Alışveriş ve eğlenceli hatıralar

415 32 21
                                    

Ilgınım:
Bebeğim izin alabildin mi

Güzelliğim:
Almaya gidiyorum birazdan

Ilgınım:
Vermezlerse üzülme tamam mı
Sıkma güzel kalbini

Güzelliğim:
Vericekler mecburen başka kimse yok benimle gelicek.
Dün annem banyoda
bileğini burktu
Benimle gelemez

Ilgınım:
Beter olsun|
Geçmiş olsun

Ilgınım:
Baban gelmezse
Ya da abilerin
Bir sorun çıkmaz

Güzelliğim:
İnşallah ya

Ilgınım:
İyi düşün güzelim

Güzelliğim:
Haber veririm sana.

**
Aşağıya indim, kalbim de huzursuzluk kaplı sıkıntıyla salona daldım. Annem yasin okuyordu, Babam da, abimle beraber telefondan bir şeyler bakıyordu. Babam çatık kaşlarıyla ekrana bakıp, abimin söylediklerini pür dikkat dinleyip parmağını ekrana daha çok bastırıp bir şeyler yapıyordu.

Konuşmam lazımdı bir an önce.

"Baba" seslenmemle ekranda ki bakışlarını bana çevirdi. Koltukta geriye yaslanıp çatık kaşlarının altında, duygusuz bakan gözler içimin ürpermesine sebep oluyordu. Kaç yaşında olursam olayım o gözler beni hep korkutuyordu.

"Söyle kızım?" Sabırsız sesiyle irkilerek kendime geldiğimde Abimin bakışlarını da üstümde hissetim. Nefes alamıyordum...

"Ben şey.. bayram alışverişine gidebilir miyim acaba?" Kekeleyerek, nefes nefes sıraladığım sözlerin sonunda, annenim alayla gülen suratını gördüm. Ondan değil de Babam'dan korkuyor olmam hoşuna gitmişti.

"Anan bu haldeyken, yalnız gitme-"

"Baba lafını kesiyorum affet, ben Nisa'yla gideyim, hem komşu kızı Elif gelecekti Annemin yanına. Biz dönene kadar kalır annemin yanında. Müsaden var mı?" Abim.. bu adam ne yapıyordu.. hayatında ilk defa babamın sözünün üstüne söz söylemişti. Bırakın Babamla konuşmak, evde varlığını bile hissetirmeyecek kadar sesiz bir adamdı. Acaba annem mi tembihlemişti.

Babam, abimin saygısını bozmadan samimi yaklaşımına karşı gelmeden, ilk defa gerçekten samimi bir şekilde gülümsedi.

"Al şu parayı-"

"Baba kurban olayım, koca adam olduk, bizim sana vermemiz lazım" Babam sıcacık gülümseyip, abimin sırtını patpatladı.

Acı veren kalpsizlerden olamazdın                                          |GxG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin