Bugüne dek yanımda olan herkese teşekkürler 💕
Keyifli Okumalar...🍁
****
|••|
''O ne demek yavrum? Sen...Sen buraya abinin karşısına çıkmaya mı geldin? Yüreğimi mi dağlamak istersin sen annecim?''
Başını her iki yana salladı.
''Hayır annecim,hayır...İzin vermem.Sana etmediklerini bırakmadılar.Birde canını almalarına müsaade etmem.''
Keje'den ayrılarak onu kendinden uzaklaştırdı.
''Hadi,hadi yavrum kimseye görünmeden git buradan.''
''Abimin karşısına çıkmak için buradayım anne.Bu ızdırap bitsin istiyorum artık,canım daha fazla yanmasın istiyorum.''
''Bir bebeğin var senin annem.Günahsız bir sabiyi annesiz mi bırakmak istersin sen? Yapma yavrum,yapma...O günahsız bebeği anasız bırakma.Bu hayatta tutunacak bir dalın var senin,bebeğin var.Ona sarıl.Sımsıkı tut ellerinden,düştüğünde kaldır.Sana Kabir'e geri dön diyemem,demem de annecim ama bebeğini bu zalim dünyada bir başına koyma.Ben sana analık edemedim ama sen ona analık et."
Gözlerini kapatıp açtı Keje.
Yanağına bir damla daha yaş süzüldü.
"Ben kefenimi giydim anne."
Annesinin ellerini aldı ellerinin arasına.Avuç içlerinden öptü.
"Bana hakkını helal et ana..."
Yaşlı kadın,onu kolundan tutmak için harekete geçti ama başarılı olamadı.Keje,ara sokaktan çıkarak konağa doğru koşmaya başladı.
Yaşlı kadın durmadı.Kızının arkasından koştu.
"Keje!"
"Dur kızım!"
Keje'ye yetişmeye çalışıyor ama güçsüz bacakları ona engel oluyordu.
"Kurbanın olayım dur kızım!"
Ayağı bir anda döndü yaşlı kadının.Yere kapaklandı.Ağzından dökülen acı nidalar Keje'nin kulağına ulaştığında duraksamasına sebep oldu.Omuzunun üstünden geriye baktı.Annesini yerde gördüğünde gözleri şokla açıldı.
"Anne! Anne!"
Geldiği yolu aynı şekilde tekrar koştu.Yerde oturmuş bir vaziyette ağrıyan bileğini tutan annesinin yanına dizlerinin üzerine oturdu.
"Anne,iyi misin?"
"Yalvarıyorum sana Keje... Yalvarıyorum kızım kimse seni görmeden git buradan."
"Seni bu hâlde burada bırakamam anne."
"Ben iyiyim kızım,hadi git...Git Keje! Ağabeyin seni görmesin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABİR | TAMAMLANDI
General Fiction"Seni buraya,bunca yıldan sonra döndüren nedir abi?" Mustafa karşısında oturan abisine bakarken,Kabir derin düşüncelerinden çıkıp gözlerini Mustafa'nın gözlerine dikti. "Keje," dedi acı dolu sesi ile."Onun için döndüm." "Keje delirdi abi.Sen onun t...