Medya
Ilgın"Ne yapıyorsun kızım" Annem kapımı aralığında bakışlarımı pencereden çekip anneme çevirdim. Kahvaltı hazırlamışlardı babamla beni çağırmaya gelmiş olmalıydı.
"Hiç Annecim. Ben karşı komşunun kızının yanına gideceğim" kaşları çatıldı pek hoşnut olmamıştı haklı olarak, Nisa'nın Ailesi sürekli arkamızdan konuşuyordu Annemle karşı karşıya gelmekten sürekli kaçınıyordu. Bu durumdan dolayı gitmeme izin vereceğini pek sanmıyorum ama yalan söylemek de istemiyordum.
"Bebeğim o Aile seni inciticek bir şeyler yapabilir bunu istemiyorum lütfen o kızla dışarıda mümkünse gizli görüş" yanına ulaşıp pürüssüz ince ellerini ellerimin arasına alıp dudaklarımı ellinin tersine bastırdım.
"Ailesi evde değil az önce gördüm çıktılar. Kaç gündür mesaj atıyorum ulaşamıyorum merak ettim sadece konuşmaya gideceğim tamam mı?" Ne kadar kuşkulu baksa da bakışlarındaki merhamet öne çıktı kafasını salladı
"Dikkatli ol"
"Tamam Meleğim benim" yanağını öptüğümde güldü ve giyinmem için odayı terk etti.
Beyaz bol eşofmanımın üstüne siyah crop giydim aynanın karşısına geçtim hoş görünüyordu saçımın önünü boyadığım mor bukleleri tarakla düzeltip nemlendiriciyi dudaklarıma sürdüm. İyiydim iyi.
Evden çıkmadan önce annemlere seslendim çıktığımı onlar muhtemelen romantik romantik yemek yiyorlar beni duymuyorlardır bile.
Kapıyı kapatıp anahtarı cebime attım 2 gündür meraktan uyku uyuyamamış camdan evlerini gözetlemiştim sanırım haftasonu olduğundan kız evden çıkmamıştı okul olmadığı için galiba. Ne saçma amk
Merdivenleri çıkıp kapının önüne geldiğimde titreyen ellimi zile bastırdım. Hayatım boyunca duygularımı kontrol edebilen biriyken, bu kız yüzünden dengem alt üst olmuştu ilkokul çocuklarına dönmüştüm resmen..
Kapının açıldığını bir süre sonra fark ettiğimde Nisa karşımda duruyordu şaşkınlıkla. Evde bile çıkarmadığı baş örtüsü, eteğiyle duruyordu hiç sıcaklamıyor muydu o uzun bluzuyla yahu?
"Ne işin var burda senin?" Sesinde ki korku anlamsızca içimi öfkeyle doldurdu Annesinin yarattığı etki buydu işte.
Kapıyı sıkıca tutan ellerine rağmen bende kapıyı içeriye doğru ittim içeriye girmek adına hayretle bana döndü sinirli ve şaşkın bakışları.
"N'apıyorsun ya?"
"İçeriye geçiyorum davet etmeyeceksin bu gidişle" içeriye girdiğimde kapıyı sertçe kapatıp bana döndü.
"Niye geldin, Ya biri görürse ne yaptığını sanıyorsun Allah aşkına?" Korkuyla sıraladığı sözleri zorda olsa görmezden geldim merakla kıvrandığım soruyu yönelttim sorusuna karşılık.
"Neden mesajlarıma cevap vermedin iki gündür?"
"Ne mesajı?" Sesindeki şaşkınlıktan gerçekten haberi olmadığına emin olduktan sonra omuz silktim. Beklediğim gibi olmadı yine bu kız beni her seferinde daha çok şaşırtıyordu.
Çalan ev telefonuyla irice açtığı gözleri bana döndü. İçindeki korku, çaresizlik Ailesi yüzündendi ve lanet gelsin ki onu çekip alamıyordum ellerinden.
"Ilgın lütfen git burdan" çaresiz bakışları gözlerime değerken, yalvarışları içimi eziyordu. Ama böyle olmamalıydı.
"Hayır gitmiyorum." Gözlerini yumdu sakince dişlerini dudağının arasında ezerken elleri boynuna gitti bir süre orda oyalandıktan sonra gözlerini araladı. Bunu yapma işte bunu yapma.
"Yalvarırım git artık lütfen" gözlerinden inciler süzülürken yanına adımladım. Her adımımda kafasını iki yana sallarken geri adım atarak uzaklaşmaya çalışıyordu. Ellerim bileğini kavrarken diğer ellimle yanağını kavradım. Titrek parmağımla göz yaşlarını silerken titrek nefeslerimiz birbirine karışıyordu gözleri kapanmamak için direnirken kendine gelmiş gibi ellerimi itti.
"Yapma Ilgın bunu yapma" acıyla karışık sözleri içimdeki son umut kırıntılarını kalbime batırırken sadece
"Niye?" Diye fısıldayabildim göz yaşlarımın arasında."Çünkü bu çok büyük bir Günah ve ben bu günahı istemiyorum N'olur git artık" acıyla kıvranan sesi gitmem için yalvarırken kafamı iki yana salladım
"Eğer yarın benimle oturup konuşmayı kabul edersen giderim. Yoksa yemin ederim Annenle Baban geldiğinde onlara seni sevdiğimi söylerim"
"Hayır hayır Sakın sakın öyle bir şey yapma tamam yarın görüşücez hadi şimdi git Lütfen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı veren kalpsizlerden olamazdın |GxG|
Fiksi Remaja"Seni kurtaracağım" diye fısıldadı Adımı dahi bilmeyen kız, iplerimin Ailemin yönettiğini farkındayken..