Sevgiliim💘
Güzelliğim bak ne buldum
Galerimde kalmışSevgiliim💘
Geçen gün çekmiştim
Sana atmayı unuttumSevgiliim💘
Parmaklarını yediğim
Şu güzelliğe bak ya çıldırdım**
Bugün Nisa'nın kuzeni geliyordu 2, 3 günlüğüne. Bundan sabahtan beridir heyecandan içi içine sığmıyor, sürekli gülümsemek istiyordu. Onu çok seviyordu o kadar iyi bir arkadaştı ki, yılda bir görüşebiliyorlardı sadece, onun da telefonu yoktu ve mallesef Nisa'nın Teyzesi pek izin vermiyordu Nisalara gelmesini, abilerinden dolayı( genç erkeklerin olduğu eve kızları göndermek istemezler) bayramdan bayrama, ya da bir düğün olursa görüşürlerdi anca. Ama Teyzesi, hasta kayınpederinin yanına gitmek zorunda kaldığı için mecburen kızını, Nisalara gönderdi. Kocasının ailesini pek sevmiyor güvenmiyordu ablasının yanına göndermek daha cazip gelmişti.Her yanyana geldiklerinde birbirlerine önceden hediye alır, sanki sözleşmiş gibi birbirlerine verirdi. Bu hediyeleşme ne zaman başladı ikisi de farketmemişti ama çocukluklarından bu yana devam etmesinden pek şikayetçi degillerdi aksine hoşlarına gidiyordu. Birbirlerine değer verdiklerini, sevdiklerini hissettirmeye çalışmak.
Ve üstelik karnesini almıştı bugün, Nisa. Ilgın'a göstermek istiyordu ama bugün dersi öğleden sonraya kadar vardı gün içinde buluşmaları çok zordu, kuzeni gelince de telefonu kulanmak çok zor olacaktı.. telefonu da sabah yanıma almamıştı.
İçinden kendisine sövmeyi bıraktı çünkü Ilgın bu halini görse çok kızar 'Benim kızıma böyle şeyler söylememelisin, o bunları hak etmiyor çok kırılgandır benim bebeğim' derdi Ilgın. Nisa kendine katlanamadığı zamanlarda onu, içinde ki çocuğu da kırmaması ve bu kötü sözlerinin kendisinin haketmediği kadar değerli ve özel olduğunu hatırlatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı veren kalpsizlerden olamazdın |GxG|
Fiksi Remaja"Seni kurtaracağım" diye fısıldadı Adımı dahi bilmeyen kız, iplerimin Ailemin yönettiğini farkındayken..