Masumiyet kokan gözler

681 46 13
                                    

3 yıl önce..

"Of ya kurs erken bitti" Liya somurtup sırtını duvara yasladı. Güldüm ellerimi cebime koyarken onun gibi bende duvara yaslandım.

"O resim kursuna sırf kızlar var diye katılmadıysan bende bir şey bilmiyorum" bakışlarımı sokakta oynayan çocuklara çevirdim.

"Kızım aksini mi iddia etik sanki" diye çıkıştı, benim gibi bakışlarını yola dikerken.

"Sakın manit yapma o zaman. Başka biriyle flörtleştiğini görürsem sevgiline söylerim seninde ağzına sıçarım" diye tehdit edercesine uyardım bakışlarımı çocuklardan çekip, arkadaşımın gözlerine sabitlerken.

"Aman yok be o kadarını yapmam" Diye geçiştirdiğinde güldüm ve omuzunu dostça sıktım.

"Manit yapmam kızım. Başkasında aklım kalıcak diye ödüm kopuyor zaten"

"Gerizekalı aptal" koluna vurduğumda sendelese de bir kaç adım uzaklaştı benden.

"Sadık olmak bizlik değil be Dino'm" göz devirip koluna girdim. Sadece liseye gidiyoruz ve okuldaki bütün kızlarla flörleşmeye çalışmıştı en son hetero biri dövüyordu güç bela kurtarmıştık paçasını.

Hafif esen rüzgar yüzüme çarparken, çocukların kahkahaları kulaklarımı dolduruyordu. Terden sırılsıklam olan kızarmış yüzlerine kocaman bir gülümseme giydirmişlerdi.

Çocuk olmak çok güzeldi..

"Nisa eve gir çabuk!.  Terbiyesiz Kız koca kadın oldun, Sokaklarda erkeklerle oynamaya utanmıyor musun?"

"Ama baba Abimler ve kuzenlerimle oynuyorum sadece"

Adamın gür sesiyle irkildim bakışlarımı sokağın başına çevirdim.  Bütün masumiyetiyle tir tir titreyen kızın masumiyeti kalbimi acıyla kastı.

Dolu göz bebekleri titreşirken nefes alamadığımı hissediyordum Ellerimi Liya'nın koluna sararken ayaklarım tutmuyordu sanki kendimi onu izlerken kaybetmiş, onun gittiğini bile çok sonra fark ettmiştim.

Göğüsümden vücuduma yayılan kalp atışlarımın dalgaları her şeyin habercisi gibiydi..

Acı veren kalpsizlerden olamazdın                                          |GxG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin