KABİR | 12.BÖLÜM |

1.4K 61 4
                                    

Keyifli Okumalar...🌿

****

|••|

Gözleri netliğine kavuştu.

Hızla ittirdi adamı.

"Çekil üstümden! Sakın bana dokunma! Eğer o pis ellerinle bana dokunursan yeminim olsun ki öldürürüm seni!"

Kabir geriye çekildiğinde kadın arabadan indi.

Adam, kadının dolu dolu olan gözlerine baktı.

"Sakın bana bir daha bu denli yaklaşma!"

Arkasını döndü.Yürümeye başladı.

"Nereye?" Diye sordu adam sessizce.

"Cehennemin dibine! Sen istersen gidebilirsin İstanbul'a! Lakin ben burada kalacağım! Ben senin gibi korkak değilim! Birine zorla dokunduktan sonra ailesine her şeyi ifşalayıp kaçıp gitmem!"

"Keje!"

Kadının arkasından koştu.Onu kolundan tutup kendine çevirdi.Keje elini adamın bileğine koyarak ittirmeye çalıştı ama Kabir bırakmadı.Diğer elini de kadının beline koyup kendine çekti.

"Yapma bunu kendine." Dedi sessizce."Bırak bunun bedelini ben ödeyeyim."

"Kendini ateşe attın beni de yanında götürdün ağa! Şimdi beni konağa geri götür.Ha yok derse ben kendi kendime yürüye yürüye giderim! Sana ihtiyacım yok! Hiçbir zaman olmadı."

"İntikamını benimle al.Aileme dokunma."

"Sen benden ailemi aldın,ben neden senin ailene dokunmayayım?"

"Çünkü sana bu pisliği ben yaptım.Ailemin bir suçu yok.Bedelini ben ödemeliyim,onlar değil.Mardin'e döneceğiz lakin ayrı bir evde oturacağız."

"Ne sanıyorsun?" Sırıttı kadın."Başka bir evde yaşayınca,ailene müdahil olamayacağımı mı?"

Başını geriye atarak kahkaha patlattı.

"İlk önce aileni alacağım senden.Aynı benim gibi hiç kimsen kalmayacak! Bu şehirde kimse suratına bakmayacak senin,herkes yüz çevirecek! Ben mutlu olurken sen sürüneceksin!"

Adamın elleri arasından kurtuldu.

"Şimdi beni yeni konağımıza götür.Kayınvalidem beni bekler..."

Omuzlarını dikleştirdi.

Tüm güç,onun elindeydi.

"İstanbul'a gidiyoruz." Dedi Kabir daha fazla dayanamayarak.

"Ben, hiçbir yere gitmiyorum."

"Annemler yeni bir konağa yerleşene kadar otelde kalacağız.Ve sen, konağa geri döndüğümüzde onlara hiçbir şey yapmayacaksın.İstanbul'a abin istediği için gitmeyi kabul ettim.Ve ailem için."

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin