KABİR | 8.BÖLÜM |

2.6K 129 54
                                    

Keyifli Okumalar...🍂

****

|••|

Gece çökerken herkesin uyumasını bekleyen Mehmet konağın arka sokağında Berzan ile buluştu.

Adamlarının bagajdan indirdiği benzin şişelerini Berzan'ın önüne koydu.

"Unutma." Dedi Mehmet,elini Berzan'ın omuzuna koyarken."Amacım kimsenin canına zarar vermek değil.Sadece bu konağı yaşanmaz hâle getirmek.Sen konağı ateşe vereceksin.Yaşanmaz hâle geldiğini gördüğümde adamlarım ahaliden biri olarak yardıma gelecekler.Zaten o zamana kadar konaktan çıkmış olur herkes."

"Emin misin beyim,ben bunu yaparsam Asmin ile olan münasebetim aramızda kalacak öyle değil mi?"

"Öyle tabii."

Berzan benzin şişelerini alarak uzaklaştı oradan.Mehmet ise arabasının kaputuna yaslanarak cebinden telefonunu çıkardı.Keje'ye planlarını devreye soktularına dair kısa bir mesaj attı.Konak az sonra alevler içinde kalacaktı.

Benzin şişelerini konağın duvarlarına döken Berzan büyük bir endişe içindeydi.Ya bir aksilik çıkarda birinin canına zarar gelir diye korkuyordu.En önemlisi de Asmin içerideydi.Yangın başlar başlamaz içeriye dalacak ve Asmin'i hızla çıkaracaktı dışarıya.

Kabir'in onların ilişkisini öğrenmemesi için elinden geleni yapacaktı.Hem Mehmet'in dediği gibi sadece konak kullanılmaz hâle gelecekti.Kimseye bir şey olmayacaktı.Sonra şişeyi de boşalttıktan sonra çakmağı aldı eline.Çakarak yere attı.

Hemen içeriye geçerek konağa tamamen giriş yaptı.Üst kata çıktı, Asmin'in odasına.

Arka sokaktan dumanları gören Mehmet,adamlarına üstlerini değiştirmelerini söyledi.

Odasının penceresinden konağın tamamen alev aldığını gören Keje,uyuyan Kabir'in yanına koştu.Onu panik havasında dürttü.

Uykusundan uyanan Kabir,telaşla bağıran kadın ile yataktan fırladı.

"Ne oldu?" Dedi olanlara bir anlam veremeyerek.

Sonra çığlık sesleri geldi.Çıkan dumanları gördü.

"Yangın var!"

Dedi gür sesi ile.

"Hemen dışarıya çıkalım!"

Keje'yi elinden tuttuğu gibi fırladı dışarıya.Hep birlikte konaktan çıktıklarında etrafına bakındı Kabir.Ailesinden herhangi biri içeride kalmış mı diye baktı.Neyse ki,herkes buradaydı.

"Söndürün oğlum! Evimiz yanıyor!"

Hevdem daye ağlamaya başladı.Kabir,annesini kendisine çekerek sarıldı.

Keje, onların bu hâline baktı.Derince yutkundu.

"Yardıma ihtiyaç var mı?"

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin