Biz hiç beceremedik Sevmeyi de terk etmeyi de

351 30 35
                                    

Bebeğim:
Ilgın nerdesin?
Telefonlarımı da açmıyorsun
Saatin farkında mısın?

Sevgilim:
Nisa beni bir sal ya
Kırk yıl  da bir dışarı çıkmışım sensiz
Bırak tadını çıkarayım

Bebeğim:
Benden bu kadar  rahatsız olduğunu bilmiyordum Ilgın

Sevgilim:
Anlaman biraz uzun sürdüyse demek

Bebeğim:
Ilgın iyi misin sen
Bana neden böyle davranıyorsun
Seni kıracak bir şey mi yaptım
Üzgünüm
Gerçekten özür dilerim sorun her neyse
Çözebiliriz birlikte
Nelerin üstünden geldik Hallederiz hmm?

Sevgilim:
Sen başlı başına sorunsun Nisa
Şu hallerinle bıktırdın
Güçsüz korkak, sürekli korunmaya ihtiyacı olan
Gözleri hep dolu olan mızmız küçük bir kız çocuğu gibisin.

Sevgilim:
Farklısın diye ilgimi çekiyordun
Ama anladım ki boş tenekeymişsin
Ne güzelsin, ne vücudun güzel
Seni öpünce ve ya sarılınca midem bulanıyor

Bebeğim:
Tamam sus lütfen, sana rağmen güzel anılarımıza saygı duyup, güzel hatırlamak istiyorum.. sana güzel bir veda etmeme izin ver en azından..
Bana yaşattığın her şey için teşekkür ederim

*
Ne hissettiğimi anlamayacak kadar yoğun bir acı vardı kalbimde. Bedenim, aynada ki yansımaymış gibi hissizdi.

Şimdi ne yapacaktım?  Bana yaşamayı öğreten kız, bugün yaşamamdan bıktığını söylüyor. Ben nasıl yaşardım, nasıl ayakta dururdum artık?

Anahtar sesiyle bir anda kendimi yataktan fırlamış buldum. Korkuyu iliklerime kadar hissediyordum şimdi. Neyden mi korkuyorum? Ilgın'ın mesajda söylediklerini yüzüme söylemesini, kaldıramazdım gözlerimin içine aşkla bakan kadının, yabancıymışız gibi bakmasına, davranmasına dayanamazdım.

"Fena değilsin sen de he" Kadın sesiyle, yüreğim yoğun acıya daha fazla dayanamadı, genzime kadar  yoğunlaşan acıyla sertçe yutkundum.

Ne olursa olsun, beni aldatmasına göz yumamazdım  korkarak ama kararlı  adımlarla öpüşme sesine doğru ilerledim.. bunu bana yapamazsın..

Gördüğüm görüntüyle kalbim acıyla kıvrıldı. Boğazıma sert bir yumru yedim ve o yumruğu attan da, uğruma hayatını verebileceğini söyleyen Sevgilimdi..

Sesim çıkmadı, boğazım da ki acı, her yutkunuşumda katlanarak artıyordu. Kalbimi o an ellerimle söküp atmak istedim, istediğim tek şey şu an buydu ama yapamadım..

"Ilgın.." kadının sesiyle, Ilgın kadının dudaklarından ayrıldı, ve bana döndü..gözlerinde ne şaşkınlık, ne pişmanlık vardı. Yabancı gibi bakıyordu sanki hiç sevmemiş, hissiz duygusuzca kahveleri gözlerimden ayrıldı hemen..

"Bunu bana neden yaptın?" Derken buldum kendimi, gözlerim kararıyordu, kalbimde yoğun bir  nefret, öfke taşıyordu. Üstüne atıldım.

Öpmeye kıyamadığım, yanaklarına tokatlar attım.. ruj bulaştırarak kızarttığım yanaklarında parmaklarımın izi vardı.

Gözlerimden akan yağmurlar, sağanak oldu şimşekler de nefretle bakan gözleri. Ellerimi itti beni değersiz bir çöpmüşüm gibi attı hayatından..

*
Dedim finalden önce azıcık ucundan kaos ekliyim iyi yapmış mıyım 🥱🥰

Sizce noluyor??

Kendinize dikkat edin sonra ki bölüme kadar çok öpüldünüz 💛🧡♥️

İyi geceler, ya da günaydın.. günümüz çok güzel geçsin muaah🫂💜

Acı veren kalpsizlerden olamazdın                                          |GxG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin