KABİR | 6.BÖLÜM |

3.5K 170 137
                                    

Keyifli Okumalar...🍂

****

|••|

"Efendim,yeni sekreter görüşme için geldi."

"Alın içeriye." Dedi Mustafa.Kadının yüzüne bile bakmadı.Kapının kapanıp açılma sesi duyuldu.

"İyi günler."

Kulağına ilişen ince ses ile kafasını kaldırıp içeriye giren kadına baktı.

"İyi günler.Buyrun oturun."

Kadın masanın önüne konumlandırılan deri koltuklardan birine oturdu.

"Adınız."

"Rojin ben...Rojin Yıldırım."

Mustafa başını olumlu anlamda salladı.

"Sizi bu işe almam için tek bir neden söyler misiniz?"

Rojin, düşündü.

"Bu işe oldukça ihtiyacım var.Annem öldü.Babam ise felçli olduğu için çalışamıyor.Üç tane küçük kardeşim var.Onların bakımı için çalışmam gerekiyor.İşimi en iyi şekilde yapacağımdan kuşkunuz olmasın."

Mustafa başını anladığını belirtircesine salladı.

"Yarın işe başlayabilirsin."

"Teşekkür ederim.Çok teşekkür ederim."

"Önemli bir şey değil.Madem müşkül vaziyettesin,sana yardım etmek görevimiz."

"Müsaadenizle."

"Müsaade senindir."

Rojin, ayağa kalkarak çıktı odadan.Yüzünde ki o mahcubiyet ve masumluk yerini derin bir gülümsemeye bıraktı.

Telefonunu çıkardı çantasından.Tam rehberden Keje'nin numarasını bulacaktı ki, Keje'nin kendisini araması ile buna gerek kalmadı.Açtı telefonu.

- Keje?

- Rojin,ne yaptın,halledebildin mi?

- Evet,kendimi fazlasıyla acındırdım.Yarın işe başlayabileceğimi söyledi.

- Sen var ya,meleksin melek! Bana bu kadar yardım ediyorsun, karşılığını nasıl vereceğim?

- Sen benim çocukluk arkadaşımsın Keje.Bunların lafı mı olur aramızda, gerçekten aşk olsun yani...Bir adam sana bu iğrençliği yaptı ve ben bir kadın olarak sana yardım edeceğim.Hiç kuşkun olmasın.Yakında ben de o konağa gelin olacağım...

*****

"Asmin."

Asmin,omuzunun üstünden arkasına baktığında gördüğü adam ile gözlerini sonuna kadar açtı.

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin