24

3.2K 294 79
                                    

MERBALAR AEMİNA
oldu demisler soyleyin kral geri döndü

saka.

neyseee surpriz bir bolumle geldim efenim!! bolum jeongguk agzindan :3

Kızgınken şekilden şekle giren suratını izlerken büyük bir zevk dalgasına kapılıyordum. Emziği düşmüş küçük bir bebek gibiydi. Tatlı tatlı dudaklarını büküyor, çatık kaşlarıyla sinirli gözükmeye çalışıyordu. Güneşin yansıdığı esmer teni parıldarken içinde bebeğimizi taşıdığı karnı ve hamilelik yüzünden aldığı kilolarla tombullaşan kolları apayrı bir güzellikteydi.
Tatlı kahve tonu gözleri her ne kadar olumsuz bir duygu taşıyor olsa da ışık süzmelerinden asla eksik kalmıyordu. Kavga ediyor olmasına rağmen yemeyi durduramadığı çileklerin suyu bulaşan dudakları pespembe duruyor, üzerine atlama isteğimi körüklüyordu.

Tanrım.. Şu bir kaç ay gibi kısa bir sürede ona böylesine kapıldığıma inanamıyordum.

Ona olan ilk tavırlarımla şimdikini karşılaştırıyordum ve öylesine utanıyordum ki kendimden.. Tarifi zor bir durumdu. Bu kadar iğrençleşebileceğimi bilmiyordum.

Her seferinde Taehyung'u suçlamış, tüm yaşananlara sebep olarak onu sunmuştum kendime. Lakin bu durum ikimizin de hastasıydı. Her şeyi tamamen onun üstüne yıkmak kadar saçma bir işe giriştiğime inanamıyordum.

O geceyi Taehyung kadar iyi hatırlayamıyordum fakat ikimizin de istekli olduğu ortadaydı. İsteyerek ve zevk alınarak işlenen bir suçtu.

Eun'a ihanet etmek beni feci bir boşluğa düşürmüştü. Sürekli ailemin istediği ve insanların takdir ettiği gibi biri olmak istemiştim. Bunun için gece gündüz derslerime çalışır, biriyle konuşurken dilimden dökülecek her bir kelimeyi inceler ve öyle konuşur, tüm davranışlarıma dikkat ederdim. En çokta babamın tembihlediği gibi birinin kalbini kırmamaya ve onu yarı yolda bırakmamaya özenirdim.

Ve ansızın bir gece tüm çabalarım çöpe gitmişti. Yetersiz, iğrenç biri gibi hissetmeme neden oldu. Kendimi uzaklaştırdım, Taehyung'u suçladım ve Eun'u bırakmamak için çok uğraştım.

Üstelik onu seviyordum da. Onunla bir hayat kurmak o süreç içerisinde en büyük hedef ve hayalimdi.

Uzun bir süre aptallık havuzunda kulaçladıktan sonra aklım başıma geldi ve hatamı her yönden düzeltmeye çalıştım. Eun'u aldatmıştım. Üstelik en çok onu yarı yolda bıraktığımı düşünsem de asıl bıraktığım kişi Taehyung olmuştu. Mühürlediğim eşimdi ve kurdum tamamen ona aitti. Ona büyük acılar çektirmiş, en önemli zamanlarında yanında olmamıştım.

Eun'u bıraktıktan sonra dahi içimde kendime karşı bir öfke vardı. Onun üstünü kapatmaya çalışırken Taehyung'a da ılımlı yaklaşmaya çalışıyordum. Onu tanımaya, sevmeye ve bir gelecek hayal etmeye çabalıyordum.

Fakat bunlar düşündüğüm kadar zor olmadı. Taehyung'u tanıdığınızda ona hayran kalıyordunuz. Ve hayatınızda olmasını istediğiniz konum sürekli yanınızda taşıdığınız cüzdanınız gibiydi. 'Hep benimle olsun.' falan dedirtiyordu.

Bunları asla ona yansıtamadım. Neden bilmiyorum fakat becerememekten çok korktum. Her şey benim için çok hızlıydı. Neler olduğunu daha kavrayamamışken üstüne bir de ani duygu değişimleri yaşıyordum. Ve ben değişim insanı değildim.

Yavaş yavaş toparlarken bir çocuğumuz olduğunu öğrendim. Her şeyi düşünmüş ve planlamıştım ama bir çocuk düşüncelerim arasında olmamıştı. Çünkü bilirsiniz flörtleşme zamanlarındaydık ve ona göre bir sonraki adımı tasarlıyordum.

who is my alpha?≮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin