KABİR | 11.BÖLÜM |

1.8K 86 15
                                    

Keyifli Okumalar...🌿

****

|••|

"Asmin." Mustafa, bahçeye girdi.

Gözleri Rojin'e çarptığında şaşırdı.

"Sen..."

Asmin, oturduğu yerden kalkıp abisine ilerledi.

"Bu benim arkadaşım abi, Rojin." Rojin'e döndü."Bu da abim."

"Biz zaten tanışıyoruz Asmin."

"Nereden?"

"Rojin,yeni sekreterim."

"Aa öyle mi?"

Rojin, yüzünde ki gülümseme ile birlikte başını salla.Burada ki görevi Mustafa'yı bir an önce etkisi altına almaktı.

Asmin tam ağzını açmıştı ki, merdivenlerden koşarak inen Berzan'ı gördü.Adam bir hayli gergin görünüyordu.

"Abi sen misafirimizin yanında otur,ben de Rojin'e ikramlık getireyim."

Mustafa itiraz etmek istedi ama Asmin buna izin vermedi.Koşarak çıktı bahçeden.

Konağın kapısından da tamamen çıktığında hızla yürüyen adamın ardından,"Berzan!" Diye bağırdı.

Berzan, adını zikreden kadınla gülümsedi.Arkasını döndü.Gözlerini kadına dikti.

"Ne oldu böyle,abim ne dedi?"

"Kovuldum Asmin."

"Ne?" Dedi Asmin adamın tam karşısında dururken."Abim şuan çok sinirli.Keje yengemin deli olmadığını ve intikam için onunla evlendiğini öğrendi.Hem benim sana söylemem gereken bir şey daha var."

"Nedir?"

"Mehmet denilen o adam,abimin arkadaşı.Sabah dolaşmaya çıktığımda önümü kesti.Beni zorla arabaya bindirdiler Berzan.Çok korktum.Aklım çıktı."

"Neler söylüyorsun sen böyle Asmin,o şerefsiz sana bir şey mi yaptı yoksa?"

"Sakin ol Berzan ben çok iyiyim, bir şey yapmadılar.Sadece Keje yengem abimden alacağı intikama beni de dahil etti."

"Sen bu işe karışma dilemin.Keje intikamını alır çekilir köşesine,olan sana olur."

"Zaten karışmak istemedim.Ama Mehmet denilen o adam eğer dediklerini yapmazsam aramızda olan ilişkiyi herkese söyleyeceğini açık açık belirtti."

"Ne yapmanı istediler senden?"

"Keje'nin ve o Mehmet denilen adamın bir arkadaşı varmış, Rojin.Onu ne yapıp ne edip Mustafa abimle evlenmesini sağlamam lazımmış.Ben karışmak istemedim Berzan.Kabir abimin yaptıklarını elbette ki desteklemiyorum ama bu olaya Mustafa abimi de dahil ettiler.Ya gerçekten Rojin'e bağlanır da sonrasında gerçekleri öğrenirse, yıkılır Berzan."

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin