Ve bi' kız var sanırım tek umut

328 26 30
                                    

"Ilgın bu playlist harikaymış" diye bağırdım yüksek sesli müzik, sesimi bastırıyordu çünkü. Ilgın iki koca adım da yanımda belirdi, belime kollarını sararak bedenimizi birleştirdi.

"Sen de anlam bulunca güzel olur" dedi yüzüme yaklaşıp dudaklarıma minik bir öpücük bırakıp çekildi.

Ablam stajı için evde değildi, biz de kendimizce eğleniyorduk, Müzik Dans ve aşkımızla

"Vay be benim aşık olduğum kıza bak. İsterdim senle olmak ve yaşamak
Gel gir koluma Sevgilim" şarkıcıya Ilgın da eşlik edip bağırıyordu. Kollarımı boynuna doladım, yüzümü omuzuna yaslayarak dinlendim sevdiğim kadın da..

Ilgın da müziği kapattı "yorulduk  bebeğim değil mi?" Gülümseyerek onayladım onu. Sonra bir anda kendimi kucağında buldum.

"Yaa Ilgınım bırak beni" ayağımı havada boşlukta salladım ama Ilgın bırakmaya niyetli değildi. Salonda ki koltuğa adımladı. Tek dizini kırıp koltuğa dayadı, ve beni yavaşça koltuğa yatırdı.

O da hemen yanıma geldi, sırt üstü uzanıyordum ama Ilgın sadece kafamı koltuktan nazikçe kaldırıp kolunu boynumun altından geçirdi ve boynumda ki kolunu omuzuma indirip beni kendine çekerek göğüsüne yasladı.

"İşte böyle daha iyi" bir şey demedim canıma minetti göğüsünde dinlenmek.

Aklıma takılan şeyle rahatsızca kafamı kaldırdım Ilgın'la göz göze gelmeye çalıştım. "Söyle Sevgilim"

"Şey" parmağımın kenarını soymak yerine artık dudağımı yiyerek katlediyordum, Ilgın bunu fark edince kızıyordu ama Ellimde değildi..

"Bebeğim" dişlediğim dudağımı parmaklarının arasına alıp, dişlerimden kurtardıktan sonra çatlamış yerini öptü.. kalbim bozuk saat gibi tekrardan attı..

"Stres yapman gereken bir şey yok, ben ne olursa olsun, seninleyim" göğüsünden ayrılıp yüzüyle karşı karşıya geldim. Eylem'i soracaktım gerçekten hoşlanmış mıydı kızdan. Çünkü bazen aşırı canım cicim oluyor belki rahatsız olmuştur.

"Eylemi sevdin mi gerçekten?" Kuşkuyla baktığım gözleri şefkatle döndü bana.

"Güzel bebeğim, senin arkadaşını sevip sevmememin ne önemi var ki?  Sonuçta sen onunla vakit geçiriyorsun, Benim için önemli olan iyi bir arkadaş olması.  Hem gerçekten kafa dengi bir kızmış onunla neden eğlendiğini anlayabiliyorum, yani bunun için stres yapma" hiç bir şey diyemedim, kalbi o kadar güzeldi ki..

Acı veren kalpsizlerden olamazdın                                          |GxG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin