Final

3.6K 275 74
                                    

24. bolumu okymayi unutmayin!!!

degisik bı son yazmak istedim 😭 umarim olmuştur!!!

Merhaba sevgili okuyucular! Çok sevgili mühürlü eşlerimiz Taehyung ve Jeongguk'un hikayesine son noktayı koymak için buradayım!

Peki... Ben kim miyim? Ben o gece, bar odasındaki yatağım! Ya da kafesteki fare... Belki de Taehyung'un sinir olduğu karıncalar! Kim bilebilir ki?

Her neyse, kim olduğumu boşverin şimdi! Size önemli dedikodularla geldim. Hepiniz günümüz Taehyung ve Jeongguk'una ve arkadaşlarına ne olduğunu merak ediyordur diye düşünüyorum.

Öyleyse hemen başlıyorum.

Taehyung ve Jeongguk, Jimin'in onlara hediyesi olan evde oğulları Jeonhyung ile mutlu mesut yaşıyorlar. Bu ismi kim koydu diye düşünmeyi kesin.. Asla ve asla hamile bir Yoongi koymadı!

Çiftimiz her zaman ki gibi kavga etmeyi bırakmıyorlar fakat ileriye gitmeden birbirlerinin aşklarını tazeliyorlar. Nasıl tazelediklerini de yatak odalarındaki yatak olduğum için biliyorum.

Jeonhyung'umuz ise... O tam bir canavar! Elimdeki kağıtta bu da anlatılıyor fakat bahsetmek dahi istemiyorum. Tamamıyla babalarının karışımı. Ve Taehyung arada bir "Tanrım! Nereden doğurdum bu çocuğu!" demiyor değil. Evet, evet haklısınız kehanetlere de sövüyor.

Bir diğer çiftimizde sıra! Hırçın omega Yoongi ve onun güneşi Hoseok. Muhtemelen dokuzuncu çocuklarını yapmakla meşgullerdir. Hikayemizde beceriksiz yazarımız onları soft olarak anlatsa da yatak odasından çıkmayan bir ikili olduklarını söylemeden edemeyeceğim.. Alfamız gün içinde neşe saçıyor, akşamına kedi seviyor! Onlar hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum, midem kalkıyor. İğrenç bir romantikliğe sahipler! Çok şükür ki yatak odalarındaki yatak değilim.

Olmasını beklediğimiz Namjoon ve Seokjin çifti ise çok üzülerek söylüyorum ki olmadı... Namjoon kariyerine düşkün bir pezevenk çıktığı için yurtdışına yüksek lisans yapmaya gitti. Ve bunun içinde üç aylık sevgilisi Seokjin'den ayrıldı. Üzümlü kekimiz Seokjin ise karalara bağlı bir hayat yaşıyor.

Jimin ise üniversiteyi bitirir bitirmez bir işe girdi ve sürekli yükseldi! Terfi de terfi! Durdurak bilmiyor beyefendi. Hayatına kimseyi almadı ve Seokjin ile her şeyin yaşandığı o evde on yedi kediyle beraber yaşıyorlar. Şey... Bir kaplumbağa, dört balık ve iki papağanı unutmamak lazım tabii.

Bu hikayenin de bahtı sikik piyadeleri olmak Seokjin ve Jimin'in oldu. Sövmeyin lütfen. Yazar Seokjin ve Jimin'e çok özeniyor!! On yedi kedi mi... Mmh! Tadından yenmez.

Bu çok saçmalıktan geçilmeyen amatörce kitabı nasıl okudunuz bilmiyorum gerçekten... Aman! Bana ne canım! Ben paramı alır çekilirim kenara. Yazar yüklü bir maaş vereceğini söyledi, güvenmiyorum ama merak içerisindeyim!! Görüşmemek üzere sevgili okurlar! Çünkü hayatımda böyle berbat bir şey görmedim...

sonuna geldik demek ha!!😭😭 ilk defa bu kadar uzun bir şey yazdım ve tuttu!!???? üstelik cok amatorceydi gercekten..

yine de tüm destekleriniz için teşekkür ederim!! beni ne kadar mutlu ettiğinizi bilemezsiniz :33

ilk'im olduğu için bu kitabı ve sizleri hiç unutmayacağım 😭😭

damam duygusal konusmalarin adami degilim... hepinize bol kedi yalamasi ve paticikler gonderiyorum!!!

flawless'a da beklerim efenim😼

who is my alpha?≮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin