KABİR | 1.BÖLÜM |

7.8K 314 136
                                    

Başlama Tarihlerinizi Buraya Not Olarak Bırakabilirsiniz.

Uyarı! kitapta hiçbir şekilde kadın karakterin kendisine bunları yaşatan erkek karaktere aşık olması gibi bir durum söz konusu dahi değildir!


Oy Vererek Yorum Yapmayı Unutmayın Lütfen.

MultiMedya: Nurettin Rençber - Yürürüm

Keyifli okumalar...🍃

*****

|••|

"Keje!"

"Were vir (Gel buraya)!"

"Hûn dîsa diçin (Yine gidiyorsun)"

"Birayê te me bikuje (Abin bizi öldürecek)"

Keje annesini sözlerini aldırmadan koşmaya devam etti.Annesi abartıyordu.Abisinin gelmesine daha saatler vardı.Ne vardı yani iki dakika gidip Kabir'i görse?

Dünyanın sonu muydu?

Mardin'in dar sokaklarını aşındırarak Kabir ile hep buluştukları yere geldi.Koşmayı bırakıp durdu.Etrafında bir tur döndü.Oldukça terlemişti.Ter damlacıkları köprücük kemiklerinden göğüs oluğuna akıyordu.Adam hâlâ gelmemişti.

Güneş yakıp kavursa da hafifçe esen rüzgar titremesine vesile oldu.Elini bel boşluğuna koyduğunda gözleri yanına yaklaşan arabaya kaydı.

Yüzünde bir gülümseme oluştu.Sevdiği adamı bir kez daha görmek onu mutlu etmişti.Her buluşmalarında içi içine sığmıyordu.Kalbi yerinden çıkacaktı sanki.

Arabadan inen Kabir kadına yaklaştı.Her zamankinin aksine ciddiydi.Adamın bu halini gören kadının yüzündeki gülümseme soldu.Onun bu soğuk tavrı Keje'yi de gerdi.Tüyleri diken diken oldu kadının.

Adam karşısına dikildi ve hiç beklemediği bir anda elinde ki fotoğrafları yüzüne fırlattı.Bir adım geriye çekildi Keje.Bu ani tepkiden dolayı şok oldu kadın.Adamın bu hareketlerinin sebebi neydi?

Ne yapacağını bilemedi.

"Bunlar ne Keje?!"

Kadın gözlerini yere düşen fotograflara çevirdi.Tecavüze uğradığı geceye aitti bu fotograflar.Kendisine yapılan bu kötülüğü her ne kadar unutmaya çalışsa da yine karşısına çıkmıştı.Hem de sevdiği adam tarafından.

"Susma Keje! Konuş!"

Adamın gürlemesiyle korkuyla yerinden sıçrayıp birkaç adım daha geriledi.Sulanan gözlerini adamın gözlerine değdirdi.Tedirginlik tüm vücudunu etkisi altına almıştı.Nasıl bir açıklama yapsa bilemiyordu.Bunun nasıl bir açıklaması olabilirdi ki?

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin