KABİR | 4.BÖLÜM |

4.6K 233 121
                                    


Keyifli Okumalar...🌿

****

|••|

Sabah olduğunda Hevdem daye konakta Keje arayışına koyulmuştu.O kıza dar edecekti bu konağı.

En sonunda salonda bulduğunda gülümsedi.Keje pencerenin önünde oturmuş elinde ki yüzüğe bakıyordu.Daye hızla vardı kızın yanına.Onu kolundan tutarak ayağa kaldırdı.Elini kavradı.Onun bu hareketine karşılık ağlamaya başlamıştı Keje.Daye elino o denli sıkıyordu ki ne kadar çekmeye çalışsa da başarılı olamadı.Konuşamıyordu.Daye parmağında ki yüzüğü canını acıta acıta çekip aldı.Keje beyninden vurulmuşa döndü.

"Bu yüzük yok olacak artık!"

Daye arkasını dönüp odadan çıktığında merdivenlerden çıkan Kabir'i gördü.Birkaç saniyelik duraksamanın ardından aklına gelen şey ile adımlarını hızlandırıp Kabir onu görmeden kendini en yakın odaya attı.

Bu sırada yüzüğü parmağından alınan Keje tüm odayı dağıtmaya başlamıştı.Ellerini saçlarına daldırdı.Hınçla çekti.Makyaj masasına ilerleyerek her şeyi yerle bir etti.

Geçmişten ona kalan tek şey yüzüğüydü.Şimdi parmağından söke söke alınmıştı.Kızaran parmağının acısı umurunda değildi.

Uzun koridoru aşındıran Kabir odaya girdi.

"Aldı! Yüzüğü aldı!"

Kadının bir kriz daha geçirdiğini gördü adam.Kadının her yeri devirmeye devam ettiğini gördüğünde bir şeyler ters gittiğini anlamıştı.

"Yok! Yüzük yok! Yok! Yok!"

Adam,bakışlarını kadının parmağına indirdi.Yüzüğü yoktu.Delirmesinin nedeni buydu.

Kadına ilerleyerek onu kollarından tuttu.Kendine çevirdi.Keje,kollarını adamdan kurtarmaya,debelenmeye başlamıştı.

"Keje,sakin ol." Kadını sakinleştirmeye çalıştı ama bilmiyordu o yüzük kadının her şeyi idi.O yüzük parmağından çıktığı an, çıldırıyordu.

"Nerede yüzüğün, kayıp mı oldu?"

"Aldı yüzüğü! Aldı!"

Kadının çizilen eline baktı.Yüzük kaybolmamıştı.Onu birisi zorla almıştı Keje'den.Aklına gelen şey ile kadını öylece bırakıp çıktı odadan.İstikamet dayenin odasıydı.

Aşağı kata indiğinde kapıyı çalmaya tenezzül bile etmeden daldı içeriye.Daye oğluna döndü.

"Destur yok mudur Kabir?"

"Yüzüğü ver Hevdem hanım!"

"Ne yüzüğü?"

"Keje'nin yüzüğü kayıp.Sen aldın onu daye! Şimdi daha fazla bilmezlikten gelme ve o yüzüğü bana geri ver."

KABİR | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin