte yaptığımız gibi.. o günden sonra beni zorlamayıp arkadaşça yaklaşıyor ona göre davranıyordu böylesi ikimiz içinde en iyisiydi ötesi olmazdı zaten.
Nefes nefese yanıma ulaştığında derin nefesler alıp soluklandı gözleri kapalıyken. Su içmesi iyi olurdu biraz kendine gelmesi için.
Çantamın köşesindeki suluk yerine uzanıp pet şişemi çıkardım. Yarısını içmiştim acaba iğrenmez miydi?
"Ah alabilir miyim?" Uzattığı avucuna şişeyi uzatıp verdim. Kıstığı gözlerini çekti.
O suyunu içerken ben rahatsız olmasın diye bakışlarımı başka tarafa çevirdim.
"Ah Teşekkür ederim susamıştım"
"Rica ederim" uzattığı şişeyi alıp geri yerine koydum hepsini içmemişti.
"Nisa?"
"Hm?" Bakışlarımı ona çevirmeden kaldırımın köşesine sindim komşular görmesin diye.
"Geçen saçımı boyamasam da güzel olduğumu söylemiştin, bu saç rengi yakışmamış mı bana?" Çekingenlikle sorduğu soruya karşı şaşırsam da üstemelemedim tavrını bunu haftalardır kafasına mı takmıştı?. Omuz silktim "Kendi bedenin sonuçta niye bir başkasının fikrini önemseyesin ki?"
"Seninki önemli benim için. Başkası umurumda olmaz ama senin fikrini merak ediyorum" neden böyle söylediğini anlayabiliyordum içimdeki savaşa rağmen onu kırmak istemiyordum masum çocuksu bakışları öyle saf bir heyacanla bakıyordu ki, istesem de uzak duramıyordum.. Allah'ım sen biliyorsun...
" hayır aksine sana farklı bir hava katıyor Diğer renklerde yakışmıştı sana, ama bu renk ayrı bir güzellik kattı yüzüne" kuşkuyla bürünen yüzü sözümle anbean çatlarken büyükçe bir gülümseme belirdi yüzünde.
"Bütün saçımı koyu maviye boyayacağım" Ne?
"Saçmalama" Gülerek yüzüne döndüğümde sırtını duvara yasladı hemen önümde olduğu için bende durdum niye bilmiyorum.
"Çok güzel Gülümsüyorsun, senin gülüşünü görmek için hep saçmalaya bilirim" dalgınlıkla söylediği cümleyle boğazımı temizleyip onu hiç duymamış gibi yaptım ve önünden geçtim. Mahallede bunu yapması doğru değildi bir üst sokağımızda olsakda komşularımız malesef vardı görmeleri iyi olmazdı.
"Nisa, Nisa özür dilerim tamam" bana yetişmeye çalıştığında minik adımlar atarak bana ulaşması için zaman tanıdım o sırada yanıma gelmişti.
"Bugun görüntülü konuşalım mı?" Küçük bir çocuğun Ailesini ikna ettmek için tatlılık yapmasını taklit etse de Hayır demek zorunda kaldım.
"Dün konuştuk ya, her gün olmaz Ailem fark edebilir" Yalan söylemek gizli saklı bir şeyler yapmak asla hoşuma gitmese de bir şekilde onları yaparken buluyordum kendimi. Bu duygular kontrol edemeyeceğim kadar zor ben ne kadar kendimi uzak tutmaya çalışsam da yine bu duygular beni ele geçiriyordu yüzleşmek çok zordu..
" peki sana bir şarkı söyleyeceğim ve akşam onu dinle olur mu" bir an surat Asacak gibi oldu ama son anda yüzünü kocaman bir tebessüm yerleştirdi
"Olur" gülümsemesi genişlerken bedenini bana çevirdi gözlerinde büyüleyici ışıltılar vardı.
"Boramess Bizden olsun isterdim" siyah irislerini gözlerime sabitlerken mırıldandı. Sanki şarkının sözünü değilde içinde ki isteği dile getiriyordu bunu anlamamak için aptal olmak lazım?
"Nisa kızım Napıyon?" Komşunun bağırışıyla ikimiz korkmuştuk Ilgın kendini benden uzaklaştırırken başımı çevirdim balkondaki Kadına.
"İyi gülsüm abla. Allah razı olsun"
"İyi allah iyilik versin. Sizin misafirler varmış akşama" misafir mi? Benim haberim yoktu çaktırmadan Kadını onaylandığımda geç kaldığımı bahane edip kurtuldum.
"Görüşürüz Güzelim" sesiz fısıltısı kulağıma çarparken nefesiz kalmış gibi hisettim bir an, kısa bir kafa sallamasıyla veda edip koşarak eve yöneledim. Ilgın da kapısının önünde içeriye girmemi bekliyordu bakışlarını üstümde hissetsem de pek takmamaya çalıştım.
Anahatarı çantamdan çıkaracağım derken çantam ellimden kayıp yerle buluştu Hay Allah ya
Çantamı toparlamaya çalışırken Kapı açıldı Kafamı yerden kaldırdığımda Babam'la göz göze geldik sinirli görünüyordu.. oyalandığım için sinirlenmiş olmaydı
"Geç kız içeri" çantamı kucaklayıp doğruldum aralıktan içeri geçip içeriye girdim
"Nerdesin sen kaç dakikadır? " sinirli sesiyle hesap sorarken gözlerine bakmamaya çalıştım bu onu daha çok sinirlendirdi. Sesizce azarlamalarını dinlerken gür sesi bir kez daha doldurdu evi.
"Akşama amcanlar gelicek seni istemeye çabuk git annana yardım et" sözüyle başımdan aşağıya kaynar sullar dökülürken sesi kulaklarıma uğultu gibi geliyordu nefes alamıyorum...nefes alamıyorum...
**
Bu arada Ilgın'ın son hali; tabi kızımız yine boyamazsa jzksbskdndSonraki bölümü yazmam uzun sürmez tabi yorum yapıp gaza getirdiğiniz sürece Kwksbsksnzjznsbjsnsjs
Bakalım Neler olucak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı veren kalpsizlerden olamazdın |GxG|
Novela Juvenil"Seni kurtaracağım" diye fısıldadı Adımı dahi bilmeyen kız, iplerimin Ailemin yönettiğini farkındayken..