01

12.5K 617 128
                                    

ilk defa omegaverse yazan bana selam cakin bakım (eliniz havada kalmasın ✋🏻*şak)

baslayak bakalm

|•|

"Ne yapmayı planlıyorsun?" Yoongi kedi gözlerini gözlerime çıkarmış, sorgulayıcı bakışlarını sürdürmüştü.

"Hiçbir sikim planlayamıyorum." Derin bir nefes aldım. "Son iki kişi kaldı."

"Kim?"

"Park Bogum," kaldırdığım sol elimi indirmiş, sağ elimi kaldırarak Jimin'i göstermiştim. "Ve Jimin'in kuzeni."

"Gguk'un öyle bir şey yapmayacağı konusunda hala eminim."

"Bilemiyorum Jimin, herkesten bekliyorum açıkçası." Şakaklarımda dinlenen parmaklarım, diğerleri ile bir olmuş yüzümü sıvazlamıştı. Zor bir durumdaydım. Stres oluyordum, canım yanıyordu ve bir hafta sonra gelecek kızgınlık dönemi için endişeliydim.

Suç tamamen bende idi. Yani nasıl bir aptallık etmişte o kadar içmiştim, hiçbir fikrim yoktu. Omega olarak kendimi korumalı, böyle şeylerin olabileceğini kestirerekten dikkat etmeliydim. Sorumsuz biriydim fakat bu kadar da son radde de bırakmamalıydım.

"Sorun etme artık Tae." Jin omzumu sıvazlayarak ne kadar beni rahatlatmaya çalışsa da olmuyordu. Alfa'mdan ne kadar uzak kalırsam o kadar ağrılı bir dönem yaşıyordum. Bir dakika, ne mi olmuştu?

Çok akıllı omega ve beta arkadaşlarım, birde Jimin'in kuzeni Jeongguk ile alfaların mekanı Claim Bar'a adım atmış, salak gibi bir de doyasıya içmiştik. Tanrım, en arsız barlardan birine gitmekte kimin fikriydi!? Onlara başka bir bara gitmemiz gerektiğini söylemiş, ısrar etmiştim fakat sakalım yok ki dinleneyim.

Tamam kabul ediyorum, onları ekip gitmeyebilirdim fakat bu pek mühim
içki arkadaşlığımıza zarar verirdi. Lisede iken verdiğimiz saçma bir sözdü işte.

Sonrasında ise gözümü odamda açmıştım, hâlbuki klişelerin adamı olaraktan yabancı bir odada açmayı bekliyordum. Lakin kendi odamda olmam hiçbir sorun olmadığı kanaatinde değildi. Ayıldıktan sonraki kalkma çabam, acıyla yere düşmem ve şok olmam aynı anda gerçekleşen durumlardı. Çığlık atmamı saymıyorum.

Deliğimde ölecekmişçesine büyük bir acı vardı. Genelde; 'normal' seks acılarını sorun etmezdim, fakat bu acı öyle böyle değildi. İçimde bomba patlatmışlar, en keskin bıçaklarla deşmişler, ya da iki el ateş etmişler gibiydi. Abartmıyorum, kesinlikle daha fazlasıydı.

Acıdan ağlarken Jin ve Yoongi koşarak gelmiş ne olduğunu anlamaya çalışmışlardı. Onlara derdimi anlatmıştım, sonucu ise yarı çıplak bir şekilde önlerinde kobay fareler gibi incelenmem olmuştu.

İkiside, pardon üçü de -Jimini de zorla uyandırmışlardı- yatağıma geçmiş baştan aşağıya süzüyor, şaşkınlıkla bakıyorlardı. Mühürlenmiştim! Hem de bir alfa tarafından. Bu demek oluyordu ki, acının sebebi mühür yapılmış olmasıydı. Ama kimle?

Tek sorun o değildi. Aşık olmadan kimseyle mührü bırak, bağlanmak dahi istemiyordum. Tanrım!

Mühürlenmeden sonra omegalar güçsüz düştüğü için alfalarının feromonlarına ihtiyaç duyardı. Ve benim alfam ortalıkta yoktu.

Bu yüzden, o günden sonra geçen üç hafta boyunca halsiz ve acı içerisinde dolaşmıştım. En azından hemşire bir arkadaşım vardı ki, onun sayesinde daha iyi olabiliyordum.

Çözüm yolu olarak ise o gün bara giren tüm alfaların ismini Yoongi'nin arkadaşı Jackson sayesinde alabilmiş, ve hepsini teker teker eve çağırmıştık.

Tahmin edilesi bir şekilde, abaza dedeler bile çıkmıştı karşıma. Hatta inatla alfamın kendisi olduğunu ısrar ederek seks teklif edenler bile olmuştu fakat havadaki koku asla tanıdık değildi.

Son olarak dediğim gibi Park Bogum ve Jeongguk kalmıştı.

Jimin geçen süre zarfında Jeongguk'a ulaşmaya çalışıyor, teyzesi Bayan Jeon'u dahi rahatsız ediyordu benim için. Lakin bir türlü ulaşamıyordu. Bu da benim şüphe beslememe sebep oluyordu.

Bu şüphemi Jimin'e her bahsettiğim de bana onun böyle bir şey yapmayacağını, bir sevgilisi olduğunu söyleyip duruyordu. Sonrasında küçük bir tartışma ile olayı kapatıyorduk.

"Umarım Park Bogum çıkar." Jin'in söylediğine karşın aval aval bakarken kıkırdamış, sonrasında "Adam bir afet, baksana." diyerek bir iki fotoğraf göstermişti.  Evet bu durumda bile stalker ruhunuzu besleyebiliyordunuz.

Dediği kadar vardı fakat içimden onun olmadığı geçiyordu ve korkarak Jeon'dan işkillenmeye devam ediyordum. Elimde değildi bir kere.

"Pekâlâ biriniz ona yazsın." Diyen Yoongi ile onu onaylamış yanımdaki Jin'e bakmıştım. O ise elindeki telefonla ilgilenmeye devam etmiş bir kaç dakika sonra yarın bu saatlerde burada olabileceğini söylemişti.

Umuyordum ki Jin'in dediği gibi alfam Bogum çıkardı. Çünkü Jungkook'un deli gibi sevdiği bir sevgilisi vardı.

|•|


sacmalamis olabilirim yani takmayın

ve evet kaos basi bogum😎

ama burda kaoscu degil

tanitimsi bir bölüm oldu tesekkyrler

who is my alpha?≮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin