Sınav stresi

286 31 5
                                    

Sevgilim🫀:
Nisam sen eyleme gittin mi

Bebeğim🍼:
Ay evet askim
Ben ulaşınca sana haber vermeyi unuttum
Gelir gelmez test kitaplarına abandik ya

Sevgilim🫀:
Önemli değil demek isterdim
Ama önemli 
Şu sınavlar yüzünden sevgilimize hasret kaldık
Bir an önce olsa da kurtulsak

Bebeğim 🍼:
Haklısın Sevgilim
Ama son bir hafta ya son günler 
Zaten ne ara 12'ye gidiyorum
Rüya gibi geliyor bana

Sevgilim🫀:
Ya da kabus

Bebeğim 🍼:
Hdkdndkmd
Aşk ben gidiyorum artık
Önemli bir konudaydık da
Ozue dilerim 🥺🤕🫂

Sevgilim 🫀:
Tamam yavrum
Çok yorma kendini
Yemek yemeyi de unutma bak

Bebeğim 🍼:
Sen de unutma
Seviyorum seni

Sevgilim🫀:
Ben de seni güzelliğim

Mesajına "🫂" ifadesini bıraktı

|Sınav günü|

"Nisa artık otur" kolundan tutarak kardeşini koltuğa oturttu Ebrar. Nisa haftalardır doğru düzgün uyku uyuyamadığı için, sabah namazından sonra evdeki herkesi uyandırmıştı. Bütün gece huzursuz bedenini Ilgın biraz olsun sakinleştirmiş bu sayede bir kaç saat uyuyabilmişti.

"Ya, acaba bir kaç saat önceden gitsek mi? Hem geç kalmayız" Nisa tedirginlikle titreten sesi ve yorgun kızarmış gözlerini içerdekiler de gezdirdi. Birinin onu anlamasını istiyordu ama ters tepki veriyorlardı, Ilgın dışında. Hatta Eylem sürekli dalga geçiyordu Ve onunla sınav konusunu konuşmak istemiyordu.

"Güzelliğim, gel biz senle dışarda bir hava alalım hem vakit geçer" Ilgının sözüyle ayağa kalktı, ama sevgilisi onu odaya yönlendirince şaşkınca yüzüne döndü.

"Hava serin hırka giydirelim sana, ve şalını takmamışsın" Nisa yorgun bir gülümseme bahşetti sevgilisine kendisinden önce, ona bebeği gibi bakan bir sevgiliye sahip olduğu için Tanrıya minnettardı . Zihni o kadar yorgun ve doluydu ki aklını başına alması çok güçtü.

*
Sabah erken saatler olduğu için gönül rahatlığıyla el ele tutuşmuş, okul yoluna doğru çaktırmadan götürüyordu Ilgın sevgilisini. 

"Sevgilim, biri önümde kusarsa sınavım iptal olur mu?" Çıktıklarında beridir, sorduğu soruların ardı arkası kesilmezken, Ilgın anlayışla sevgilisine döndü.

"Güzel bebeğim, kötüyü düşünerek çekme. Sen çok çalıştın ve hakkettiğini alacaksın, ha olmadı   mı? Ne diyorsunuz? Nasip değilmiş" Nisa şaşkınca, Sevgilisinin ciddiyetle anlattığı sözleri dinlerken gülmeden edemedi.

"Çok tatlısın ya" boynuna kollarını sarıp, üşüyen bedeninin, nabzının seyrini değiştiren bedene yasladı.

*
"Korkma tamam mı güzelim. Her şey çok güzel olucak"

"Her şey güzel olucak" tedirgin gözlerle sevgilisine bakarken, titrek bir nefes aldı. Avuçlarını öpen dudaklarla kalbi heyecanla karışık bir şefkatle titredi.

"Benim kızım her şeyin üstesinden gelir, çok güçlüdür"

"Ilgın sınav giriş belgem ve kimliğim"

"Dün gece çantana koydum bak burda" Ilgın korkuyla titreyen bedeni, çantadan çıkarttığı belgelerle sakinleştirmeye çabaladı ama stres aralarında koca duvar gibi duruyordu.

"Şansa ihtiyacın yok, gir ve hallet Kızım" Nisa gülerek kafasını omuzuna yasladı, bu kalabalıktayken çaktırmadan öp demekti, Ilgın hemen başını öptü bir kaç kere

Ve Nisa titreyen bedenine rağmen okula girdi Ilgın yine onu bekledi, bu sefer geleceğinden emin bir şekilde.

|1 ay sonra|

"Nisa düşünsene veterinerlik yerine, Bim de çalışıyormuşsun çok komik olmaz mıydı?"  Eylem sınav stresini tek başına yaşamamak için Sabahın köründe Nisanın evine gelmişti ve Nisa acaba evden mi atsam yoksa Boğsam  mı diye düşünüyordu saatlerdir.

"Nisa sen veterinerlik mi okumak istiyordun?" Ablasının şaşkın bakışlarıyla mahcupca başını önüne eğdi.  Kimseye söylemek istememişti çocukluktan kalan bir heves olduğu için kendini  tuhaf hissediyordu.

"Evet"diyebildi sadece,  ellini sıkıca tutan Ilgın'a dönmedi sesiz kaldı.

"Kanka eğer kazanırsan, staja ilk bizim sınıfla başla olur mu?" Eylem kasvetli ortamı dağıtmak için şaka yaparken, Nisa omuz silkti sadece. Halla annesiyle ilgili bir anısı aklına gelince bir boşluğa düşer gibi oluyordu.

"Hadi artık bakalım mı?" Ilgının sesiyle kalbi yerinden çıkacakmış gibi heyecanla titredi. Olumlu anlamda başını salladı, sesi sanki içine kaçmış gibiydi Heyecandan.

Ilgın bilgisayarı masanın üstünden aldı, Eylem de telefonunu hemen alıp bu anı ölümsüzleştirmek için kamerayı açtı.

"Sevgilim.." bilgileri girdikten sonra ekranda gezdirdi kahve gözlerini Ilgın, Nisa koltukta dizlerini kendine çekmiş, elleriyle gözlerini kapatmıştı.

"Kötü mü?" Korkuyla yüksek çıkan sesine güldü Ilgın.  "Bak Bakalım Kötü mü?"  Nisa titreyen ellerini gözlerinden çekince, Ilgın'a döndü dudak büzerek "olmuş olsun lütfen" hevesle bakan gözlere karşılık Şefkatle baktı Ilgın.

"Bak bak" Nisa gözlerini sevgilisinden çekip, açık ekrana çevirdi. Bir kaç saniye anlayamadı tekrar tekrar baktı, hatta inanamadı başkasının adı mı diye tekrar baktı. Ve ardı arkası kesilmeye sevinç çığlıkları

"Yaptım, Ilgın başardım" ve sevincini yine ilk paylaştığı kişi sevgilisiydi, Sevinçten zıplayan bedeni kollarının arasına alarak, sevgilisinin  mutluluğuyla, mutluluğu katlanarak arttı..


Sonra ki bölüm final ins
Daha fazla uzatmaya gerek yok, tadında bittsin

Umarım sevmişsinizdir bölümü 💚

Sizi seviyorum
Muaaah💙🌼

Kendize dikkat edin ♥️💚

Acı veren kalpsizlerden olamazdın                                          |GxG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin