Ilgın haklıydı.. Ailem beni umursamıyordu tek dertleri, benim üzerimden kendi hayallerini gerçekleştirmekti. Bunu son bir haftadır daha iyi anlamıştım gözlemleyip, yaşadıkça.. ama size yemin ederim ki, içimde gram hayal kırıklığı yok. Sadece ağlamak geliyor içimden ama onu da içimden geldiği gibi yapamıyorum. Sadece koluma dayıyorum ağzımı ve sesizce ağlamaya çalışıyorum.
Sevmek bu kadar zor olmamalıydı ne bileyim, kendi kanından, canından birini sevmemek.. ' Annem hep sevgiyi utanç olarak görür' derdi ablam, belki de haklıydı.. ne o , ne Babam sevmeyi küçük gördükleri için, bir başkasından sevgi beklemeyecek kadar olgun çocuklar olduk.
Hiç bir zaman Annem, Babam beni sevsin diye beklemedim, çünkü bu hiç bir zaman olmadı, neyin beklentisi içerisinde olayım ki?
Bildirim sesiyle irkilirken, Ilgın düştü kalbimin kurak yerine, bir damla su gibi..
Ilgım'ım
Bebeğim
mesajlarıma cevap verir misin
Lütfen bak çok korkuyorum
Koca 1 haftadır senden uzağım
Haber alamıyorumIlgınım
Kafayı yiyeceğim gerçektenKoca bir hafta.. birbirimiz olmadan yapamıyorduk işte nasıl vaz geçerdik birbirimizden?
Bebeğim
Ben iyiyim IlgınımIlgınım
Oh be sonunda yazdın
Kapına dayanmamak için
Ne kadar direndim bir bilsen
Liya tutmazsa gelirdimIlgınım
Sen bana Ilgınım mı dedin
Ilgınım....ılgımım.....
Ilgının senin için ölür beBebeğim
Hayır
Benim için yaşa
Olur muIlgınım
Sen hayatımda olduğun süreceBebeğim
Ben hayatında olmasam bileIlgınım
Bunu söyleme işte
Kapatalım bu konuyu lütfenBebeğim
Görüntülü konuşalım mıIlgınım
Gerçekten miBebeğim
GerçektenIlgınım
Tamam dur Liya'yı odadan atiyimBebeğim
Tamam 😅😅Kilitlediğim kapının altına havlu koydum hemen. Annemler uyanınca anlamasınlar diye.
Yastığın altındaki kulaklığı alıp telefona yerleştirdim. Camın köşesindeki mermere oturup telefonu, yüzümden uzaklaştırıp aramayı gerçekleştirdim.
"Güzel Kızım.." özlem dolu sesiyle gülümsemeden edemedim. Son zamanlarda bana böyle sesleniyordu ve bu çok güzel hissettiriyordu.
Bakışlarım yeni boyattığı siyah saçlarını buldu. Yine canı sıkılmış saçını boyamıştı kesin.
"Saçların yakışmış tümüyle siyah olması ayrı bir hava katmış sana" sözlerimden sonra dudakları yukarıya doğru kıvrıldı.
"Bana yine Ilgınım der misin?" Ihtiyaçla bakan irislerine dalmadan araladım dudaklarımı ve kalbimde ki hissleri.
"İyi ki karşıma çıktın Ilgınım.. bana Sevginin gerçekten varolduğunu hissetirdiğin için.."
**
Bu bölüm benim için gerçekten çok özel.. Çok zor bir dönemden geçerken kitaplarımın varlığını unutmuşken, kendimi yalnız hissettiğim an, yarım yamalak gelen ilham perisiyle yazdım. Lütfen beğenmezseniz bu defa mazur görün..İyi geceler 💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı veren kalpsizlerden olamazdın |GxG|
Novela Juvenil"Seni kurtaracağım" diye fısıldadı Adımı dahi bilmeyen kız, iplerimin Ailemin yönettiğini farkındayken..