"Kaplumbağamm!" Eylem'in sesiyle, stresten kafayı yemek üzereydim. Herkes bağırması yüzünden buraya bakıyordu. Gülümsemeye çalışarak arkadaşımın yanına gittim. Çardağa yanına oturduğumda hışımla bana döndü.
"Niye kabız olmuşsun gibi duruyorsun?" Gülerek söylediği cümleyle koluna vurdum. Benimle uğraşmazsa asla rahat etmiyor.
"Eylem lütfen bağırma, herkes buraya bakıyor" ağzımda geveleyerek söylediğim cümleyle hemen kafa salladı. Anksiyetem olduğunu biliyordu, çoğu zaman seanslara benimle katılabileceğini söylüyordu. Okulda antidepresanım gibi olsa da, bazen kontrolsüz davranışları yüzünden stres oluyordum."Özür dilerim ya" koluma sarılıp kedi gibi sürtündü, bir şey demedim ve elbette gülmeden edemedim.
"Senin moralin niye bozuk? Tosbigin üzülüyor seni böyle görünce" omuzumda kafasının varlığını bir an unutup, sorusuna karşılık omuz silkince küfür ederek irkildi korkuyla. Kahkaha atmak istesem de, sinirli göründüğü gibi dudağımı birbirine dayadım.
"İlk kez Ilgın yanımda olmadan, okul dışında sosyaleşmek biraz tuhaf hissettiriyor, tamam her gün aynı ortamdayız ama çekiniyorum istemesizce " kendimi sudan çıkmış Balık gibi hissediyordum. Okulda her gün görüştüğüm kızlardı ama rahat edemiyordum, karnım da inanılmaz bir kasılma vardı.
"Kız, bunlardan çekiniyorsan kusura bakma kafana sıçayım, bunlardan utanılır mı be? Şunlara bak insanlığın son örneğiler" Eylem gerçekten çok tuhaf bir kızdı, bunu ilk gördüğüm an da anlamıştım. Okul da çoğunlukla böyle söyleyerek bütün kızların nefretini üstüne alırdı. İğrenerek, yüzünü buruşturup bana döndü.
"Yenge ile aranız nasıl?" Sırıtarak konuştuğunda istemesizce gerildim. Ilgın'la sevgili olduğumuzu söylememiştim nerden anladı acaba? İnkar etsem yer miydi?
"Ne yengesi, biz sadece arkadaşız" bakışlarımı kaçırarak etrafta gezdirdim. Piknik diyerek bizi parka gettiren yüce gönüllü öğretmenlerimizin kızlarla sohbet ederek çekirdek çitlemesini izledim, derken Eylem'in alayla karışık sözüyle gözlerim fal taşı gibi açıldı.
"Doğru diyorsun, arkadaşlar birbirinin kucağına çıkıp öpüşür, telefonun duvar kağıdına da arkadaşının fotoğrafını koyar, haklısın" Geçen hafta Ilgın, regl yüzünden ağrım çok diye arkadaşının arabasıyla beni almaya gelirken Eylem'in pesimden geldigini bilmiyordum, Ilgın'a şımarmak için kucağına çıktığım anları görmüştü demek.. bu kız gerçekten kurnazdı.
"Eylem.." ne diyeceğimi bilmiyordum, sadece Ellerine uzandım çekingenlikle, anında koluma vurup gülmeye başladı.
"Söylemem merak etme, delirdin mi niye soyleyeyim" gülerken koluma vurduğu için alışkanlık haline gelmişti zaten sonrasında bir şey konuşmadık.
*
"Hadi Kaplumbağam lütfen" Eylem kolumdan çekiştirerek beni diğer kızların yanına götürürürken sesizce oturdum. Köylü vezir oyunu diye bir şey oynayacaktık, ilk defa duymuştum kızlar anlatırken onlara kulak astım, arada Eylem ağzıma cipsleri tıkıyordu tek tek."Hadi gözlerini kapatsın herkes" öğretmenin sesiyle hepimiz gözümüzü kapattık, Öğretmen bir şeyler mırıldanarak etrafımızda dolaştığına dair bir şeyler mırıldanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı veren kalpsizlerden olamazdın |GxG|
Ficção Adolescente"Seni kurtaracağım" diye fısıldadı Adımı dahi bilmeyen kız, iplerimin Ailemin yönettiğini farkındayken..